پرپشت شدن ابرو با مواد در دسترس و خانگی

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
چشم و ابروی زیبای نقطه قوت چهره هر خانمی است همچنین باید گفت داشتن ابروهای پهن چهره را جوان‌تر نشان می‌دهد.
پرپشت شدن ابرو با مواد در دسترس و خانگی

خانم‌ها همواره به دنبال راه‌های طبیعی و مصنوعی برای پرپشت شدن ابرو هستند. خبر خوبی که برای شما داریم آن است که شما می‌توانید بدون هزینه‌های زیاد و فقط با موادی که در دسترس همه هست، ابروهای خود را پرپشت کرده تا همه محو جذابیت چهره شما شوند. همراه دلتامگ باشید.

پرپشت شدن ابرو با مواد در دسترس و خانگی

برای پرپشت شدن ابرو مواد زیر را تهیه کنید.

زرده تخم‌مرغ

تخم‌مرغ سرشار از پروتئین است و جنس موی ابروها نیز از پروتئین کراتین است. بنابراین تخم‌مرغ به پرپشت شدن ابرو و تقویت آن کمک می‌کند. زرده یک تخم‌مرغ را از سفیده آن جدا کرده و زرده را خوب هم بزنید و آن را با یک تکه پنبه یا گوش‌پاک‌کن به ابروهایتان بزنید. ۱۵ تا ۲۰ دقیقه صبر کنید، بعد از آن ابروهایتان را با آب سرد بشویید. از این روش یک یا دو بار در هفته تکرار کنید.

وازلین

مقدار کمی وازلین را بین دو انگشت خود به آرامی ماساژ دهید. سپس آن را بالای پلک و مژه‌ها از گوشه داخلی به سمت خارج بمالید. لازم به ذکر است این کار را با ملایمت انجام دهید. صبح روز بعد صورت خود را آب ولرم بشویید و بقیه روغن مانده روی پوست را پاک کنید. با یک دستمال مرطوب نیز می‌توانید این کار را انجام دهید.

مطلب پیشنهادی:  وز موهای خود را با این روغن از بین ببرید

تقویت ابرو

آب پیاز

آب پیاز به پرپشت شدن ابرو و تقویت آن کمک می‌کند. آب پیاز فولیکول‌های مو را تقویت می‌کند. یک پیاز کوچک را رنده کرده و آب را صاف کنید. ابروهای خود را ۵ دقیقه با این محلول ماساژ دهید. اجازه دهید ابروهایتان خشک شود سپس با یک پاک‌کننده یا آب سرد ابروهای خود را تمیز کنید. این روش را یک‌بار در روز برای چند هفته تکرار کنید.

ابروهای پرپشت

شیر

شب‌ها کمی پنبه را در شیر گرم بزنید و به آرامی روی پلک ها را ماساژ دهید،و صبر کنید تا شیر کاملا جذب پوست شود و بعد با همین ماسک بخوابید.با این کار هم به زودی از دیدن مژه های بلند و درخشان خود حیرت خواهید کرد.

شب‌ها قبل از خواب پنبه را در شیر گرم بزنید و به آرامی روی پلک‌های خود ماساژ دهید. سپس صبر کنید تا شیر جذب شود و بعد از همین کار بخوابید. با این کار از پرپشت شدن ابروهای خود شوکه می‌شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

جلوگیری از پیری پوست تنها با یک ماده

خواص شی باتر برای پوست را همه افراد باید بشناسند. ویژگی‌هایی مانند داشتن میزان زیادی اسیده…