ست کردن این لباس زمستانی ها، تیپ شما را بی‌نظیر می‌کند

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
با فصل زمستان، خرید پلیور و ژاکت یکی از مورد توجه بسیاری از افراد است. پلیور‌ها انواع و رنگ‌های مختلفی دارند که ست کردن با هر کدام شیوه خاصی دارد.

پلیور و ژاکت زنانه، از لباس‌های بسیار زیبا و جذاب برای بانوانی است که به مد و فشن علاقه دارند. این پلیورها حتی برای فصول گرم‌تر مانند پاییز و بهار نیز مناسب هستند اما یکی از بایدها برای فصل زمستان است. انواع مدل ژاکت زنانه می‌توانند با شال‌گردن‌ها، بوت‌ها، پالتوها، شلوار‌های جین و … ست شوند. همراه دلتامگ باشید.

ست کردن پلیور و ژاکت زنانه

ست کردن پلیور و ژاکت زنانه و پالتو یا کاپشن

یکی از لباس‌هایی که مخصوصا در ایران با پلیور زنانه ست می‌شود، پالتو و کاپشن‌هایی هستند که می‌توانند به صورت بسته یا جلوباز استفاده می‌شود. هنگام ترکیب این ست یه ترکیب رنگی شیک در ذهنتان داشته باشید.

ست کردن پلیور و ژاکت زنانه و پالتو یا کاپشن

ست کردن پلیور و ژاکت زنانه و پالتوی چرم

اگر شما هر پلیوری را با یک کت یا پالتوی چرم ست کنید، تیپی جذاب و شیک به وجود می‌آید. از انواع مدل‌ها، پلیور زنانه یقه ایستاده برای ست شدن با پالتوی چرم، جزو بهترین گزینه‌ها هستند.

ست کردن پلیور و ژاکت زنانه و پانچو

ست کردن پلیور و ژاکت زنانه با پانچو یکی از بهترین و پرطرفدارترین تیپ‌ها در زمستان است. برای اضافه کردن رنگ و جذابیت بیشتر، می‌توانید از پانچوهای طرح‌دار و پلیور‌های ساده استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی:  با این رفتارها، همیشه قابل احترام باشید

ست کردن پلیور و ژاکت زنانه با رویه‌های آستین حلقه‌ای

رویه‌هایی مانند سارافون‌ها و کت‌های آستین حلقه‌ای، در ترکیب با یک پلیور یا ژاکت بسیار جذاب خواهند‌ بود. این گزینه یکی از مواردی است که به هر فرد با هر استایلی می‌آید.

ست کردن پلیور و ژاکت زنانه با رویه‌های آستین حلقه‌ای

ست کردن پلیور و ژاکت زنانه و شلوار جین

شلوار جین با هر استایلی برای شما یک تیپ فوق‌العاده می‌سازد. برای شروع، مدل‌های جین جذب، زخمی و مام استایل را در اولویت قرار دهید.

ست شومیز اسپرت/پیراهن یقه برگردان و پلیور

هیچ چیز کلاسیک‌تر از این نیست که پیراهنی با یقه‌ برگردان را زیر پلیور یقه هفت‌تان بپوشید. با این کار، رنگی به پلیور خود اضافه کنید تا جلوه بیشتری پیدا کند.

ست کردن پلیور و ژاکت زنانه و بوت‌های بالای زانو

درست است که پلیور‌ها با انواع بوت ست می‌شوند اما بوت‌های بالای زانو در صدر ترند فشن زمستانی قرار دارند. بوت‌ها انواع مختلفی دارند که بسته به نوع سلیقه‌تان می‌توانید از آن استفاده کنید.

ست کردن پلیور و ژاکت زنانه و بوت‌های بالای زانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

درمان فوری سردرد شدید با 4 راهکار ساده

درمان فوری سردرد شدید در بسیاری از مواقع بسیار راحت و آسان است و حتی نیاز به استفاده از دا…