این کارها دل مردان را آب می‌کند!

۱۹
8
زمان مطالعه: 3 دقیقه
چگونه یک مرد را عاشق خود کنیم؟ هر دختری در زندگی ممکن است زمانی که برای اولین بار شخصی را می‌بیند و احساس می‌کند از او خوشش آمده این سوال را از خود بپرسد.
روش های عاشق کردن مردان

باید بدانید علاوه بر ظاهر، برخی از ویژگی‌ها و خصوصیات اخلاقی در شما باعث می‌شوند تا پسری را که می‌خواهید به خود علاقه‌مند کنید. برای جذاب شدن نیازی به هزینه‌های زیاد ندارید. تنها کافیست بر روی ویژگی‌ها و خصوصیات اخلاقی خود کار کنید و مجموعه‌ای از آن‌ها را در خود پرورش دهید. در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا به روش های عاشق کردن مردان می‌پردازیم.

روش های عاشق کردن مردان

شناخت مردان و درک عواطف و احساسات آن‌ها کمی مشکل است اما با این حال بهتر است از مشاوره روابط عاطفی کمک بگیرید. تا چند نکته کلیدی به شما آموزش دهد و در جذب کردن آن‌ها به خود موفق‌تر باشید و روابط عاشقانه‌ای ایجاد کنید. یکی از روش های عاشق کردن مردان این است که اطلاعاتی از او به‌دست آورید. رفتارهای او را زیرنظر بگیرید تا متوجه شوید فرد موردنظر چه ویژگی‌ها و علایقی دارد.

خوشرو باشید

اکثر مردها عاشق زنی می‌شوند که آرامش دارد و با لبخندهای به موقع تصویری ماندگار از خودش در ذهن بقیه به جای می‌گذارد. پس یکی از روش های عاشق کردن مردان این است که لبخندی گرم و سرشار از توجه داشته باشید و همزمان به چشمان فرد مقابل نگاه کنید. این لبخند موجی از احساسات مثبت را نسبت به شما بر می‌انگیزاند. برای اینکه روابط عاطفی خوبی داشته باشید به مطلب از معجزه خوابیدن در کنار همسر غافل نشوید سر بزنید.

روش های عاشق کردن مردان

خودتان بودن از روش های عاشق کردن پسران

بگذارید طبیعت واقعی شما بدرخشد. مرد مناسب شما، شما را همانطور که هستید دوست خواهد داشت. شکل درست جذب کردن این است که نیازی نداشته باشید وانمود به چیزی بکنید که نیستید. مردان معتمد به نفس از زنان قوی‌تر یا بهتر از خود نمی‌ترسند بلکه به بودن در کنار او افتخار می‌کنند. مردان رشد یافته بالغ، شیفته زنانی می‌شوند که طبیعی و نرمال رفتار می‌کنند و شخصیت منحصربه‌فرد خود را دارند. با یک شوخی به موقع باعث خندیدن طرف مقابل شوید یا به وقت نیاز پای در و دل‌های طرف مقابل بنشینید اما در هر صورت از رفتار مصنوعی و یا تقلید جلوگیری کنید.

مردانگی واقعی او را تحسین کنید

همه افراد فارغ از جنسیت از کمک حال بودن و مفید واقع شدن لذت می‌برند. این خواسته ویژگی صرفا مردانه نیست اما یکی از روش های عاشق کردن مردان این است که مردانگی آن‌ها را تحسین کنید. این تحسین در مورد رفتار خوب با مردم، جوانمردی و رفتار توام با احترام نسبت به دیگران است.

صحبت در مورد سرگرمی‌های خود از روش های عاشق کردن پسران

در مورد فعالیت‌هایی که دوست دارید و غالبا سعی می‌کنید آن‌ها را انجام دهید صحبت کنید. اینکه دوست دارید رمان بخوانید یا ساعاتی در روز را صرف یوگا کنید، فیلم و سریال ببینید یا جملات انگیزشی را گوشه‌ دفترچه‌تان یادداشت کنید همگی جزو علایق شما به‌شمار می‌آیند و باعث ایجاد صمیمیت بیشتر بین شما می‌شوند. همچنین از این طریق می‌توانید اشتراکات خود با مرد موردنظرتان را پیدا کنید.

روش های عاشق کردن مردان

از گوشی موبایل خود کمی فاصله بگیرید

غرق شدن در فضای مجازی باعث می‌شود از لحظات خوش در زندگی واقعی غافل شوید و توجه لازم را به اطراف نداشته باشید. یکی از روش های عاشق کردن مردان این است که کمی از دنیای مجازی فاصله بگیرید. این کار هم شما را باهوش‌تر نشان می‌دهد و هم فرصت‌های بیشتری برای خلق لحظه‌های هیجان انگیز در اختیارتان قرار می‌دهد. برای اینکه روابط عاطفی خوبی داشته باشید به مطلب ۵ نکته ضروری در روابط عاشقانه که قطعا نمی‌دانید!  سر بزنید.

