پله‌های رنگی، جاذبه بی‌نظیر گردشگری در اصفهان

4
5
زمان مطالعه: 3 دقیقه
پله‌های رنگی در اصفهان یکی از بهترین و جذاب‌ترین مکان‌ها برای ثبت شیرین‌ترین خاطرات شما هستند که در خیابان آبشار سوم واقع شده‌اند.
پله های رنگی در اصفهان جذابیت زیادی دارند

یکی از جاذبه‌های گردشگری برای جوانان و نوجوانان پرشور اصفهانی پله های رنگی در اصفهان است. اگر اهل گردشگری در شهرهای مختلف هستید، حتما شاهد انواع مختلف پله‌های رنگی بوده‌اید. پله‌های رنگی از جذابیت ظاهری بی‌نظیر و چشم‌نوازی برخوردار هستند. این پله‌ها اغلب تعداد بسیار بالایی دارند که در یک راستا قرار گرفته‌اند و تصویر زیبایی خلق کرده‌اند. دلتا مگ در این مقاله به معرفی یکی از معروف‌ترین پله‌های رنگی در ایران پرداخته است، با ما همراه باشید.

پله های رنگی در اصفهان

یکی از موارد پر اهمیت در اجرای پله‌های رنگی توجه به تعداد بالای آن‌ها است. بنابراین پله‌هایی را می‌توان مورد رنگ‌آمیزی قرار داد که از تعداد بالایی برخوردار بوده و قابلیت اجرای طرح‌های مختلف را دارند. تعداد محله‌های کمی از این خصوصیات برخوردار هستند. شهر اصفهان نیز (به جهت برخورداری از بناهای باستانی و تاریخی)، پله‌های منحصربه‌فردی را در بافت خود دارد که در یک راستا قرار گرفته و از طرفی تعداد زیادی دارند. بنابراین اجرای نقاشی‌های خارق‌العاده بر روی این پله‌ها بسیار ساده و کاربردی خواهد بود. پله های رنگی در اصفهان توانسته‌اند زیبایی خاصی به این شهر ببخشند.

اهمیت دیدن از پله های رنگی در اصفهان

یکی از شیرین‌ترین و لذت‌بخش‌ترین کارهای زندگی، دیدن عکس‌های جذاب و یادآوری خاطرات گذشته است. حال تصور کنید که این عکس‌ها در بهترین و جذاب‌ترین قسمت‌های شهر و با بهترین لوکیشن‌ها، رقم بخورد. پله‌های رنگی در اصفهان یکی از جاذبه‌های پرطرفدار برای عکاسی در این شهر به شمار می‌روند. به همین خاطر بسیاری از جوانان و نوجوانان پرشور، این محل را برای عکاسی انتخاب می‌کنند. در این محل می‌توان شاهد تعداد زیادی از پله‌ها بود که در یک راستا قرار گرفته و جذابیت چشم‌نوازی را خلق کرده‌اند.

پله های رنگی در اصفهان

بهترین لحظات برای عکاسی

یک کوچه بلند که با پله‌های رنگی رنگی پوشیده شده است، بهترین تم برای عکاسی جذاب و خیره‌کننده به شمار می‌رود. یکی از خصوصیات این محل، عدم وجود آن در شهرهای کوچک است. شما در کمتر مکانی می‌توانید شاهد یک فضای این‌چنینی باشید که چشم‌ها را خیره کند. اغلب ترکیب رنگی به کار برده شده در این پله‌ها، با تغییر و تحول مواجه می‌گردد. استفاده از تنوع رنگی خیره‌کننده در این پله‌ها، آن‌ها را به یکی از جذاب‌ترین سوژه‌های عکاسی تبدلی کرده است.

مطلب پیشنهادی:  عجیب‌ترین کاخ سنگی جهان که به دست یک پستچی ساخته شد

نحوه عکاسی از پله های رنگی در اصفهان

نکته‌ها و موارد بسیاری وجود دارد که با رعایت آن‌ها عکس شما را بهتر و زیباتر می‌شود. معمولا رعایت این نکات نه تنها به عکاس؛ بلکه به شما هم کمک می‌کند که عکس‌های جذاب‌ترین داشته باشید. نکاتی که برای یک عکاسی جذاب باید به آن‌ها توجه نمود، عبارت‌اند از:

  • انتخاب فصل مناسب برای عکاسی جذاب و با کیفیت
  • توجه به خلوت بودن محیط (عاری از هرگونه رفت و آمد انسان‌ها و حتی جانداران مختلف مانند گربه‌ها و …)
  • توجه به تمیز بودن سطح پله‌ها
  • توجه به انتخاب محل مناسب برای قرار دادن دوربین
  • توجه به انعکاس ایده‌آل و مناسب نور خورشید

چگونه به پله‌ های رنگی در اصفهان برویم؟

برای اینکه بتوانید از جذابیت‌ پله‌ های رنگی در اصفهان عکس‌های باکیفیت داشته باشید، باید محل قرارگیری آن را بشناسید. این پله‌ها در یک کوچه بسیار زیبا و آرام قرار گرفته‌اند. محل قرارگیری آن‌ها در خیابان آبشار سوم است. برای دسترسی به این کوچه، باید به خیابان مسرور بروید. این محله در کنار خیابان سرداران قرار گرفته است. در این محله می‌توانید شاهد بسیاری از لوکیشن‌های خیره‌کننده و منحصربه‌فرد برای یک عکاسی جذاب و مدرن نیز باشید.

گرافیتی های اصفهان

سخن آخر

پله های رنگی در اصفهان تنها بخشی از زیبایی‌ها و جذابیت‌های شهر اصفهان است. این قبیل از جاذبه‌های گردشگری در کنار گرافیتی‌ها جلوه‌ای خاص و منحصربه‌فرد به شهرها می‌بخشد. در لیست جذاب ترین گرافیتی های دنیا نام برخی از شهرهای ایران نیز به چشم می‌خورد. پله های رنگی اصفهان را نیز می‌توان نوعی از نقاشی دیواری دانست.

4 دیدگاه

  1. ناشناس

    21 آبان 1401 در 11:16 ق.ظ

  2. ناشناس

    21 آبان 1401 در 2:09 ب.ظ

  3. ناشناس

    22 آبان 1401 در 7:43 ق.ظ

  4. ناشناس

    22 آبان 1401 در 10:23 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

درباره زندان اسرارآمیز تکاب چه می‌دانید؟

زندان برنجه، جاذبه‌ای طبیعی و اسرارآمیز است که در نزدیکی روستای برنجه قرار دارد. نام زندان…