بدون نیاز به آرایشگاه، در خانه بند بیندازید

2
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
یکی از راه‌های رایج برای از بین بردن موهای زائد صورت، بند انداختن است که بسیاری از خانم‌ها برای انجام آن به آرایشگاه مراجعه می‌کنند.
بندانداختن صورت در خانه

بندانداختن صورت در خانه را خانم‌ها بهتر است یاد بگیرند؛ زیرا گاهی مراجعه به آرایشگاه زمان‌بر است؛ بنابراین خودتان بندانداختن را یاد بگیرید تا هنگامی که عجله برای رفتن به جایی دارید، برای رفتن به آرایشگاه زمان نگذارید. همراه دلتامگ باشید تا با چند مرحله خودتان را بند بیندازید و از شر موهای زائد صورت‌تان خلاص شوید.

بندانداختن صورت در خانه

بندانداختن صورت در خانه ۳ روش دارد که هر کدام را می‌توانید یاد گرفته و از آن استفاده کنید.

روش اول بندانداختن صورت در خانه

ابتدا وسایل مورد نیاز برای بندانداختن صورت در خانه را آماده کنید. سپس برای جمع‌کردن موهای اطراف صورتتان از هدبند استفاده کنید. نخ حدوداً به‌اندازه ساعد یا ۶۰ سانتی‌متر ببرید. نکته مهمی که باید رعایت کنید آن است که پنبه آغشته به الکلی را به نخ‌تان بزنید تا جوش نزنید. مرحله بعد آن است که دو سر نخ را به هم گره بزنید تا یک خط بسته تشکیل شود. این نخ بسته را با هر دو دستتان به شکل مستطیل بگیرید. برای ایجادکردن ضربدر وسط نخ، نختان را بپیچانید، ‌ به‌گونه‌ای که شکل یک پروانه ایجاد شود. سپس نخ را روی پوستتان بگذارید و باز و بسته کنید. با این کار، موهای زائد صورتتان را اصلاح می‌کنید.

بندانداختن صورت

روش دوم بندانداختن صورت در خانه

در ابتدا برای جلوگیری از جوش‌زدن، نخ را ضدعفونی کنید. سپس نخ را به پایه میزتان ببندید. انتهای سر دیگر نخ را در دست چپتان بگیرید. وسط این نخ را با دست راست به شکل یک مثلث و به شکلی که آرایشگرها انجام می‌دهند و در آرایشگاه دیده‌اید ببندید. به‌آرامی نخ دست چپ را باز و بسته کنید. مثلث وسط موهای زائد صورت را از ریشه خارج می‌کند.

مطلب پیشنهادی:  هرکدام از این پل‌های تاریخی، رازی در خود نهفته دارد!

بندانداختن

روش سوم بندانداختن صورت در خانه

یکی از روش‌هایی که بسیاری از افراد درخواست آن را داشته‌اند بندانداختن صورت در خانه به کمک شصت پا است. برای این کار بنشینید و پاهای خود را دراز کنید. یک سر نخ را به شصت پای خود ببندید و گره بزنید. انتهای سر دیگر نخ را در دست چپتان بگیرید. وسط این نخ را با دست راست به شکل یک مثلث و به طریقه‌ای که در آرایشگاه دیده‌اید ببندید. سپس نخ را روی صورتتان بیندازید تا موهای صورتتان را از بین ببرد.

2 دیدگاه

  1. ناشناس

    26 مهر 1402 در 7:47 ب.ظ

    سلام هر موقع میرم میکاپ اشک ریزش کارموخراب میکنه لطفا مطلب بزارید تشکر

    پاسخ

    • فائزه امیری

      27 مهر 1402 در 8:58 ق.ظ

      ممنون از همراهی شما دوست عزیز
      اشنالله در مطالب آینده

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

شهر توت فرنگی ایران کجاست؟

شهر توت فرنگی کجاست؟ اکثر مردم میوه‌های تابستانی را بسیار دوست دارند. این میوه‌های رنگارنگ…