هتل شکلاتی روسیه ؛ خوشمزه و دیدنی

۰
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
این هتل شکلاتی علاوه بر امکانات مناسب، از آشپزخانه‌ای شکلاتی با تجهیزات کامل هم برخوردار است که مسافران می‌توانند هر نوع غذایی که می‌خواهند، انتخاب و سفارش دهند، چون تمام  غذاها، یک قیمت دارند!
هتل شکلاتی

هتل شکلاتی روسیه ؛ خوشمزه و دیدنی است. این هتل جالب از شکلات و کاکائو ساخته شده و در شهر مسکو بین کاخ کرملین و میدان سرخ قرار گرفته و بسیاری از گردشگران را  به سمت خود کشانده است.

شکلات ماده غذایی انرژی‌زا و مقوی است که از ترکیب شیر، شکر، کره کاکائو و پودر کاکائو به نسبت‌های متفاوت تولید می‌شود. تمام دکوراسیون و لوازم داخلی این هتل از انواع کاکائوهای مرغوب ساخته شده است. تماشاگران هتل شکلاتی انواع شکلات‎های خوشمزه را می‎توانند بخورند و لذت ببرند.

هتل شکلاتی

 میز و صندلی‎ها، فرش‎ها، پرده‎ها و هر وسیله این هتل از جنس شکلات ساخته شده‎ است. روشی که برای نگهداری شکلات های به کار رفته در این مکان استفاده شده تا از آب شدن شکلات‎ها جلوگیری شود؛ این است که دمای داخل هتل را بسیار پایین نگه می‎دارند و مسافران هنگام اقامت در هتل شکلاتی باید خود را با این دمای پایین سازگار کنند.

هتل شکلاتی روسیه

این هتل خوشمزه، علاوه بر امکانات عالی و درجه یک خود، از آشپزخانه‌ای شکلاتی با تجهیزات کامل نیز برخوردار است که مسافران می‌توانند هر نوع غذایی که می‌خواهند، انتخاب و سفارش دهند، چون تمام  غذاها، یک قیمت دارند.

همچنین این هتل، پارکینگ رایگان و خط اینترنت رایگان بی‌سیم هم دارد و مسافران می‌توانند با یک دوچرخه،‌ از جاذبه‌های شهر مسکو، بدون هزینه‌های اضافی دیدن کنند.

خانه شکلاتی

اتاق شکلاتی النا کلیمنت

به‎جز هتل شکلاتی که از آن صحبت کردیم، یک اتاق شکلاتی هم در مسکو وجود دارد!

«النا کلیمنت» طراح و مجسمه‌ساز اهل روسیه نیز، در هتل پلازا شهر مسکو، با استفاده از ۶۰۰ کیلوگرم شکلات تیره و روشن، اتاقی شکلاتی ساخت که  ۲ ماه برای آن زمان صرف شد و هزاران توریست را به سوی خود کشاند.

هتل شکلاتی

در این اتاق علاوه بر در و دیوار، همه ابزارها و اشیای موجود در اتاق از شکلات ساخته شده‌اند. این اتاق ۲۰ مترمربع مساحت دارد و فرش‌ها و میز و صندلی‌ها نیز شکلاتی هستند. برای این‎که شکلات‌های ساخته شده آب نشوند، هوای این اتاق روی دمای سرد تنظیم شده است. در واقع این اتاق شکلاتی نسخه کوچک شده هتل شکلاتی روسیه است.

 

برای خواندن مطالب روزآمد و گوناگون از مجله دلتا، جامع‎ترین مجله ملکی ایران، دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…