فضاهای زشت خانه را شیک و زیبا کنید!

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در هر خانه‌ای، فضاهای زشت و بدساخت وجود دارد که شاید در نگاه اول نتوان آن‌ها را به دکوراسیونی شیک تبدیل کرد.

با استفاده از ترفندهای دکوراسیون شیک منزل باعث می‌شود حتی مکان‌هایی از خانه که دیزاین آن برای دکوراتیوها نیز سخت و طاقت‌فرساست، زیبا و جذاب شود. همراه دلتامگ دلتا این ترفندهای شیک و مدرن را بشناسید.

ترفندهای دکوراسیون شیک منزل

هر خانه‌ای چند وقت یک‌بار نیازمند یک تغییر و تحول اساسی است که بر مبنای آن روح زندگی تازه و احساس رکود و نخوت از خانه برچیده شود. با این ترفندها حتی فضاهای زشت خانه را می‌توانید زیبا و دوست‌داشتنی کنید.

تزیین خانه

تزیین گوشه‌های کوچک از ترفندهای دکوراسیون شیک منزل

گوشه‌های خانه گاهی از نظر دور می‌مانند. با یک گلدان ساده و زیبا که دارای گل مصنوعی یا طبیعی است می‌توانید این بخش خانه را جذاب‌تر کنید.

راهروهای باریک و طولانی

بله! حتی راهروها را نیز می‌توان به خوبی دکور کرد. یکی از ایده‌ها این است که روی دیوار راهرو یک تخته گچی تعبیه کنیم و روی آن را با پیام‌های مثبت و نقاشی پر کنیم تا وقتی افراد از آنجا عبور می‌کنند انرژی بگیرند.

تزیین زیرپله

زیرپله‌ها همیشه مکان‌های ترسناکی نیستند. می‌توان با رنگ‌آمیزی آرامش‌بخش و قرار دادن یک نیمکت آن را به مکانی دنج و دوست‌داشتنی برای استراحت و گفت‌وگو تبدیل کرد.

زیر راه پله

تزیین بالای شوفاژ از ترفندهای دکوراسیون شیک منزل

شما هم از ظاهر تکراری شوفاژها خسته شده‌اید؟ پس ‌می‌توانید با طراحی یک کمد چوبی زیبا نمایی متفاوت را به شوفاژ بدهید و با قرار دادن یک آینه بزرگ یا آثار هنری و وسایل تزئینی دیگر روی آن جلوه‌ اتاق را ارتقا دهید.

فضای محصور بین دو دیوار

شاید برای شما هم سوال باشد که چطور می‌توان از این فضای کوچک بین دو دیوار استفاده کرد. این فضا شاید بهترین مکان برای قرار دادن یک میز کار باشد. همچنین می‌توان با کاغذدیواری و قفسه‌های مدرن تزیین ویژه‌ای را برای این بخش طراحی کرد.

مطلب پیشنهادی:  پاک کردن زردی یخچال با 4 ماده معجزه‌گر!

زیر پنجره‌های بلند

یکی از بهترین ایده‌هایی که به تازگی برای زیر پنجره مد شده است، استفاده از نشیمن چسبیده به کمد است. با این شیوه می‌توانید فضایی دنج و راحت پشت پنجره ایجاد کنید که آرامش را به خانه شما می‌آورند.

تزیین زیر پنجره

تزیین بالای کابینت‌ها از ترفندهای دکوراسیون شیک منزل

شما هم از کمبود جا برای ظروف خسته شده‌اید؟ یکی از راهکارها این است که وسایل را در بالای کابینت‌ها قرار دهید یا با تعبیه قفسه‌ای در بین کابینت‌ها، فضایی قابل قبول و مفید ایجاد کنید.

تزیین پشت کاناپه از ترفندهای دکوراسیون شیک منزل

می‌توانید با قرار دادن یک میز در پشت کاناپه، علاوه بر تقسیم کردن فضای اتاق پذیرایی به دو بخش، فضایی مناسب برای قرار دادن وسایل تزئینی و ضروری ایجاد کنید. می‌توانید روی این میز یک چراغ خواب قرار دهید تا علاوه بر ارائه‌ یک جلوه‌ بصری زیبا، شرایط نوری محیط را نیز بهبود بخشد. همچنین این کار باعث می‌شود تا ساده و خالی بودن پشت کاناپه به‌چشم نیاید.

تزیین پشت درب‌های خانه

با استفاده از تابلوهای کوچک و درشت یا حتی آینه‌‌کاری مدرن می‌توانید فضای پشت در خانه خود را شیک و دلربا کنید.

دیوار پشت در

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

ایده هایی ساده برای چیدمان حمام لاکچری

حمام فضایی است که می‌تواند به واحه‌ای از آرامش و تجدید قوا تبدیل شود. در این دورهع از زمان…