چاقی صورت با ۵ روش آسان خانگی

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برخی از افراد علاقه دارند صورتی چاق داشته باشند. خبر خوب آن است که شما می‌توانید با ترفندهای خانگی صورت خود را چاق کنید.
چاقی صورت

چاقی صورت با روش های خانگی یکی از مواردی است که افراد بسیاری دنبال آن هستند. معمولا افرادی که رژیم غذایی دارند یا ورزش‌های مداوم انجام می‌دهند، از لاغری و افتادگی صورت خود رنج می‌برند و علاقه دارند با روش های آسان، صورت خود را چاق کنند بدون این‌که وزنشان بالا برود. همراه دلتامگ باشید.

چاقی صورت با روش های خانگی

در این بخش بهترین راه‌های چاقی صورت را به شما آموزش می‌دهیم تا بر اساس نیاز خودتان از آن‌ها استفاده کنید.

چاقی صورت با آلوئه‌ورا

آلوئه‌ورا حاوی ویتامین C و E به همراه آنتی‌اکسیدان است و باعث افزایش خاصیت ارتجاعی پوست می‌شود. شما می‌توانید با مشورت گرفتن از متخصص پوست خود از آلوئه‌ورا برای چاق شدن پوست خود استفاده کنید، اگر علاقه‌ای به خوردن آن ندارید می‌توانید از ماسک آن نیز استفاده کنید.

چاقی صورت با آلوئه‌ورا

گلیسیرین و گلاب باعث چاقی صورت با روش های خانگی می‌شوند

ترکیب نصف نصف گلاب و گلیسیرین باعث تمیز و جوان نگه داشتن پوست شما می‌شوند همچنینی صورت شما را چاق می‌کنند.

استفاده از شیر برای چاقی صورت

شیر دارای پروتئین و چربی است. استفاده کردن از شیر بر روی صورت پوست شما را تمیز می‌کند و آن‌ را مرطوب نگه می‌دارد، شیر مواد مغذی بسیاری دارد که پوستی سالم و بی‌عیب و نقص برای شما ایجاد می‌کند در نتیجه باعث حجیم‌تر شدن صورت شما می‌شود.

مطلب پیشنهادی:  کاخ اردشیر بابکان؛ تجلی شکوه معماری ساسانیان

استفاده از شیر برای چاقی صورت

به صورت خود کره شی (شی باتر) بمالید

یکی از روش‌ها برای چاقی صورت با روش های خانگی استفاده از کره شی‌باتر است. برای تهیه این ماسک مقداری کره شی‌باتر را با شکر مخلوط کنید تا یک ماسک هیجان‌انگیز را برای حمام خود تهیه کنید. خمیر تهیه کرده را به مدت ۲ تا ۳ دقیقه روی پوست خود به شکل صحیح ماساژ دهید و سپس با آب ولرم بشویید. شی‌باتر باعث حجم دادن پوست شما می‌شود. همچنین به سرعت جذب پوست می‌شود و با مرطوب کردن آن بافت پوست شما را ترمیم می‌کند.

چاقی صورت با سیب زمینی

یکی از روش‌ها برای چاقی صورت با روش های خانگی استفاده از سیب‌زمینی است. استفاده کردن از سیب‌زمینی با روش‌های متفاوت، معجزه‌ای برای چاقی صورت است. شما می‌توانید با خوردن سیب‌زمینی یا حتی استفاده کردن از ماسک آن در مدتی کوتاه صورتی حجیم داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

ماکارونی با پنیر پیتزا بدون فر

ماکارونی با پنیر پیتزا یکی از روش‌های بسیار ساده و خوشمزه برای یک غذای خوشمزه و جدید است ک…