از بین بردن وز مو با مواد در دسترس

0
3
زمان مطالعه: 2 دقیقه
امروزه بیشتر خانم‌ها به علت استفاده از مواد شیمیایی و اتو دچار وز شدن مو شدند. آیا تا به حال به درمان این مشکل با مواد خانگی فکر کرده‌اید؟
از بین بردن وز مو

از بین بردن وز مو یکی از مشکلاتی است که بسیاری از خانم‌ها با آن‌ها روبه‌رو هستند. دو دلیل برای وز شدن موها وجود دارد، اولی آسیب و دیگری خشکی مو. موهای افراد برای این‌که سالم و صاف بمانند باید هیدراته باشند. همچنین به دلیل رطوبت بیش‌ از اندازه فضای بیرونی، موهای شما پف می‌کند و به به اصطلاح وز می‌شود. علاوه بر این اگر کمبود رطوبت مو مدت طولانی ادامه پیدا کند، موهای شما دچار وز می‌شود. افراد با کراتین کردن گاهی مشکل وز شدن مو را حل می‌کنند اما ما راهکارهای خانگی را برای شما پیشنهاد می‌کنیم. همراه دلتامگ باشید.

از بین بردن وز مو

در ادامه چند روغن و راهکار عالی برای از بین بردن وز مو در اختیار شما قرار می‌دهیم.

از بین بردن وز مو با وازلین

از بین بردن وز مو با وازلین یکی از راحت‌ترین ترفندها است. وازلین باعث صافی، نرمی، لطافت و درخشش موهای شما می‌شود. برای تهیه این ماسک باید مقداری وازلین را با یک عدد تخم‌مرغ مخلوط کنید و به خوبی هم برنید. بعد از زدن این ماسک روی موهای خود، ۲۰ دقیقه فرصت دهید سپس آن را با آب ولرم بشویید.

از بین بردن وز مو با وازلین

از بین بردن وز مو با سرکه سیب

سرکه میزان اسیدی بودن پوست افراد را به تعادل می‌رساند. همچنین منافذ باز را می‌بندد و چربی و آلودگی را پاک می‌کند. علاوه‌بر این موارد، سرکه از موخوره نیز جلوگیری می‌کند و باعث از بین بردن وز مو می‌شود.

مطلب پیشنهادی:  6 پیشنهاد جذاب برای دکوراسیون اتاق‌نشیمن باریک

3 روش خانگی برای از بین بردن وز مو

برای تهیه این ماسک برای از بین بردن وز مو باید ۲ قاشق سرکه را در ۲ فنجان آب سرد حل کنید و کنار بگذارید. موهای خود را ابتدا با شامپو و سپس با سرکه بشویید و چند دقیقه بعد حتما لازم است که از نرم‌کننده مو را استفاده کنید. این کار را هفته‌ای یک‌بار انجام دهید و از تاثیر آن شوکه شوید.

از بین بردن وز مو با روغن نارگیل

روغن نارگیل یک روغن بی‌نظیر برای موهای شماست که به رفع خشکی و وز مو کمک می‌کند. سعی کنید روغن طبیعی و خالص نارگیل را در روتین مراقب از موهای خود قرار دهید.

شما می‌توانید به دو روش از روغن نارگیل استفاده کنید. ابتدا به عنوان ماسک روغن، آن را به موهای خود بمالید و اجازه دهید برای چند ساعت روی موهایتان باشد. روش دیگر این است که شما می‌توانید به عنوان یک راه درمان، روغن نارگیل را در طول شب روی موی خود قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

در این کشور باید چاق شوید تا ازدواج کنید!

مقیاس‌های زیبایی از منطقه‌ای به منطقه دیگر و از فرهنگی به فرهنگ دیگر متفاوت است. در حالی ک…