زندگی این ۵ انسان عجیب شما را شوکه می‌کند

۱۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
دنیا پر از انسان‌های عجیب با بیماری‌های نادر است. فکرش را کنید هیچوقت نتوانید بخوابید یا نتوانید حمام کنید. واقعا ترسناک است.
انسان‌های عجیب

انسان‌های عجیب در همه جای دنیا وجود دارند. مجله اینترنتی دلتا در این مطلب به بررسی انسان‌های عجیب با شرایط پزشکی باورنکردنی می‌پردازد.

انسان‌های عجیب را بشناسید

در ادامه به بررسی ۵ نفر از عجیب‌ترین افراد زنده در کره زمین می‌پردازیم.

این پسر هیچوقت نمی‌خوابد

شیطنت و بد اخلاقی در بچه‌های ۳ ساله امری طبیعی است. رت لمب پسری ۳ ساله است که بداخلاقی او خانواده‌اش را عاصی کرده است. نکته اصلی در بیقراری‌های رت لمب این است که او هیچ تقصیری در این امر ندارد. این کودک ۳ ساله به بیماری نادری مبتلا است که تقریبا ۲۴ ساعت شبانه روز او را بیدار نگه‌می‌دارد. متخصصان بیماری این پسر ۳ ساله را یک بیماری نادر به‌نام ناهنجاری chiari تشخیص داده‌اند.

دختری که نمی‌تواند حمام کند

پس از یک روز طولانی و خسته کننده چه چیز بیشتر از یک دوش آب گرم می‌تواند انرژی شما را برگرداند. دختری ۱۹ ساله اهل استرالیا هیچوقت نمی‌تواند این حس را درک کند. این دختر که موریس نام دارد نمی‌تواند شنا کند یا در وان آب گرم استراحت کند. موریس از ۱۴ سالگی به این مشکل برخورده است. حتی عرق کردن می‌تواند باعث بروز خارش‌های دردناک در پوست این دختر شود.

زنی که نمی‌تواند فراموش کند

جزئیات وقایع  ۲۵ سال پیش را بخاطر دارید؟ یادتان هست که ۱۰ سال پیش مادرتان به شما چه گفته است؟ یا بخاطر دارید ۲ سال قبل دقیقا همین امروز هوا چطور بوده است؟

زنی ۴۰ ساله به یکی از نادرترین بیماری‌های جهان مبتلا است. او همه چیز را دقیقا بخاطر دارد هیچ اطلاعاتی از ذهن او پاک نمی‌شود. این زن مرموز که نامش به صورت کد AJ مطرح می‌شود می‌تواند اتفاقاتی که ۲۵ سال پیش‌افتاده است را با جزئیات کامل بیان کند. متخصصین نام «سندرم هایپرتیمستیک» را به حالت او داده‌اند.

دختری که روزی ۴۰ بار غش می‌کند

یک لحظه به این موضوع فکر کنید، فردی هستید که با تغییرات هیجانی مانند خوشحال شدن، ناراحت شدن، عصبی شدن و یا حتی ترسیدن غش می‌کنید. به نظر ترسناک است! این زندگی دختری ۲۰ ساله به نام کی آندروود ساکن انگلستان است. مشکل او از ۵ سال پیش شروع شده است. کی آندروود می‌گوید گاهی اوقات غش کردن‌های او به روزی بیش از ۴۰ بار نیز می‌رسد.

زنی با حساسیتی عجیب!

افراد در دنیای امروز آنقدر به تکنولوژی و وسایل الکترونیکی محتاج هستند که باور این موضوع که بتوان بدون تکنولوژی زندگی کرد سخت است. ما تمام  کارهای خود را با گوشی انجام می‌دهیم، غذای خود را در مایکروویو می‌پزیم و با اینترنت با دوستان خود در ارتباط هستیم. خانه‌ای در بریتانیا وجود دارد که ساکنین آن به دور از هرگونه تکنولوژی و امواج الکترومغناطیس زندگی می‌کنند. زنی به نام دبی از ساکنین این خانه است. دبی ۳۹ ساله به میدان مغناطیسی ایجاد شده توسط لوازم الکترونیکی حساسیت دارد. با نزدیک شدن او به این وسایل پوست دبی شروع به قرمز شدن و تورم می‌کند.

زنی با حساسیتی عجیب!

پیشنهاد مطالعه: مطلب با این ۵ اشتباه گوشی خود را خراب نکنید! را بخوانید.

۱۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۸ آذر ۱۴۰۱ در ۱۱:۰۶ ب٫ظ

    جالب بود بیچاره پدر و مادر اون بچه که هیچوقت نمی‌خوابه،,،😍🤔🧐😀

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۸ آذر ۱۴۰۱ در ۱:۵۵ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۷ آذر ۱۴۰۱ در ۲:۴۱ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۷ آذر ۱۴۰۱ در ۲:۴۱ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۷ آذر ۱۴۰۱ در ۱:۱۱ ق٫ظ

    چه جالب

    پاسخ

  6. ناشناس

    ۷ آذر ۱۴۰۱ در ۰:۰۴ ق٫ظ

  7. ناشناس

    ۶ آذر ۱۴۰۱ در ۱۰:۲۸ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۶ آذر ۱۴۰۱ در ۱۰:۲۸ ب٫ظ

  9. امیر

    ۶ آذر ۱۴۰۱ در ۸:۳۷ ب٫ظ

    وای چقدر بد و آزار دهنده هست خصوصا اون به ای که نمی تونه بخوابه. یا دختری که به آب حساسیت داره.

    پاسخ

    • مونا غریبی

      ۷ آذر ۱۴۰۱ در ۹:۳۴ ق٫ظ

      دقیقا🤦‍♀️

      پاسخ

  10. ناشناس

    ۶ آذر ۱۴۰۱ در ۷:۱۴ ب٫ظ

  11. عاطفه

    ۶ آذر ۱۴۰۱ در ۵:۴۷ ب٫ظ

    عالی بودمرسی 🙏ولی فقط اون زنی که هیچ چیز را نمیتونه فراموش کند بنظرم اون سالمه ماکه یادمون نیست دیروز چی خوردیم بیماریم 🤭ایشان بیمار نیستن یک استثنا هستن👍🌹🙏

    پاسخ

    • مونا غریبی

      ۷ آذر ۱۴۰۱ در ۹:۳۶ ق٫ظ

      😆😆 منم هیچوقت چیزی یادم نمی‌مونه. ممنون از همراهی شما🌹

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…