رازهای پنهان مردان که قطعا نمی‌دانید

۳
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
ممکن است برداشت غلط از یک رفتار، باعث خاتمه یافتن یک رابطه‌ عاطفی شود. برخی زوج‌ها به‌ علت عدم درک متقابل، دچار سوءتفاهم و به‌وجود آمدن کدورت در رابط می‌شوند.
رازهای پنهان مردان

رازهای پنهان مردان چیزهایی که مردان هرگز در زندگی واقعی به زنان اعتراف نمی‌کنند یا حتی به آن‌ها نمی‌گویند. با مجله اینترنتی دلتا همراه باشید.

رازهای پنهان مردان

این موارد رازهایی در مورد مردان است که بسیاری از زنان دوست دارند بدانند. بنابراین اگر می‌خواهید از این رازها سر در بیاورید این مطلب را تا انتها بخوانید.

مردها به قدردانی پاسخ می‌دهند

قدردانی کردن از مرد می‌تواند تفاوت بزرگی در طرز کردار او ایجاد کند. مطالعات نشان می‌دهد که پدران زمانی در مساله مراقبت از فرزندان بیشتر درگیر می‌شوند که همسرانشان ارزش دخالت آن‌ها را درک می‌کنند و آن‌ها را فردی لایق و شایسته می‌دانند.

رازهای پنهان مردان

رازهای پنهان مردان، مردها در مورد رابطه جنسی زیاد فکر می‌کنند

اکثر مردهای زیر سن شصت سال حداقل یک بار در روز به رابطه جنسی فکر می‌کنند. مردان نزدیک به دو برابر زنان در مورد رابطه جنسی خیالبافی می‌کنند و توهمات آن‌ها بسیار متنوع‌تر است. همچنین آن‌ها بیشتر از زنان در مورد رابطه جنسی اتفاقی فکر می‌کنند اما تفکر مانند عمل نیست.

مردها رابطه جنسی را پر معنی می‌دانند

این یک افسانه است که اکثر مردها فکر می‌کنند که رابطه جنسی فقط رابطه جنسی است. برای بسیاری، رابطه جنسی یک عمل بسیار مهم بین دو فرد متعهد است. و درست مثل بسیاری از زنان، مردها صمیمیت جنسی را در یک رابطه متعهد مهم می‌دانند. یکی از دلایل آن این است که شرکای طولانی مدت بهتر از غریبه‌ها می‌دانند که چگونه یکدیگر را خشنود کنند. برای اینکه روابط عاطفی خوبی داشته باشید به مطلب ۸ نکته مهمی که دختران قبل ازدواج باید بدانند سر بزنید.

رازهای پنهان مردان، او دوست دارد که شما رابطه جنسی را شروع کنید

اکثر مردها حس می‌کنند که همواره آغاز کننده رابطه جنسی هستند. همچنین آن‌ها دوست دارند دنباله‌رو باشند و آرزو می‌کنند که شریک زندگی آن‌ها بیشتر رهبری را به‌دست بگیرد.

رازهای پنهان مردان

مردها خشنود کردن شریک زندگی خود را دوست دارند

لذت شما برای مرد مهم است. اما او آنچه شما می‌خواهید را نمی داند مگر اینکه شما به او بگویید. بسیاری از زنان از صحبت کردن در مورد آنچه که دوست دارند و دوست ندارند خجالت می‌کشند. اگر می‌توانید واضح به او بگویید جوری که او را خسته نکنید، او گوش می‌دهد. زیرا او می‌داند اگر شما احساس خوب داشته باشید او نیز احساس خوبی خواهد داشت. آماده رابطه هستید خجالت نکشید. گاهی اوقات شروع کردن رابطه جنسی ممکن است یک سطح بالاتری از رضایت را برای هر دوی شما ایجاد کند.

رازهای پنهان مردان، مردها همیشه برای رابطه جنسی آماده نیستند

برای بسیاری زنان تعجب‌آور است که مردها همیشه در خلق و خوی مناسب برای رابطه جنسی نیستند. درست مثل زنان، مردها اغلب استرس مشکلات کاری، خانواده، و پرداخت قبوض را دارند. استرس سنگ شکن بزرگ میل جنسی است. وقتی که یک مرد می گوید: امشب نه به این معنا نیست علاقه اش به شما را از دست داده است. فقط به این معنی است که او در آن لحظه رابطه جنسی نمی‌خواهد. برای اینکه روابط عاطفی خوبی داشته باشید به مطلب هرگز این حرف‌ها را به همسر خود نزنید! سر بزنید.

مردها ممکن است هنگامی که نیازهایشان برآورده نشود منحرف شوند

اگر یک مرد احساس دوست داشتن و قدردانی در رابطه‌اش نکند، ممکن است در جاهای دیگر دنبال رضایت بگردد. برای یک مرد ممکن است به معنی غرق شدن در کار باشد. برای یک فرد دیگر ممکن است پیشرفت در ورزش یا بازی‌های ویدئویی باشد و برخی از مردان خیانت می‌کنند. برای جلوگیری از این، شرکا نیاز دارند که با هم برای رفع نیازهای یکدیگر کار کنند.

رازهای پنهان مردان، او خودش را به شما سپرده است

اکثر مردها اگر یک رابطه طولانی مدت به شوری برود متوجه می‌شود که بسیاری از چیزها را باید رها کرد و نه فقط رابطه شما، بلکه کل زندگی که شما با هم ساخته‌اید. اگر شما تمایل دارید که ازدواج خود را تقویت کنید، مرد شما نیز این شانس را دارد.

رازهای پنهان مردان

پیشنهاد مطالعه: مطلب در کمترین زمان قلب مردان را تسخیر کنید را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۸ آذر ۱۴۰۱ در ۰:۳۸ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱ آذر ۱۴۰۱ در ۶:۲۹ ق٫ظ

    عالی و مفید بود

    پاسخ

    • فاطمه امیری

      ۱۵ آذر ۱۴۰۱ در ۱۲:۳۰ ب٫ظ

      سپاس از همراهی شما.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در روانشناسی

همچنین بخوانید

تقویت حافظه با ۶ راهکار ساده

تقویت حافظه دغدغه این روزهای اکثر مردم شده است که برخلاف تصور عامه مردم نه‌تنها ارثی نیست؛…