چگونه بفهمم همسرم دروغ می‌گوید؟ +ویدیو

۱
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
بعضی اوقات فکر می‌‌کنید که شریک عاطفی خود را به خوبی شناخته و از روی زبان بدن و صحبت‌های او می‌توانید متوجه شوید که او راست می‌گوید یا دروغ. اما زیاد هم خوشبین نباشید.
نشانه های دروغ در رابطه عاطفی

روزانه ممکن است در شرایطی قرار بگیریم که دروغ بگوییم یا از اطرافیان دروغ بشنویم، اما در رابطه عاطفی سخت است که فرد مقابل چیزی را از شما پنهان کند. مخصوصا در شروع رابطه که یکی از مهم‌ترین نگرانی‌ها، عدم صداقت در رابطه است. در این ویدیو از مجله اینترنتی دلتا به بیان نشانه های دروغ در رابطه عاطفی می‌پردازیم.

نشانه های دروغ در رابطه عاطفی

بعضی افراد دروغگو مهارت بسیار زیادی در بازیگری دارند و می‌توانند طوری نقش بازی کنند که از روی زبان بدنشان ذره‌ای نتوانید به آن‌ها شک کنید، اما اگر از ابتدا بخواهید با یک ذهنیت منفی وارد رابطه شوید، ناخودآگاه ذهنمان به دنبال نشانه‌هایی می‌گردد که شک ما را به یقین تبدیل کند. بهتر است با ذهنیت مثبت و آگاهانه وارد رابطه شوید اما تا زمانی که چیزی برایتان ثابت نشده به جای پیش‌داوری به دنبال راستی آزمایی باشید.

چگونه راستی آزمایی کنیم؟

معیارهای خود را به‌طور مستقیم بیان نکنید. در این صورت ممکن است فرد به دروغ تنها برای حفظ رابطه، شخصیت خود را مطابق با معیارهای شما نشان دهد.

ادامه موارد را در ویدیو ببینید.

نشانه های دروغ در رابطه عاطفی

پیشنهاد مطالعه: مطلب هرگز بدون عشق ازدواج نکنید را بخوانید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۱ دی ۱۴۰۱ در ۱۱:۱۲ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در روانشناسی

همچنین بخوانید

تقویت حافظه با ۶ راهکار ساده

تقویت حافظه دغدغه این روزهای اکثر مردم شده است که برخلاف تصور عامه مردم نه‌تنها ارثی نیست؛…