دیدنی‌ترین نقاط گردشگری قطر کجاست؟

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
جاهای دیدنی قطر که می‌توانند ساعت‌ها شما را سرگرم کنند! از موزه‌های مختلف گرفته تا مراکز خرید و ساحل‌های متنوع این کشور که قطعا برایتان جالب و هیجان‌انگیز هستند.
جاهای دیدنی قطر

با مجله گردشگری دلتا همراه باشید تا جاهای دیدنی قطر را بهتر بشناسید. قطر یکی از کشورهایی است که در سال‌های اخیر در زمینه جذب توریست و گردشگر موفق عمل کرده و برگزاری جام جهانی در این کشور گام بزرگی در جهت رسیدن به این هدف بوده است. اگر به قطر بروید، آسمان خراش‌های زیبای آن، اولین چیزی است که نگاه شما را به سوی خود جذب‌ می‌کند.

بهترین موزه‌های قطر

تعداد موزه‌های دیدنی قطر خیلی زیاد است. ما فقط چند مورد از آن‌ها را برای شما انتخاب کرده‌ایم.

متحف، موزه‌ای با ۹ هزار اثر هنری

در موزه متحف ۹۰۰۰ اثر هنری مختلف قرار دارد که برای دیدن آن‌ها باید وقت بیشتری بگذارید. جالب است بدانید که آثار این موزه در ۲۵ سال جمع‌آوری شد.

موزه متحف

موزه‌های مشیرب

وقتی به این موزه می‌روید،‌ می‌توانید پیشرفت قطر را در تمام این سال‌ها ببینید. دوحه در گذشته به اندازه یک دهکده ماهیگیری کوچک بود اما حالا بزرگ‌ترین آسمان‌خراش‌ها در آن قرار دارد. این موزه‌ها ۴ خانه هستند که در هر کدام از آن‌ها فرهنگ غنی کشور قطر مشخص است.

خانه بن جلمود

این خانه به شما نشان خواهد داد که تاریخ برده‌داری در قطر چگونه بوده است. با رفتن به این خانه در مورد سبک زندگی برده‌ها اطلاعاتی زیادی خواهید داشت.

خانه محمد بن جاسم

اگر به خانه محمد بن جاسم بروید، با معماری و تاریخ کشور قطر نیز آشنا می‌شوید و کمک بزرگی در این زمینه به شما خواهد کرد.

موزه مشیرب

خانه رادوانی

در خانه رادوانی‌ می‌توانید درباره سبک زندگی مردمان قدیم قطر بیشتر بدانید. در این خانه ابزار و وسایلی وجود دارد که مردم در گذشته از آن استفاده می‌کردند. اگر به جهانگردی علاقه دارید، عجیب ترین نقاط جهان که باورکردنی نیستند را بخوانید.

موزه ملی قطر

وقتی به موزه ملی قطر بروید در مورد پیشرفت آن در طی این سال‌ها اطلاعات جالبی خواهید داشت و جذابیت این کشور برایتان بیشتر از قبل می‌شود. اگر دوست دارید که بیشتر در مورد آن بدانید و به جاهای گردشگری مختلف آن بروید، وجود ۱۱ گالری مختلف در این موزه باعث می‌شود تاریخ کشور قطر را کاملا بشناسید.

یکی از خصوصیات خیلی خوب این موزه وجود رستوران‌های مختلف است که قطعا بعد از گشتن و یک روز طولانی حال شما را بهتر خواهد کرد. موزه ملی قطر بخش‌های مختلفی دارد که شامل تاریخ طبیعی صحرای قطر، نمایشگاه‌های تاریخی از جنگ‌های قبیله‌ای و … است.

موزه ملی قطر

پیشنهاد مطالعه: برای دیدن مطالب بیشتر از گردشگری راز کودکان دفن شده در دیوارهای ارگ بم را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۳ آذر ۱۴۰۱ در ۱۰:۱۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۰ آذر ۱۴۰۱ در ۱۱:۴۱ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۰ آذر ۱۴۰۱ در ۱:۳۱ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…