ساخت یک کرم‌پودر فوق‌العاده در خانه

0
8
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کرم پودر برای همه خانم‌ها یک محصول بسیار کاربردی است که برای خرید آن هزینه‌های بالایی صرف می‌کنند. شاید برای شما هم جالب باشد که در خانه یک کرم‌پودر فوق‌العاده درست کنید.
ساخت کرم پودر در خانه

ساخت کرم پودر در خانه به شما کمک می‌کند بدون هزینه‌های بالا همیشه یک آرایش جذاب و بدون نقص داشته باشید. لازم به ذکر است اگر از بهترین و گران‌ترین محصولات آرایشی نیز استفاده کنید اما کرم‌پودر نزنید عملا یک آرایش کامل نخواهید داشت. همراه دلتامگ باشید تا یک کرم‌پودر ساده در خانه درست کنید.

۳ روش ساخت کرم پودر در خانه

 روش اول ساخت کرم پودر در خانه

  • مقداری نشاسته ذرت باید داشته باشید.
  • یک قاشق غذاخوری برای پوست‌های روشن و دو قاشق غذا‌خوری برای پوست‌های تیره ترکیبی از پودر کاکائو، دارچین، جوز هندی تهیه کنید و همه این مواد را کاملا نرم و یک دست کنید.
  • روغن نارگیل یا زیتون یا جوجوبا هر کدام که مایل هستید را تهیه کنید. لازم به ذکر است که پیشنهاد ما به شما استفاده از روغن نارگیل به دلیل بوی فوق‌العاده آن است.

طرز تهیه کرم پودر خانگی:

برای ساخت این کرم‌پودر در خانه تمامی پودرها را با یک دیگر ترکیب کنید. سپس ۵ قاشق از هر روغنی که تهیه کرده‌اید بریزید و به خوبی هم بزنید. بعد از این‌که آماده شد حتما روی پوست دست خود امتحان کنید و اگر روشن بود مقداری پودر کاکائو به آن اضافه کنید.

3 روش ساخت کرم پودر در خانه

روش دوم ساخت کرم پودر در خانه

اگر پوست خشک دارید که هنگام آرایش پوسته پوسته می‌شود این کرم‌پودر مخصوص شماست. در این روش ابتدا باید یک قاشق چای‌خوری وازلین را بن‌ماری کرده سپس درون ظرفی بریزید. بعد از آن از پودر قهوه یا قهوه دم کرده استفاده کنید و بنابر نیاز خود به وازلین اضافه کنید. رنگ کرم‌پودر باید بر اساس سلیقه شما باشد بنابراین اگر کرم‌پودر برنزه می‌خواهید قهوه آن را بیشتر کنید.

مطلب پیشنهادی:  تهیه کیک نارنگی پاییزی بدون فر

برای اینکه پوست نرم و لطیفی داشته باشید، ۱ قاشق غذاخوری لوسیون به مخلوط اضافه کرده و خوب ترکیب کنید.
در مرحله بعد پودر بچه را به مخلوط اضافه کنید تا مواد قوام پیدا کند. پس از مخلوط کردن تمام مواد کرم‌پودر شما آماده است، با استفاده از یک براش آن را امتحان کرده و خود را برای یک مهمانی آماده کنید.

روش سوم ساخت کرم پودر در خانه

در این روش ابتدا برای درست کردن کرم پودر خانگی باید یک پنکیک بسازید و سپس با یک روش ساده آن را به کرم‌پودر تبدیل کنید.

ساخت کرم پودر در خانه با نشاسته ذرت

برای ساخت پنکیک به ۲ قاشق غذاخوری نشاسته ذرت، ۱ قاشق غذاخوری خاک‌رس سبز، پودرکاکائو، دارچین و جوز هندی نیاز داریم. همه این مواد را مخلوط کنید. مقدار روشنی و تیره بودن آن به مقدار کاکائو شما بستگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

فوت‌وفن‌های پخت شیرینی نخودچی در خانه

شیرینی نخودچی یکی از خوشمزه‌ترین شیرینی‌های مخصوص عید است که شما می‌توانید آن را در خانه ت…