با 7 پیشنهاد نقره‌ای خانه خود را سوپر لوکس کنید

6
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
رنگ نقره ‌ای از انواع رنگ‌های متالیک و شیک است که دارای تم طوسی یا خاکستری است و درخشش و جلای خاصی دارد و شما می‌توانید برای طراحی دکوراسیون منزل خود از آن استفاده کنید.
با 7 پیشنهاد نقره‌ای خانه خود را سوپر لوکس کنید

استفاده از دکوراسیون نقره‌ای در طراحی داخلی خانه‌های امروزی و مدرن محبوبیت زیادی پیدا کرده است و اغلب افراد تمایل دارند از این رنگ زیبا برای طراحی دکوراسیون کلاسیک و یا مدرن منزل خود استفاده کنند. در این مطلب از دلتامگ به کاربرد وسایل نقره ‌ای در دکوراسیون منزل می‌پردازیم.

وسایل نقره‌ ای در دکوراسیون منزل

در ادامه ایده هایی برای طراحی دکوراسیون داخلی نقره ای را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار می‌دهیم.

شلف دیواری نقره‌ ای و بوفه نقره‌ ای

یکی دیگر از چیزهایی که این روزها در دکوراسیون طرفداران زیادی پیدا کرده است شلف‌های دیواری تزیینی است. این شلف‌ها در رنگ‌های مختلف و متنوعی به بازار عرضه می‌شوند و شما بر حسب سلیقه خود می‌توانید رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید. یا حتی خودتان دست به کار شوید و یک شلف چوبی بگیرید و یک رنگ مثلا نقره‌ای و شروع کنید به رنگ‌آمیزی و لذت بردن و در نهایت هم دکوراسیون مورد علاقه خودتان با دستان خودتان بسازید.

آینه در دکوراسیون خانه لوکس و مدرن از وسایل نقره ‌ای در دکوراسیون منزل

استفاده از آینه‌ها از قدیم در دکوراسیون خانه‌ها بسیار طرفدار داشته است و این روزها هم افراد بسیار زیادی برای افزایش روشنایی و دلبازی خانه‌ها و اتاق‌های خود دوست دارند از آینه‌ها در دکوراسیون استفاده کنند. بنابراین برای لوکس شدن خانه و  افزایش شکوه و جلال فضای سالن پذیرایی و اتاق خواب از رنگ متالیک نقره‌ای برای قاب آینه‌ها استفاده کنید.

وسایل نقره ‌ای در دکوراسیون منزل

میز تلویزیون نقره‌ای در دکوراسیون سالن پذیرایی

شاید بیشتر ما عادت کرده‌ایم که برای میز زیر تلویزیونی از رنگ‌های تیره‌ای مانند مشکی یا قهوه‌ای سوخته استفاده کنیم. شاید تعجب کنید که میز تلویزیون نقره‌ای به چه میزان می‌تواند سبک دکوراسیون شما را متحول کند و خانه شما را شاهانه و لوکس کند.

میز تلویزیون نقره‌ای

وسایل و لوازم دکوری و تزیینی از وسایل نقره ‌ای در دکوراسیون منزل

هنگامی که از رنگ نقره ای در دکوراسیون استفاده می‌شود موضوع وسایل دکوری اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کنند. این رنگ یکی از پر طرفدارترین رنگ‌ها در بین مردم در حوزه وسایل تزیینی و دکوری است. انواع وسایل از آینه‌های نگین کاری شده گرفته تا دیوارکوب‌های تزیینی که در آن‌ها از این رنگ زیبا استفاده شده است، برای زیباتر کردن چیدمان وجود دارد.

مطلب پیشنهادی:  این کارها آشپزخانه نوعروس‌ها را زشت می‌کند

وسایل و لوازم دکوری و تزیینی

لوستر نقره‌ای در دکور منزل

یکی از موارد مهم در دکوراسیون نقره ای رنگ استفاده از وسایل روشنایی مانند لوستر است که در آن از رنگ نقره ای استفاده شده است. برای خرید این وسیله بهتر است به سراغ آن‌هایی بروید که در ساخت‌شان از فلز و استیل براق استفاده شده و کریستال‌های شفاف و درخشانی از آن‌ها آویزان گشته است.

وسایل نقره ‌ای در دکوراسیون منزل

آباژور از وسایل نقره ‌ای در دکوراسیون منزل

استفاده از آباژورها هم این روزها در دکوراسیون داخلی خانه‌ها بسیار رواج پیدا کرده است. آباژورها علاوه بر جلوه زیبا در طول روز با نور خود در شب هم باعث روح تازه‌ای در دکوراسیون خانه می‌شوند. پس از استفاده از آباژورها در دکوراسیون خانه غافل نشوید.

آباژور از وسایل نقره ‌ای

دیوارها و کاربرد رنگ نقره ای در دکوراسیون

وقتی بخواهید دیوارهای خانه را نقره‌ای کنید، باید از کاغذ دیواری‌های نقره ای رنگ استفاده کنید. انواع و اقسام این کاغذ دیواری‌ها در طرح‌های مختلف در بازار موجود است که می‌توان آن‌ها را انتخاب نمود. بعضی از این کاغذ دیواری‌ها دارای طرح‌های نقره ای براق و آینه‌ای هستند و بعضی دیگر طرح‌هایی مات و اکلیلی دارند.

دیوارها و کاربرد رنگ نقره ای در دکوراسیون

 

6 دیدگاه

  1. ناشناس

    24 آبان 1401 در 3:20 ب.ظ

    عالی

    پاسخ

    • الهام الهامی

      24 آبان 1401 در 4:40 ب.ظ

      سپاس از همراهی شما دوست عزیز🌹🌹

      پاسخ

  2. ناشناس

    24 آبان 1401 در 9:40 ب.ظ

  3. ناشناس

    25 آبان 1401 در 2:02 ق.ظ

  4. ناشناس

    30 آبان 1401 در 10:36 ب.ظ

  5. ناشناس

    30 آبان 1401 در 11:06 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

بهترین‌ایده‌ها و روش‌ها چیدمان برای بزرگ‌تر نشان دادن خانه

در این دوره از زمان که بیشتر خانه ها و منازل در متراژهای کوچک ساخته می شوند دغدغه همه خانم…