این مانتوها شما را قد کوتاه نشان می‌دهد

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر هنگام انتخاب لباس به خصوص مانتو به قد و اندام خودتان توجه کنید، همیشه می‌توانید بهترین تیپ‌ و استایل را داشته باشید.

مانتوهای مناسب افراد قد بلند را بشناسید تا با انتخاب آن‌ها استایل جذابی داشته باشید. مانتو جزو اصلی‌ترین لباس‌ها در استایل خانم‌ها است که تاثیر زیادی در زیبایی تیپ‌ خانم‌ها می‌گذارد بنابراین در انتخاب آن‌ها باید دقت خود را به کار بگیریم. همراه دلتامگ باشید.

مانتوهای مناسب افراد قد بلند

مانتو و شلوار غیر همرنگ

یکی از مانتوهای مناسب افراد قد بلند، مانتوهای غیر همرنگ است. به خانم‌هایی که قد بلندی دارند، توصیه می‌شود به سراغ مانتو و شلواری بروند رنگ‌های متفاوتی دارند؛ زیرا با پوشیدن مانتو و شلوار غیر همرنگ قد به چند قسمت تقسیم می‌شود و قد فرد کوتاه‌تر به نظر می‌رسد. این خانم‌ها نباید مانتو و شلوار هم رنگ بپوشند؛ زیرا پوشیدن مانتو و شلوار با ایجاد یک رنگ خطی صاف، خانم‌ها را بلندتر نشان می‌دهد.

مانتو با قد تا زانو

یکی از مانتوهای مناسب افراد قد بلند مانتو تا زانو است. خانم‌های قدبلند باید از پوشیدن مانتوهای خیلی کوتاه دوری کنند؛ زیرا مانتوهای خیلی کوتاه، پای فرد را بلندتر نشان می‌دهد. آن‌ها باید به سراغ مانتوهایی بروند که قد آن تا زانوی آن‌ها باشد. همچنین خانم‌های قدبلند نباید مانتو خیلی بلند بپوشند؛ زیرا مانتوی خیلی بلند نیز قد افراد را کوتاه نشان می‌دهد.

مطلب پیشنهادی:  ناسا با کشف جدید دانش‌آموزان دبستانی شگفت زده شد!

تیپ‌های ورزشی

تیپ‌های ورزشی یکی از مانتوهای مناسب افراد قد بلند است زیا نه خیلی آزاد و راحت نه خیلی شل و افتاده هستند پس انتخاب مناسبی برای خانم‌های قدبلند بوده که قد را کوتاه‌تر نشان نمی‌دهند.

مانتوهای مناسب

مانتو کمر تنگ

به‌طورکلی مانتوهایی که به برجستگی و انحنای بدن تأکید بیشتری دارند، توجه را از روی قد دور می‌کنند. به خانم‌های قدبلند برای مناسب‌تر دیده‌شدن قدشان توصیه می‌شود به سراغ مانتوهایی بروند که کمرشان تنگ‌تر است.

مانتو طرح‌دار

مانتوهایی که طرح‌های شلوغ و رنگ‌های متنوعی دارند برای خانم‌های قدبلند مناسب‌تر هستند؛ زیرا باعث می‌شوند که قد خانم‌ها مناسب‌تر دیده شود.

مانتو نه جذب و نه گشاد

مانتوهای جذب و خیلی گشاد در بلندتر به‌نظررسیدن قد و اندام بسیار مؤثر هستند. خانم‌های قدبلند نباید مانتو خیلی جذب و خیلی گشاد بپوشند؛ بلکه باید مانتو آن‌ها دقیقاً اندازه و سایز آن‌ها باشد.

مانتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

درباره بیماری کیت میدلتون، عروس خاندان‌سلطنتی، بریتانیا چه‌می‌دانیم؟

کمتر دو ماه پس از آنکه چارلز سوم، پادشاه بریتانیا از ابتلای خود به سرطان خبر داد، کیت میدل…