ماساژ لاغری جان این زن را به‌خطر انداخت!

۶
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر به دنبال کاهش وزن بدون رژیم لاغری و ورزش هستید اسم ماساژ لاغری را حتما شنیده‌اید. اما این کار آنقدرها هم بی‌خطر نیست.
ماساژ لاغری

یکی زن چینی پس از ترک سالن ماساژی که برای لاغری و چربی سوزی به آن رفته بود بخاطر درد شدید در ناحیه شکم کارش به بیمارستان کشید. با مجله اینترنتی دلتا همراه باشید تا بدانیم در حین ماساژ لاغری چه بر این زن گذشته است.

ماساژ لاغری !

خیلی از افراد با شنیدن تبلیغات ماساژ‌های لاغری به سراغ این روش می‌روند. مدعیان ماساژهای لاغری می‌گویند روش کار آن‌ها باعث لاغری افراد می‌شود. ماساژلاغری یا ماساژهای درمانی می‌توانند در سرعت بخشیدن به لاغری معجزه آسا عمل کنند. فقط یک نکته مهم وجود دارد ماساژها به تنهایی کافی نیستند، داشتن رژیم غذایی مناسب و ورزش کردن شرط اول در کاهش وزن است. یک زن چینی قربانی تبلیغات یکی از همین سالن‌های ماساژ شده بود.

اصل ماجرا چه بود

میائو نام این زن چینی ۴۱ ساله است که برای کاهش چربی‌های اضافی بدن خود و لاغری به سراغ ماساژهای لاغری رفته بود. در حین ماساژ او متوجه درد شدیدی در ناحیه پهلو و شکم خود شد.

با زیاد شدن درد، میائو این مورد را به مربی ماساژ خود اطلاع داد. مربی به او گفت احتمالا این درد شدید ناشی از آب شدن و خروج چربی‌های اضافی از بدن او است و جای نگرانی نیست.

این زن چینی که فکر می‌کرد دردش بخاطر آب شدن چربی‌ها است سعی کرد این درد را تحمل کند. تحمل او خیلی طول نکشید، چون زمانی که میائو به خانه رسید میزان درد به قدری بود که دیگر نمی‌توانست تحمل کند و علائمی مانند استفراغ و اسهال نیز با درد همراه شده بود. خانواده میائو او را به نزدیک‌ترین بیمارستان منتقل کردند.

تشخیص پزشکان درباره میائو چه بود؟

در بیمارستان پس از انجام معاینات و سی تی اسکن، پزشکان متوجه شدند کلیه چپ میائو دچار پارگی آنژیومیولیپوم شده است. این زن خوش شانس بوده است زیرا آنژیومیولیپوم کلیه یک تومور خوش خیم است که معمولا بدون علامت بوده و خطری ندارد.
متخصصین دلیل پارگی در بخشی از کلیه را شدت بالای ماساژ تشخیص دادند. شدت ماساژ به حدی زیاد بوده است که باعث شده این زن چینی دچار خونریزی داخلی شود.
پزشکان این زن ۴۱ ساله را تحت عمل جراحی قرار دادند. در این عمل نیمی از کلیه چپ او برداشته شد. به گفته پزشکان این زن باید بقیه زندگی خود را با یک کلیه ادامه دهد.

آنژیومیولیپوم کلیه

پیشنهاد مطالعه: مطلب با ۵ دانستنی عجیب دنیا آشنا شوید را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. امیر

    ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ در ۳:۰۵ ق٫ظ

    نگران نباشید یک نفر اینجوری میشه در عوض صدها نفر موفق میشن

    پاسخ

  2. عاطفه

    ۱۳ آذر ۱۴۰۱ در ۵:۳۱ ب٫ظ

    وای خدایاا اصلا نمیشه اعتماد کرد منم رفتم ماساژ کمرم مهره ام بافشاری که آورد شکست دوماه روی تخت بودم😥

    پاسخ

    • مونا غریبی

      ۱۳ آذر ۱۴۰۱ در ۸:۵۱ ب٫ظ

      😥😔

      پاسخ

    • ناشناس

      ۱۵ آذر ۱۴۰۱ در ۲:۱۸ ب٫ظ

      وای خدای من😔

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۱۲ آذر ۱۴۰۱ در ۱۲:۵۵ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۲ آذر ۱۴۰۱ در ۰:۵۳ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…