این کارها آشپزخانه نوعروس‌ها را زشت می‌کند

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
عروس‌ها دوست دارند زیباترین آشپزخانه را داشته باشند پس تزئینات زیادی را انجام می‌دهند اما این کار نتیجه معکوس داده و باعث اشتباهاتی در چیدمان آشپزخانه می‌شود.

چیدمان جهیزیه عروس جزو رسومات در مراسم عروسی است. در این رسم خانواده و نزدیکان عروس، جهیزیه‌اش را می‌چینند. در این مطلب ازپ دلتا به بیان نکات اشتباهات چیدمان آشپزخانه عروس می‌پردازیم.

اشتباهات چیدمان آشپزخانه عروس

برخی اقوام عروس و داماد، برای دیدن جهیزیه دعوت می‌شوند. به همین خاطر برخی از افراد در چیدمان آشپزخانه عروس دچار اشتباهاتی می‌شوند که سبب زشت شدن آشپزخانه خواهد شد.

در معرض دید قراردادن کاسه، بشقاب

بسیاری از افراد زمان چیدن وسایل آشپزخانه سعی می‌کنند همه چیز را در معرض نمایش و دید دیگران قرار دهند، عروس خانم‌های گرامی این کار سبب نازیبایی آشپزخانه می‌شود و کار عبث و بیهوده‌ای است که نشان‌دهنده این است که شما به حرف همه اهمیت می‌دهید.

گذاشتن قابلمه‌ها در معرض دید از اشتباهات چیدمان آشپزخانه عروس

قابلمه‌ها جزو وسایل لوکس محسوب نمی‌شوند پس از خرید استند بپرهیزید و قابلمه‌ها را در معرض دید قرار ندهید و در کابینت بگذارید.

اشتباهات چیدمان آشپزخانه عروس

خرید زیاد ظروف مسی

در صورت داشتن سرویس چینی، کوپال، کریستال نیازی به خرید زیاد ظروف مسی نیست. ظروف مسی بسیار گران‌قیمت هستند پس تنها چند وسیله کارآمد را تهیه کنید.

مطلب پیشنهادی:  جدیدترین مدل های مبلمان در دکور منزل

قراردادن وسایل بر روی لوازم برقی از اشتباهات چیدمان آشپزخانه عروس

روی وسایل برقی مانند لباس‌شویی، یخچال، ماشین ظرف‌شویی و… وسیله قرار ندهید و وسایلتان را تا حد ممکن درون کابینت‌ها جا دهید.

کاور کشیدن بر روی وسایل

وسیله‌هایتان را کاور نکشید و کادوپیچ نکنید، شما وسیله‌ها را برای استفاده خریده‌اید پس‌روی لوازم برقی پرمصرف خود کاور نکشید.

گذاشتن میز غذاخوری کلاسیک از اشتباهات چیدمان آشپزخانه عروس

قراردادن میز غذاخوری کلاسیک در آشپزخانه کار اشتباهی است پس میز غذاخوری کلاسیک را در آشپزخانه نگذارید و میزی را انتخاب کنید که جاگیر و بزرگ نباشد مخصوصاً اگر آشپزخانه‌تان کوچک است.

قراردادن ظروف در کابینت زیر سینک

در کابینت زیر سینک ظرف‌وظروف و وسیله قرار ندهید، چون امکان چکه‌کردن آب و خراب‌شدن وسایل زیاد است، بهتر است در کابینت زیر سینک مواد شوینده قرار دهید.

اشتباهات چیدمان آشپزخانه عروس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

با کابینت‌های مدرن آشپزخانه ای زیبا داشته باشید

کابینت‌های مدرن نوعی کابینت آشپزخانه هستند که با خطوط تمیز، سطوح صاف و عدم وجود جزئیات مشخ…