زبان بدن راحت و گشوده از روش های عاشق کردن پسران

تحقیقات نشان می‌دهد که زبان بدنی که تدافعی نباشد فرد را برای دیگران جذاب‌تر و مطلوب‌تر می‌کند. این بدان معناست که شما باید به سمت او بچرخید، از روی هم گذاشتن بازوها مانند دست به سینه نشستن که به نوعی مسدود کردن بدن خوانده می‌شود خودداری کرده و دقت کنید که روبه‌روی او باشید. این نشانه‌های غیرکلامی از نظر علمی ثابت شده است و باعث افزایش احساس جذابیت او نسبت به شما خواهد شد.

زبان بدن راحت و گشوده

پیشنهاد مطالعه: مطلب اگر این نشانه‌ها را دارید، واقعا زیبا هستید را بخوانید.

۱۹ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۶ آذر ۱۴۰۱ در ۱۱:۱۸ ق٫ظ

  2. رضا

    ۱ آذر ۱۴۰۱ در ۲:۱۸ ق٫ظ

    میگن شوهرم سرش توگوشیش هست شایدباباگوشیش ازدواج کرده بنظرم☹️

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۱۵ آذر ۱۴۰۱ در ۱:۰۱ ب٫ظ

      سپاس از همراهی شما دوست عزیز🌹🌹
      با کمی صحبت با همسر خود و جویا شدن علت، می‌توانید رابطه خود را بهبود دهید. به‌گونه‌ای با او رفتار کنید که گوشی را رها کرده و به شما توجه کند.

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۳۰ آبان ۱۴۰۱ در ۳:۰۰ ب٫ظ

    عالیه خوشم اومد

    پاسخ

    • فاطمه امیری

      ۱۴ آذر ۱۴۰۱ در ۱۲:۱۲ ب٫ظ

      سپاس.

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۳۰ آبان ۱۴۰۱ در ۱۰:۴۱ ق٫ظ

    سلام و تشکر از مطالب مفیدتان

    پاسخ

    • فاطمه امیری

      ۱۴ آذر ۱۴۰۱ در ۱۲:۱۳ ب٫ظ

      سپاسگزارم.

      پاسخ

  5. ناشناس

    ۲۷ آبان ۱۴۰۱ در ۶:۵۰ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۷ آبان ۱۴۰۱ در ۶:۵۰ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۲۷ آبان ۱۴۰۱ در ۵:۵۳ ق٫ظ

  8. ناشناس

    ۲۵ آبان ۱۴۰۱ در ۹:۱۹ ب٫ظ

    باتشکراز دراختیار گذاشتن این مطالب مهم بسیار سپاسگزارم خسته نباشین امیدوارم این برنامه ها تداوم داشته باشه چون در هرسنی بسیار سودمنده

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۲۶ آبان ۱۴۰۱ در ۸:۴۹ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما دوست عزیز🌹🌹
      هر روز در مجله مطالب خوب و مفیدی گذاشته می‌شود و تداوم دارد.

      پاسخ

  9. ناشناس

    ۲۵ آبان ۱۴۰۱ در ۲:۳۳ ب٫ظ

  10. ناشناس

    ۲۵ آبان ۱۴۰۱ در ۷:۳۲ ق٫ظ

  11. ناشناس

    ۲۳ آبان ۱۴۰۱ در ۹:۵۳ ب٫ظ

  12. ناشناس

    ۲۳ آبان ۱۴۰۱ در ۹:۰۳ ب٫ظ

  13. ناشناس

    ۲۳ آبان ۱۴۰۱ در ۷:۲۰ ب٫ظ

    والا من شوهرم همش سرش تو گوشیه

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۲۵ آبان ۱۴۰۱ در ۹:۱۴ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما دوست عزیز🌹🌹
      شما می‌توانید شرایط بهتری را در خانه برای او فراهم کنید تا گوشی را کنار بگذارد و با شما وقت بگذراند.

      پاسخ

  14. ناشناس

    ۲۳ آبان ۱۴۰۱ در ۷:۰۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در روانشناسی

همچنین بخوانید

تقویت حافظه با ۶ راهکار ساده

تقویت حافظه دغدغه این روزهای اکثر مردم شده است که برخلاف تصور عامه مردم نه‌تنها ارثی نیست؛…