جدیدترین و ارزان‌ترین فرش برای منزل شما

1
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ماشین‌های بافنده انواع فرش ماشینی تولید می‌شود.

فرش شنل در دکور منزل نوع جدیدی از فرش فانتزی و مدرن که به تازگی وارد بازار فرش شده است. این فرش برای استفاده در دکوراسیون مدرن طراحی شده است و دارای ویژگی‌های خاصی است. با این مطلب از دلتامگ همراه باشید.

فرش شنل در دکور منزل

این فرش در دسته فرش‌های فانتزی و مدرن قرار می‌گیرد و ظاهری متفاوت از فرش‌های کلاسیک دارد. در این فرش اغلب از رشته‌های پلی استر یا پلی پروپیلن به‌عنوان نخ استفاده می‌شود. اما در متن فرش از نخ شنل استفاده شده است. پس از بافت باید این نخ را عوض کرد تا نقش و نگار فرش به چشم بیاید.

ویژگی های فرش شنل در دکور منزل

یکی از ویژگی‌های خوب الیاف پلی استر عدم پرزدهی بودن آن‌ها است. تثبیت حرارتی الیاف فرش فرآیندی است که در آن الیاف تحت فشار و دمای بالایی قرار می‌گیرند. این الیاف دوام بیشتری نسبت به نخ‌های معمولی دارند. نخ‌های بدون پرز ایجاد حساسیت نمی‌کنند و می‌توان با خیال راحت در هر فضایی از آن استفاده کرد. البته این فرش خیلی ضخیم نیست و بهتر است در فضایی کم رفت و آمد از آن استفاده کنید.

فرش شنل در دکور منزل

از دیگر ویژگی‌های این فرش سبک وزن بودن آن است. این فرش خیلی ضخیم نیست و خاب آن نسبتا کوچک است. از این رو وزن سبکی دارد و به راحتی قابل جابجایی است. وجود الیاف بادوام و وزن سبک در این فرش شستشوی آن را بسیار آسان کرده است.

اندازه و مدل فرش شنل

همانطور که در بالا ذکر شد، فرش شنل با طراحی مدرن و متمایز بافته شده است. این طرح‌ها اغلب فانتزی و انتزاعی هستند و با رنگ‌های شاد تزیین شده اند. ظاهر فرش شنل را می توان شبیه به فرش ترکی دانست. البته در فرش‌های ترکی بیشتر از رنگ‌های خنثی یا روشن استفاده می‌شود.

در مورد سایز فرش شنل می‌توان گفت که عمدتا در اندازه‌های کوچک بافته می‌شود. به‌عنوان مثال قالی به طول ۶ متر است. زیرا جنبه تزیینی دارد و به‌عنوان کفپوش استفاده نمی‌شود. البته این فرش را در هر سایزی می‌توانید خریداری کنید.

مطلب پیشنهادی:  معرفی انواع دیوار پوش چسبی و کاربرد آن در نقاط مختلف خانه

اندازه و مدل فرش شنل

مکان قرار گیری فرش شنل در دکور منزل

فرش شنل طرح‌ها و رنگ‌های زیبایی دارد. تنوع و تعدد مدل‌ها یکی از برگ‌های برنده آن برای موفقیت در بازار بوده است. با در نظر گرفتن اندازه مکانی که می‌خواهید فرش کنید، رنگ مبلمان و سایر وسایل می‌توانید فرش شنل را در طرح‌های مختلف و رنگ‌های شاد یا خنثی مانند قهوه‌ای، کرم، نسکافه‌ای و غیره خریداری کنید.

جنس و کیفیت فرش شنل به گونه‌ای است که ضدلک، ضد حساسیت و فاقد پرز است. به همین خاطر می توانید بدون دغدغه و نگرانی از فرش شنل کودک با طرح‌های عروسکی مختلف در اتاق کودکتان استفاده کنید. گلیم فرش شنل نیز با بافتی ساده از پشم و سایر نخ‌ها برای مکان‌های غیر رسمی‌تر در منزل یا سایر محیط‌ها مناسب است. گلیم فرش شنل نسبت به سایر مدل‌ها آن، براق‌تر و نرم‌تر است اما دوام کمتری دارد.

خانه‌های امروز کوچک هستند و کفپوش بیشتر آن‌ها، سنگ و سرامیک است. بنابراین برای اینکه فضا بزرگ‌تر به‌نظر برسد و ضمنا با مشکل سر خوردن فرش روی کفپوش‌های مختلف روبه‌رو نباشید، نیاز به نوعی فرش دارید که طرح‌های ساده و رنگ‌های خنثی داشته باشد و ضمن بزرگ نشان دادن فضا، روی سنگ و پارکت لیز نخورد. با تمام این توضیحات پیشنهاد ما به شما استفاده از فرش شنل است.

فرش بلژیکی در منزل

قیمت فرش شنل در دکور منزل

فرش شنل به دلیل استفاده از الیاف پلی استر در بافت آن قیمت ارزان‌تری نسبت به فرش‌های کلاسیک دارد. قیمت ارزان فرش شنل نسبت به سایر فرش‌های معاصر نیز به فروش بالای آن کمک کرده است. با توجه به فروش بالای این محصول، طرح‌های بسیار متنوعی از آن با اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف بافته شده و به بازار عرضه شده است.

یک نظر

  1. ناشناس

    26 بهمن 1402 در 6:36 ب.ظ

    عالی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

بهترین مدل مبلمان چستر برای داشتن دکوراسیونی زیبا و شیک

مبلمان چستر نوعی مبلمان کلاسیک و شیک است که می‌تواند به هر دکوراسیونی زیبایی و ظرأفت ببخشد…