رپورتاژ آگهی

تلاقی چشم‌نواز طبیعت و دریا در تالاب انزلی

۱
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
راه رفتن در دل جنگل، قدم زدن بر روی شن و ماسه‌های کنار ساحل، نفس کشیدن در هوای مطبوع و... حس و حالی است که قطعا دل شما را خواهد برد.
اجاره ویلا در شمال

برای اجاره ویلا در شمال چه کنیم؟ طبیعت سرسبز شمال مثال بارزی از آرامش و طبیعتی بی‌مثال است. به گونه‌ای که هر گردشگری در سفر به شمال ایران بی اختیار جذب جاذبه‌های سز سبز و جنگل‌های بکر و دست نخورده شمال می‌شود. همین موضوع باعث شده است تا سفر به شمال ایران، برنامه هر ساله بسیاری از افراد باشد. نقطه به نقطه این خطه از ایران طبیعتی تماشایی دارد.

اگر شما هم جزو کسانی هستید که به سفر علاقه دارید و به دنبال جایی برای آرامش بیشتر هستید، می‌توانید با اجاره ویلا شمال یک سفر خاطره‌انگیز را تجربه کنید. شمال ایران از گیلان تا گلستان مقصد مناسبی برای طبیعت‌دوستان بوده و یک سفر شگفت‌انگیز را برای شما به ارمغان می‌آورد.

تالاب انزلی از جاهای دیدنی شگفت انگیز بندر انزلی

 

اجاره ویلا انزلی

یکی از قدیمی‌ترین و زیباترین شهرهای استان گیلان، بندر انزلی است. این شهر به دلیل موقعیت جغرافیایی بسیار عالی خود، به یکی از شهرهای توریست‌پذیر استان گیلان تبدیل شده است. یکی از جاذبه‌های دیدنی و گردشگری این منطقه، تالاب انزلی است. تالاب و یا همان مرداب بندر انزلی به عنوان یکی از زیباترین تالاب‌های طبیعی در ایران شناخته می‌شود.

قدمت این تالاب به ۱۵ هزار سال پیش می‌رسد. تالاب انزلی در جنوب غربی این شهر واقع شده است و به دلیل مناظر چشم‌نواز خود به یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در گیلان تبدیل شده است. مساحت این تالاب به ۲۰ هزار هکتار می‌رسد و به عنوان یکی از زیستگاه‌های طبیعی جانوران در ایران شناخته می‌شود. به طوری که هر ساله تعداد بسیار زیادی از پرندگان مهاجر از کشورهای همسایه به این تالاب می‌آیند.

قایق‌سواری در میان نیلوفرهای آبی، لاله‌های دریایی و نیزارهای تالاب انزلی حس و حالی شگفت‌انگیز را برای شما به ارمغان می‌آورد. اگر به ماهیگیری علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم که حتما وسایل مورد نیاز را به همراه داشته باشید تا بتوانید این تفریح هیجان‌انگیز را تجربه کنید.

بهترین زمان برای سفر به تالاب انزلی اواخر بهار تا اواخر تابستان است. چرا که در این دو فصل نیلوفرهای آبی این تالاب به اوج زیبایی خود می‌رسند. به‌گونه‌ای که قایق سواری در میان این گل‌ها این حس را به شما منتقل می‌کند که بر روی یک فرش کبود رنگ در حال حرکت هستید.

در اطراف بندر انزلی ویلاها و اقامتگاه‌های بسیار زیادی وجود دارند. شما می‌توانید با اجاره ویلا انزلی چند روزی را در این شهر اقامت داشته باشد تا از تمامی جاذبه‌های این شهر دیدن کنید.

آبشار اکاپل طبیعتی بی نظیر در چالوس

 

اجاره ویلا چالوس

در نزدیکی شهر چالوس و در منطقه کلاردشت، یک آبشار زیبا و دیدنی به نام آبشار آکاپل قرار گرفته است. این آبشار به دلیل قرار گرفتن در یک منطقه جنگلی و کوهستانی از چشم‌انداز بی‌نظیری برخوردار است. علاوه بر این نزدیکی آبشار اکاپل به ییلاق‌های کلاردشت و دریاچه ولشت باعث شده است تا زیبایی آن دوچندان شود.

اگر شما هم قصد دارید تا از این آبشار زیبا دیدن کنید، باید به سمت جنوب غربی چالوس یعنی کلاردشت زیبا حرکت کنید. این آبشار بی‌بدیل در میان یک جنگل کوهستانی واقع شده است. رودهای فصلی زیبا و کوچک در اطراف این آبشار، زیبایی خاصی به آن بخشیده‌اند.

اگر می‌خواهید که یک سفر خاطره‌انگیز را در دل طبیعت تجربه کنید، کمپ چند روزه در کنار این آبشار را به شما پیشنهاد می‌کنیم. اتراق چند روزه در طبیعت بکر و زیبای این آبشار، لذتی است که تا همیشه در ذهن شما ماندگار خواهد شد. در اقامت چند روزه در کنار این آبشار حیات حیوانی جذابی را خواهید دید که مانند آن را قبلا ندیده‌اید.

در اطراف این آبشار بافت‌های گیاهی متنوعی وجود دارند. در فصل بهار و اواخر تابستان می‌توانید انواع گیاهان دارویی را در ارتفاعات این منطقه ببینید. آب و هوای دلنشین و مطبوع آبشار اکاپل برای کسانی که از گرمای تابستان فراری هستند، یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است. علاوه بر این آبشار، جاذبه‌های اطراف آن مانند دریاچه ولشت و پرنده‌های مهاجر آن نیز ارزش یکبار دیدن را دارند.

سرسبزی و طبیعت بکر آبشار اکاپل هوش را از سر هر گردشگری خواهد برد. به خصوص عطر خاک نم‌دار اطراف این آبشار یک حس شگفت‌انگیز را به شما هدیه می‌دهد. بهترین زمان برای بازدید از آبشار اکاپل فصل بهار و تابستان است. چرا که در باقی فصل‌ها، این منطقه سرد و بارانی بوده و بازدید از آن را ناممکن می‌سازد.

برای دیدن تمامی این زیبایی‌ها پیشنهاد می‌کنیم که قبل از سفر نسبت به اجاره ویلا چالوس از سایت شب اقدام کنید. چالوس به عنوان یکی از پرطرفدارترین شهرهای شمالی ایران، هتل‌های بسیار زیادی دارد. اما افزایش گردشگر در این شهر باعث شده است تا قیمت هتل‌های آن افزایش بسیار زیادی پیدا کند؛ بنابراین اجاره ویلا می‌تواند یک گزینه‌ی مقرون به صرفه برای کسانی باشد که به دنبال یک مکان اقامتی با قیمت مناسب هستند.

قیمت این ویلاها با توجه به امکانات رفاهی آن متفاوت است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت و دیدن امکانات هر ویلا، نسبت به رزرو مکان اقامتی مناسب برای خود اقدام کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۴ آذر ۱۴۰۱ در ۷:۴۶ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در رپورتاژ آگهی

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…