در کمتر از ۱۰ دقیقه برای شب یلدا زیبا شوید

۸
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
خانم‌ها برای یادگیری آرایش مخصوص خود هزینه‌های زیادی می‌پردازند و کلاس‌های خودآرایی می‌روند؛ اما در این مطلب شما یاد می‌گیرید در کمتر از ۱۰ دقیقه خود را آرایش کنید.
خودآرایی در کمترین زمان

خودآرایی در کمترین زمان هنر خاصی است که هر کسی بلد نیست. خودآرایی از آن مهارت‌هایی است که برای هر خانمی لازم است تا بدون نیاز به آرایشگر بتواند چهره خود را به بهترین نحو و در کوتاه‌ترین زمان آرایش کند. در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا همراه ما باشید تا خودآرایی را بهتر از هر آرایشگری یاد بگیرید و خودتان را برای شب یلدا آماده کنید.

خودآرایی در کمترین زمان برای شب یلدا

  • در ابتدا برای خودآرایی در کمترین زمان برای شب یلدا به یاد داشته باشید که سلامت پوستتان را فراموش نکنید. برای اینکار پوست صورت خود را با استفاده از مرطوب‌کننده یا کرم زیرساز آرایشی، آماده کنید. استفاده از مقدار کمی مرطوب‌کننده و زیرساز آرایشی، صورتتان را برای یک آرایش عالی آماده می‌کند و منافذ باز پوستتان را می‌بندد.

خودآرایی در کمترین زمان برای شب یلدا

  • با انگشت یا برس آرایشی، مقداری کرم‌پودر یا پنکیک سبک را فقط برای جاهایی که نیاز دارد مثل زیر چشم که گودی و سیاهی دارد، اطراف بینی که پوست سرخی دارد یا هرجای دیگری بزنید. بسیار آهسته و با نوک انگشت پودر را پخش کنید.
  • برق زدن پوست، چهره زیبایی برای شما ایجاد نمی‌کند پس قسمت‌های صورتتان مثل اطراف بینی، زیر چشم و پیشانی خود را کمی پودر فیکس‌کننده آرایش بزنید. اصلا لازم نیست پودر فیکس را برای تمام صورت استفاده کنید. برای این کار از یک برس بزرگ استفاده کنید.

خودآرایی

  • حالا می‌رویم سراغ سایه، با انگشت یا برس، کمی سایه چشم کرمی به پشت چشمتان بزنید. پیشنهاد ما برای شما سایه چشم قهوه‌ای تیره است. با انگشت یا برس، سایه را کاملا محو و پخش کنید. اگر سایه در طول روز در چین پلکتان جمع شد، کافی است دوباره با انگشتتان پخشش کنید. استفاده از ریمل و خط چشم را برای این شب فراموش نکنید. اگر دوست دارید در شب یلدا عکس‌های خود را ثبت کنید و یادگاری داشته باشید، به مطلب این اشتباهات آرایشی، شما را در عکس زشت می‌کند مراجعه کنید.
  • برای خودآرایی در کمترین زمان در شب یلدا احتیاج به رژگونه هلویی دارید تا شب یلدا چهره بشاش و شادابی داشته باشید. از مقدار کمی رژگونه استفاده کنید و آن را کاملا محو کنید. برای داشتن این شب زیبا از رژلب قرمز استفاده کنید.

کارتان تمام شد! این آرایش کمتر از ۱۰ دقیقه طول نمی‌کشد. شما برای شب یلدا آماده هستید حالا از لباسی به رنگ قرمز یا سبز استفاده کنید تا زیبایی و شادابی خاصی داشته باشید.

شب یلدا

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب ساخت گوشواره برای شب چله + ویدیو را بخوانید.

۸ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲ دی ۱۴۰۱ در ۱۰:۵۳ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲ دی ۱۴۰۱ در ۹:۵۳ ب٫ظ

    عالی مثل همیشه

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۳ دی ۱۴۰۱ در ۲:۰۵ ب٫ظ

      ممنون از همراهی و لطف شما دوست عزیز🌹

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۲۹ آذر ۱۴۰۱ در ۲:۵۳ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۹ آذر ۱۴۰۱ در ۱۲:۲۶ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۹ آذر ۱۴۰۱ در ۱۲:۰۲ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۹ آذر ۱۴۰۱ در ۱۱:۵۰ ق٫ظ

  7. ناشناس

    ۲۹ آذر ۱۴۰۱ در ۱۰:۱۰ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…