موهای سفید خود را بدون دکلره رنگ کنید

0
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
معمولا انتخاب رنگ موی مناسب برای موهای سفید کار دشواری است و برای انتخاب آن باید نهایت دقت را به کار گرفت.
رنگ کردن موهای سفید

رنگ کردن موی سفید بدون دکلره یکی از بیشترین سؤالاتی است که از ما پرسیده می‌شود. در این مطلب از دلتامگ به شما چند ترکیب رنگ زیتونی و دودی را آموزش می‌دهیم تا بتوانید بدون دکلره موهای سفید خود را رنگ کنید.

رنگ کردن موی سفید بدون دکلره

این ترکیب رنگ‌ها شما را از دکلره و آسیب‌های آن نجات می‌دهد؛ بنابراین رنگ کردن موی سفید بدون دکلره موهای شما را نجات می‌دهد.

رنگ کردن موی سفید بدون دکلره با رنگ دودی مایل به زیتونی

موهای سفید یک مزیت دارد این مزیت آن است که شما می‌توانید بدون دکلره موهای خود را رنگ کنید. زیرا پایه مو روشن است. البته لازم به ذکر است فراموش نکنید به دلیل ازدست‌رفتن رنگ‌دانه مو، نمی‌توانید تمام‌رنگ‌ها را بدون دکلره به کار ببرید. پیشنهاد ما برای شما استفاده از ترکیب رنگ موی دودی مایل به زیتونی بدون استفاده از دکلره است.

رنگ کردن مو

نحوه ترکیب رنگ کردن موی سفید بدون دکلره

با توجه‌ به قد موهای خود، میزان مناسبی از رنگ C4 (قهوه‌ای دودی روشن) را با یک‌سوم همین مقدار از M5 (بلوند زیتونی تیره) و A6 (بلوند خاکستری تیره) ترکیب و دوبرابر میزان رنگ، اکسیدان ۶ اضافه کنید؛ برای جلوگیری‌کردن از قرمزی مو، ۲ سانتی‌متر واریاسون سبز به این ترکیب حتماً اضافه کنید. به‌هیچ‌عنوان به این ترکیبات آب اضافه نکنید.

مطلب پیشنهادی:  ترجیح شما کدام است؟ کتابخانه یا ویترین؟

رنگ کردن موی سفید بدون دکلره

قبل از رنگ کردن موی خود آن را به‌خوبی بشویید تا چربی‌های اضافی آن گرفته شود و منافذ روی ساقه موهایتان به طور کامل تمیز شده باشد. از پشت سر و روی ساقه‌های مو، شروع به رنگ‌کردن کنید و حتماً مطمئن شوید تمام قسمت‌های موی خود را به رنگ آغشته کرده‌اید. در آخر رنگ را روی ریشه مو بزنید، کلاه مخصوص رنگ مو را بر روی سر بگذارید و با حوله گرم روی آن بپوشانید.

حتماً بعد ۱۵ تا ۳۰ دقیقه موهای خود را از کلاه خارج کرده و امتحان کنید که رنگ‌گرفته است یا خیر. در صورت نیاز، ۳۰ تا ۴۰ دقیقه دیگر نیز صبر کنید تا موهایتان رنگ ‌باز کند و بعد موهای خود را شست‌و‌شو دهید.

اگر موی سر کاملاً سفید نباشد و موهای رنگی نیز لابه‌لای ساقه‌های مو وجود داشته باشد، این روش باعث ایجاد سایه و درجه رنگ مختلف می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

طرز تهیه شکلات صبحانه با مغز فندق

شکلات صبحانه یکی از خوراکی‌های پرطرفدار برای صبحانه است که انرژی زیادی دارد و بیشتر افراد …