۵ کاغذ دیواری جذاب برای تزیین دیوار تلویزیون

0
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سال‌های زیادی است که تلویزیون یکی از جذاب‌ترین وسایل در دکوراسیون منزل است، بنابراین دکوراسیون فضایی که تلویزیون در آن قرار می‌گیرد بسیار مهم است.

یکی از ساده‌ترین کارهایی که برای زیباتر شدن دیوار تلویزیون می‌توانید انجام دهید استفاده از کاغذ دیواری است. در این مطلب از دلتامگ به معرفی کاغذ دیواری مناسب دیوار تلویزیون می‌پردازیم.

کاغذ دیواری مناسب دیوار تلویزیون

درصورتی‌که مدل‌های مختلف کاغذ دیواری را بشناسید به‌سادگی می‌توانید کاغذ دیواری مناسب را انتخاب کنید.

کاغذ دیواری با طرح سنگ

یکی از بهترین طرح‌ها برای این کاغذ دیواری استفاده از طرح سنگ است. این مدل کاغذ دیواری فضایی رسمی را ایجاد کرده و از صمیمیت آن کم می‌شود. این طرح برای خانه‌های بزرگ و مجلل مناسب است.

کاغذ دیواری مناسب دیوار تلویزیون

کاغذ دیواری با طرح‌های هندسی

اگر به دنبال طرحی برای دیوار تلویزیون هستید که مورد توجه همه قرار بگیرد، از طرح‌های هندسی استفاده کنید. این نوع کاغذ دیواری تنوع زیادی داشته و پس از طرح سنگ جزو پر بازدیدترین مدل‌ها محسوب می‌شود. طرح این کاغذ دیواری از اشکال ساده هندسی تا طرح‌های پیچیده را در بر می‌گیرد.

کاغذ دیواری مناسب دیوار تلویزیون

کاغذ دیواری با طرح اسلیمی

کاغذ دیواری با این طرح حال و هوای خانه‌های ایرانی را القا می‌کند. طرح‌های متنوعی از این مدل را می‌توانید در بازار ببینید. در صورتی که چیدمان شما به سبک کلاسیک است، می‌توانید از این طرح استفاده کنید. دقت کنید که طرح انتخابی شما خیلی شلوغ نباشد، چرا که ممکن است توجه افراد را از تلویزیون به کاغذ دیواری منحرف کند.

مطلب پیشنهادی:  جدیدترین مدل پارچه پرده 2022 برای پذیرایی

کاغذ دیواری با طرح گل و برگ

بسیاری از افراد می‌خواهند دیوار پشت تلویزیون را با عناصر طبیعی پر کنند. این مدل کاغذ دیواری در طرح‌ها و مدل‌های متنوعی موجود است. ابعاد این طرح‌ها از گل‌های بسیار ریز تا درشت است. این مدل کاغذ دیواری مناسب خانه‌هایی با چیدمان مدرن است. رنگ و طرح‌های به‌کار رفته در این کاغذ دیواری باید با سایر وسایل خانه شما هماهنگ باشد.

کاغذ دیواری با طرح گل و برگ 

کاغذ دیواری طرح راه‌راه

اگر می‌خواهید فضایی جدی در خانه خود داشته باشید از کاغذ دیواری راه‌راه استفاده کنید. طرح‌های رنگی این مدل کاغذ دیواری دکور جذاب‌تری را در پذیرایی منزل ایجاد می‌کند. جهت راه‌راه این کاغذ دیواری اگر عمودی باشد خانه را ارتفاع خانه را بلند‌تر نشان داده و اگر افقی باشد اتاق را بزرگ‌تر نشان می‌دهد.

کاغذ دیواری طرح راه‌راه 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

تزیین باغچه با ایده‌های خلاقانه و بکر

به گزارش دلتا تزیین باغچه خانه، به شما روح و جان تازه‌ای می‌دهد و شما می‌توانید از نگاه کر…