تاثیر تابلو در زیبایی دکوراسیون اتاق نشیمن

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
یکی از بخش‌های اصلی خانه اتاق نشمین است و دکوراسیون آن اهمیت ویژه‌ای دارد. هر یک از اجزای آن باید با دقت انتخاب شده و در جای مناسب خود قرار گیرند. یکی از این اجزای مهم که تبدیل به یک نقطه کانونی اصلی می‌شود، تابلوها هستند.
دکوراسیون اتاق نشیمن

در دکوراسیون اتاق نشیمن ، دیوارهای خانه بسیار مورد توجه قرار می‌گیرند و می‌توانند به نقطه کانونی اصلی تبدیل شوند. معمولاً وقتی شخصی وارد فضایی می‌شود اولین مکانی که مقابل دیدگان او قرار می‌گیرد دیوارها هستند؛ درنتیجه میزان تاثیر گذاری‌شان نسبت به دیگر سطوح مانند کف و سقف نیز بیشتر است.

احتمالاً در بعضی خانه‌ها دیده‌اید که از مبلمان و لوازم دکوری زیادی استفاده شده  در حالی که سطح دیوارها خالی است که تاثیر منفی در دکوراسیون اتاق نشمین می‌گذارد. نصب تابلو‎ی زیبا یکی از راه‌های برطرف کردن این مشکل است.

به گزارش مجله دلتا به نقل از هوم دکور؛ اگر ارتفاع دیوارها در خانه شما کم است، نصب تابلوهای عمودی به بلندتر نشان دادن آن‌ها کمک خواهد کرد.

divare poshte mobl تاثیر تابلو در زیبایی دکوراسیون اتاق نشیمن

یکی از مکان‌های مناسب برای نصب تابلوها، دیوار پشت کاناپه در اتاق نشیمن شمااست. اما توجه داشته باشید که اندازه تابلو نباید بزرگ‌تر از طول کاناپه باشد.

استفاده از نورپردازی روی تابلوها موثر است و زیبایی آن‌ها را دو چندان می‌کند. در صورت امکان این شرایط را برای نصب تابلوی جدید خود فراهم کنید. در انتخاب محل نصب تابلو دقت و مناسب‌ترین مکان را در خانه پیدا کنید.

tanasobe rang tablo تاثیر تابلو در زیبایی دکوراسیون اتاق نشیمن

انتخاب مناسب رنگ و سبک قاب تابلوها نیز نکته مهمی در دکوراسیون اتاق نشیمن است.  قاب تابلوها باید متناسب با رنگ و سبک مبلمان و وسایل داخلی فضای مورد نظر شما باشد.
در فضایی مشخص، مانند نشیمن یا اتاق خواب، سعی کنید که از موضوعات و سبک‌های هماهنگ در تابلوها استفاده کنید. این کار باعث می‌شود که هماهنگی وسایل در دکوراسیون خانه شما احساس شود.

تابلوهای بزرگ را روی دیوارهای اصلی و تابلو های کوچکتر را به نسبت در دیوارهای کوچکتر نصب کنید.

اگر قصد دارید چندین تابلو را  کنار هم روی دیوار نصب کنید، بهتر است تابلوهایی که رنگی روشن‌تر دارند را بالا و تابلوهایی که  رنگ غالب‌شان تیره است پایین نصب کنید.
تابلوهای با طرح و رنگ‌های شلوغ در دیوارهای ساده جلوه بیشتری خواهند داشت. توصیه می‌کنیم روی دیوارهایی که با کاغذ دیواری‌های طرح‌دار پوشیده شده‌اند از تابلوهای ساده یا به اصطلاح با طرح خلوت استفاده کنید.

برای خواندن مطالب بیشتر در مورد معماری و دکوراسیون، دکوراسیون، از  مجله دلتا دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…