جایی که دنیای جادو رنگ واقعیت دارد

۵
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
گردشگری سینمایی این فرصت را به توریست‌ها داده‌ است تا بتوانند از نزدیک با داستان‌ها، قهرمان‌ها و شاهزاده‌های کارتونی آشنا شوند.
دیزنی لند فرانسه

درباره دیزنی لند فرانسه چیزی شنیده‌اید؟ همه ما در تمام دوران زندگی‌مان کارتون‌های والت دیزنی را دیده‌ایم و از آن‌ها لذت برده‌ایم. هر یک از ما خاطره‌ای خاص از این انیمیشن‌ها در دوران کودکی داشته‌ایم. حال تصور کنید در جایی حضور داشته باشید که تمام آن خاطرات را در برابر نگاه بهت‌زده خود ببینید و از آن لذت ببرید. با مجله گردشگری دلتا همراه باشید.

دیزنی لند فرانسه

یکی از مشهورترین مراکز تفریحی در شرق پاریس دیزنی لند است که سالانه تعداد زیادی از افراد چه کودک و چه بزرگسال برای خوش‌گذرانی به آنجا می‌روند. دیزنی لند پاریس دو مجموعه پارک تفریحی دارد که محل مناسبی برای طبیعت‌گردی، خرید و رستوران‌‌گردی به شمار می‌رود.

پارک قلعه یا پارک دیزنی لند

پارک دیزنی لند پاریس کاملا شبیه یک قلعه جادویی است. این قلعه قطعا شما را یاد کاخ زیبای خفته می‌اندازد و هر نقطه از آن تداعی‌کننده لحظات آن راهروهای خاص است. در واقع هرجا که از اسم پارک دیزنی لند پاریس استفاده می‌شود، به همین قلعه معروف ربط دارد.

پارک قلعه

دهکده دیزنی لند فرانسه

دهکده دیزنی، منطقه‌ کوچکی است که مراکز خرید متنوع و رستوران‌های زیادی دارد.

۷ جای دیدنی در دیزنی که حتما باید ببینیم

حتی اگر هم عاشق کارتون‌های زمان کودکی خود نبوده باشید هم باز با دیدن دیزنی لند پاریس عاشق این مکان دلنشین خواهید شد. در ادامه با ما همراه باشید.

راه آهن کوهستان

راه‌آهن کوهستان بزرگ

راه‌آهن کوهستان بزرگ در دیزنی لند پاریس نوعی ترن هوایی است که افراد با هر سنی می‌توانند سوار آن شوند و از آن لذت ببرند. این قطار همیشه مسافرین خود را به یک سفر پر ماجرا و ترسناک می‌برد. مسیری پر پیچ‌وتاب در رودخانه‌های خروشان شروع می‌شود تا در آخر مسیر به نقطه امنی برسید.

فانتوم مانور

خانه ترسناک Phantom Manor در سال ۱۹۹۲ ساخته شد. این خانه یکی از جاذبه‌های تسخیرشده دیزنی لند پاریس است. اگر اهل ماجراجویی هستید و قصه‌های ترسناک را دوست دارید، حتما باید سری به این خانه بزنید.

فانتوم مانور

سفید برفی و هفت کوتوله

هیچ‌کس دلش نمی‌خواهد فرصت آشنایی با هفت کوتوله را از دست بدهد! سفر به دنیای سفید برفی، گذشتن از جنگل تاریک و دیدن ملکه بدجنسی که فقط خود را زیبا می‌دانست این بار به عهده شما و هفت کوتوله خواهد بود. این ماجراجویی ترسناک را اصلا از دست ندهید.

قلعه زیبای خفته

اگر کارتون را یادتان باشد باید بدانید که قلعه زیبای خفته دو بخش دارد، یک بخش مانند سیاه‌چاله است که اژدهای قصه در آن قرار گرفته و بخش دیگر بالکنی است که مکان حضور پادشاه و ملکه در کارتون اصلی بود و با شیشه‌های رنگی تزیین شده‌اند. در این بخش تعدادی فروشگاه کوچک وجود دارد تا بتوانید زیورآلات و هدایای خوب بخرید.

قلعه زیبای خفته

اَدونچرلند

سرزمین ماجراجویی یکی از بخش‌های دیزنی لند است که با الهام از جنگل‌های آفریقا، آسیا و آمریکای جنوبی ساخته شده و جزء بازی‌های موضوعی آن به شمار می‌رود. این سرزمین موضوعی به ۴ بخش تقسیم می‌شود. علاءالدین در دیزنی لند پاریس و دزدان دریایی کارائیب دو مورد از این ۴ بخش هستند.

پرواز پیتر پن

پرواز پیتر پن یک سواری موزیکال و دل‌نواز به شما هدیه می‌دهد که برای شما جزء تفریحات خاص دیزنی لند به شمار می‌رود. همراه پیترپن سوار کشتی سحرآمیز شوید و بر فراز شهر لندن پرواز کنید.

سفرهای پینوکیو

اینجا سرزمین والت دیزنی است و ممکن است اگر دروغ بگویید دماغتان مانند پینوکیو دراز شود! آیا خودتان را در برابر پینوکیو و دوستانش تصور کرده‌اید؟ آیا ممکن است از دیدن پینوکیو و پدر ژپتو هیجان‌زده نشوید؟

چه زمانی برای سفر به دیزنی لند مناسب است؟

بهترین زمان سفر به پاریس و بازدید از دیزنی لند پاریس بین ماه‌های آوریل تا ژوئن و از ماه اکتبر تا اواسط ماه نوامبر است، زیرا در این مدت هوای پاریس معتدل است و تعداد توریست در این کشور کمتر از تابستان است.

Disneyland France

پیشنهاد مطالعه: برای دیدن مطالب بیشتر از گردشگری عجیب ترین نقاط جهان که باورکردنی نیستند را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. عاطفه

    ۱۴ آذر ۱۴۰۱ در ۲:۲۱ ق٫ظ

    وای چقدر قشنگ ورویایی بودمرسی از اینکه مارا با جهان ومردم وکشورهای دیگه آشنا میکنین🙏😍😍😍

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۱۴ آذر ۱۴۰۱ در ۹:۲۹ ق٫ظ

      درود بر شما و خیلی ممنون که همراه همیشگی و خوش‌ذوق مجله ما هستید.😍💖

      پاسخ

    • ناشناس

      ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ در ۸:۳۱ ب٫ظ

      سلام درود بر تهیه کنندگان و نویسنده گان پر تلاش و زحمتکش مجله دلتا. از جاذبه های هند و معبد طلایی در حد مقررات و در حد مقدورات تصویر ومطلب بزارید….با نهایت امتنان

      پاسخ

      • مونا اصفهانی

        ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ در ۴:۴۲ ب٫ظ

        بله حتما. درود بر شما و ممنون از حضورتون🌹 البته قبلا گذاشتیم

        پاسخ

  2. ناشناس

    ۱۱ آذر ۱۴۰۱ در ۳:۰۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…