حضور محمد تقوی در همایش بهترین‌های دلتا

روز شنبه چهارم آذر ماه ۹۶ یک بار دیگر همایش باشکوهی با حضور مدیریت عالی دلتا، سرپرستان، مدیران دفتر مرکزی و برخی دیگر از همکاران مجموعه آژانس های مسکن دلتا برگزار شد تا یک بار دیگر احراز مقام نخست از سوی آژانس ۵ جشن گرفته شود.

در این مراسم، محمد تقوی، مدیر عامل دلتا، ضمن اشاره به عواملی چون «انگیزه» و «سخت کوشی» در کسب موفقیت های متوالی، عنصر «نظم» را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: تمام آمارها و شاخص هایی که در دست داریم حاکی است که آژانس ۵ در این باره بسیار خوب عمل کرده و موفقیت های پی در پی این آژانس نتیجه عملکرد درست آن است.

محمد تقوی، اظهار داشت: موفقیت های همکاران در آژانس ۵ ارتباط مستقیمی با شاخص نظم، رعایت ساعات کاری و مدیریت بهینه زمان دارد که همه این ها در گرو یک برنامه منسجم و مدیریت مناسب مجموعه قرار دارد.

مدیریت عالی دلتا در بخشی از این همایش بزرگ تاکید کرد: همه شماها نه کارمندان دلتا، بلکه «بیزینس‌من» (businessman) هایی هستید که خلاقیت، استقلال رای و عملکرد مبتنی بر فکر باید از شاخصه های اصلی تان باشد؛ شاخصه هایی که برای موفقیت یک دلال لازم است و کاملا با خصلت های کارمندی (مانند سکون و درجازدن) در تضاد قرار دارد.

در ادامه این همایش، کهنسال و سیار، مدیران موفق آژانس ۵ نیز ضمن ارائه گزارش ها و آمارهایی از عملکرد همکاران خود در این آژانس، برخی از رموز موفقیت این مجموعه را در سخت کوشی، کار کردن بدون حاشیه، رقابت سالم، مدیریت بهینه زمان، مسئولیت شناسی و نظایر آن عنوان کردند.

در بخش هایی از این برنامه، مشاوران، سرپرستان و مدیران برگزیده کل آژانس های دلتا و همچنین برگزیدگان آژانس ۵ معرفی و با اهدای تقدیرنامه و پاداش نقدی از زحمات آنان قدردانی شد.

در پایان باید اضافه کرد که با توجه به آمارهای موجود، به نظر می رسد بخشی از موفقیت های همکاران در آژانس ۵ فعالیت های گسترده ترشان در سپردن ملک به وب سایت ملکی جهانی دلتا و استفاده از ظرفیت های این سایت است.

برای مشاهده برگزیدگان آبان ماه مجموعه آژانس های دلتا کلیک کنید.

برای اطلاع از لیست املاک فروش و اجاره آژانس مسکن ۵ دلتا و مطالعه جزئیات دیگر درباره این آژانس،  روی تصویر زیر کلیک کنید.

2017 11 26 11 35 01 حضور محمد تقوی در همایش بهترین‌های دلتا

تصاویر برگزیده ای از این مراسم را در ادامه ملاحظه می کنید.

بیشتر ببینید در همه عناوین

یک نظر

  1. بقا

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ در ۹:۵۶ ب٫ظ

    عالی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بخوانید

خانه‌های ارزان در کدام مناطق هستند؟

واحدهای مسکونی ارزان‌ و با قیمت کل کمتر از یک میلیارد تومان فقط در چند منطقه پایتخت قرار د…