بدون هزینه زیاد دکور اتاق پذیرایی را گران نشان دهید

5
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
بدون هزینه زیاد دکور اتاق پذیرایی را گران نشان دهید

در صورتی که توان مالی شما محدود است جای هیچ نگرانی وجود ندارد زیرا راحت‌تر از چیزی که فکر می‌کنید می‌توانید اتاق پذیرایی را لوکس کنید. در این مطلب از دلتا به بیان ترفندهای چیدمان لوکس و گران می‌پردازیم.

ترفندهای چیدمان لوکس و گران

در ادامه این مطلب به شما یاد می‌دهیم که اتاق پذیرایی خود را بدون هزینه‌های سنگین، لوکس و گران قیمت نشان دهید.

رنگ چشم نواز

نقاشی و زدن یک دست رنگ شیک چشم‌نواز یکی از ساده‌ترین تغییرات و بازسازی‌هایی است که می‌توانید در اتاق پذیرایی خود انجام دهید.
رنگ اصلا گران نیست و به راحتی هم می‌توانید آن را روی دیوارهای اتاق پذیرایی خود بزنید. یک دست رنگ روشن زیبا در اتاق پذیرایی مسلم است که از یک اتاق رنگ و رو رفته غم زده جذاب‌تر است.

گل آرایی از ترفندهای چیدمان لوکس و گران

در خانه فضاهای زیادی هستند که اگر با گل آن‌ها را بیارایید و تزیین کنید آنجا زیبا و چشم‌نواز می‌شود. یکی از این فضاها قطع به یقین اتاق پذیرایی است.
اتاق پذیرایی دقیقا پتانسیل آن را دارد که با تزیین گل در جاهای مختلف آن به ویژه میز غذاخوری به یکی از زیباترین و جذاب‌ترین نقاط خانه تبدیل شود. ترفندهای پذیرایی لوکس و گران

استفاده از کارد و چنگال طرح طلایی

استفاده از کارد، چنگال، قاشق و رومیزی طلایی رنگ یکی از ترفندهای نابی است که تا حد زیادی چهره بی‌حال و رنگ و رو رفته اتاق پذیرایی شما را ترمیم می‌کند و جلوه زیبایی به آن می‌بخشد. ظروف رومیزی با طرح طلایی به‌خاطر نوع پوشش فلزی براقی که دارند در بین طرفداران دکوراسیون منزل دارای جذابیت و محبوبیت زیادی هستند.

استفاده از کارد و چنگال طرح طلایی

استفاده از قالیچه از ترفندهای چیدمان لوکس و گران

قالیچه‌ها همواره بخش مهمی از طراحی دکوراسیون منزل فرهنگ‌های معاصر و کلاسیک در جهان بوده‌اند. با گذشت سالیان دراز ما هنوز می‌توانیم این را حس کنیم که قالیچه‌ها هیچ یک از تاثیرات تعیین کننده در حین ورود به اتاق را از دست نداده‌اند چه بسا که باعث افزایش و بالا بردن این تاثیرات شده‌اند.

مطلب پیشنهادی:  کدام گیاه آپارتمانی برای کدام اتاق مناسب است؟

استفاده از قالیچه

دیوارپوش کردن اتاق پذیرایی

دیوارپوش یکی از زیباترین سبک‌های طراحی دکوراسیون است که به جلوه اتاق ظاهری متفاوت می‌دهد. اگر به دنبال یک طراحی دکوراسیون منحصربه‌فرد و لوکس در اتاق پذیرایی هستید یک دیوارپوش خوب می‌تواند عطش شما را برای داشتن چنین اتاقی رفع کند.

دیوارپوش کردن اتاق

استفاده از نورپردازی خلاقانه از ترفندهای چیدمان لوکس و گران

نورپردازی یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین المان‌های طراحی دکوراسیون اتاق پذیرایی است. البته می‌شود گفت این کار سرگرم کننده هم هست. اگر می‌خواهید به ظاهر اتاق جلوه‌ای لوکس بدهید و در عین حال در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید می‌توانید از این ایده استفاده کنید.

استفاده از نورپردازی خلاقانه

استفاده از آثار هنری

همه اتاق‌های پذیرایی نیازمند آثار هنری هستند. آثار هنری باعث می‌شود مواقعی که ما به خانه می‌آییم زمختی و سختی‌های یک روز پرتلاطم با نگاه کردن به آن‌ها بر ما آسان شود یا لحظاتی را که در کنار شریک زندگی خود غذا صرف می‌کنیم نگاه و توجه به این آثار حس خوب و عمیقی را به ما القا کنند. آثار هنری علاوه بر احساساتی که در بیننده ایجاد می‌کنند، می‌توانند به اتاق ظاهری لاکچری و جذاب بدهند.  می‌توانید با خرید یک اثر هنری و نصب آن در اتاق پذیرایی به اتاق ظاهری جذاب و لاکچری هدیه بدهید.

استفاده از آثار هنری

 

5 دیدگاه

  1. ناشناس

    29 آبان 1401 در 8:21 ب.ظ

  2. ناشناس

    30 آبان 1401 در 3:07 ق.ظ

  3. ناشناس

    30 آبان 1401 در 1:07 ب.ظ

  4. ناشناس

    30 آبان 1401 در 1:08 ب.ظ

  5. ناشناس

    1 آذر 1401 در 3:25 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

بهترین چیدمان مبلمان کلاسیک و داشتن منزلی شیک

چیدمان مبلمان کلاسیک می‌تواند به روش‌های مختلفی انجام شود و به سلیقه شخصی، نوع فضا و تعداد…