چند غذا با انار و گوشت چرخ‌کرده برای شب یلدا

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
غذاهای بسیار خوشمزه‌ای با گوشت چرخ کرده و انار وجود دارد که بسیار راحت هستند. ما در ادامه لیستی از غذاهایی را که با انار درست می‌شوند، برایتان آماده کرده‌ایم.
چند غذا با انار برای شب یلدا

مطلب چند غذا با انار برای شب یلدا یک دستور پخت کامل برای این شب ایرانی به شما می‌دهد. غذای نانی یا غذای برنجی فرقی ندارد، هر غذایی وقتی با انار و رب انار درست شود، طعم بسیار دلچسبی خواهد داشت؛ به‌خصوص اگر گوشت چرخ‌کرده هم داشته باشد. با مجله اینترنتی دلتا همراه باشید.

چند غذا با انار برای شب یلدا

بر اساس مطالب دسته‌بندی شده از آشپزی که در مجله دلتا قرار دارد، شما برای پخت هر کدام از غذاهایی که در زیر آورده می‌شود کافی است روی لینک همان غذا کلیک کنید تا وارد دستور پخت آن شوید.

شامی کباب با رب انار شمالی

اولین غذای خوشمزه با رب انار و گوشت چرخ‌کرده که در این بخش آورده شده است، یک غذای خوشمزه با گوشت چرخ‌کرده است که رب انار شمالی موجود در آن، طعم فوق‌العاده‌ای به آن می‌بخشد. از آنجا که این شامی، جزء غذاهای سرخ‌کردنی محسوب می‌شود، بهتر است اندازه را در مصرف آن رعایت کنیم.

شامی کباب با رب انار

قنبر پلو شیرازی

قنبر پلو شیرازی جزء معروف‌ترین غذاهای برنجی با انار و گوشت چرخ‌کرده است که می‌توانید شب یلدا یا ایام خاص دیگر برای دورهمی‌های خانوادگی خود آن را آماده کنید. این غذا با گردو و رب انار درست می‌شود که وجود کشمش داخل ترکیباتش آن را از لحاظ متخصصین طب سنتی، غذای سالم‌تری می‌کند.

قنبر پلو شیرازی

کوفته انار و گردو

اگر در جست‌وجوی چند غذا با انار برای شب یلدا هستید، کوفته انار و گردو پیشنهاد خوبی است. درست است که تهیه آن کمی زحمت دارد؛ ولی در عوض، یک غذای متنوع و البته مقوی برای دورهمی‌های خانوادگی‌تان خواهید داشت. غذایی که سرشار از ویتامین‌ها و مناسب برای تقویت کودکان است.

کوفته انار و گردو

خورشت اناربیج

خورشت اناربیج، یکی از چند غذا با انار برای شب یلدا است که شمالی‌های مهمان‌نواز برای پذیرایی از مهمانان مخصوص خود آن را تهیه می‌کنند. یک غذای محلی خوشمزه که رب انار ترکیب شده با گوشت چرخ‌کرده در آن، طعمی به‌یادماندنی را برایتان خلق می‌کند.

اناربیج

آش انار

آش انار می‌تواند آش شب یلدای سفره شب چله شما هم باشد. این آش را می‌توان یک غذای پرخاصیت و مقوی برای طولانی‌ترین شب سال در نظر گرفت.

آش انار

فسنجان با گوشت قلقلی

به جرئت می‌توان گفت، درصد بالایی از شما، فسنجان با گوشت چرخ‌کرده و رب انار را به عنوان یکی از چند غذا با انار برای شب یلدا انتخاب می‌کنید. غذایی که نمی‌توان از آن به سادگی گذشت و هر چقدر هم در دوره رژیم لاغری و برنامه کاهش وزن باشیم، باز هم دوست داریم به این غذا ناخنکی بزنیم.

فسنجان با گوشت چرخ کرده

پیشنهاد مطالعه: در کنار این چند غذا با گوشت چرخ کرده بد نیست که یک دسر خوشمزه هم داشته باشید، ارزان‌ترین کیک یخچالی مخصوص شب چله را در مجله بخوانید و درست کنید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱ دی ۱۴۰۱ در ۹:۴۶ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۹ آذر ۱۴۰۱ در ۱۰:۵۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در آشپزی

همچنین بخوانید

طرز تهیه لیمو عمانی خانگی + ویدئو

درست کردن بعضی از چاشنی‌ها مانند رب گوجه فرنگی یا لیمو عمانی در خانه می‌تواند برای ما بسیا…