هر وسیله دکوری را کجای خانه بگذاریم؟

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر شما هم تمایل دارید بدانید که چگونه می‌توانید یک دکوراسیون زیبا و خاص داشته باشید و چیدمان وسایل دکوری باید چگونه انجام گیرد تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.
لوازم تزیینی و دکوری در منزل

لوازم تزیینی و دکوری در منزل که دارای مزیت‌های کاربردی هستند را دکوراتیو می‌گویند. وسایلی که علاوه بر تغییر و زیباسازی فضا، استفاده از آن را راحت‌تر و کاربردی‌تر می‌کند. با این مطلب از دلتامگ همراه باشید.

لوازم تزیینی و دکوری در منزل

به‌عنوان مثال قفسه علاوه بر زیبایی، به جایگیری و نظم‌دهی مناسب نیز کمک می‌کند. همچنین مبلمانی مانند کشوها و میزهای پاتختی، بخشی از طراحی اتاق خواب هستند و چیدمانی مفید و کاربردی در فضا ایجاد می‌کنند.

لوازم تزیینی و دکوری در اتاق نشیمن

از آنجایی که مبل به طور معمول نقطه کانونی اتاق نشیمن است و  نمای کل فضا را تعیین می‌کند، مهم است که به آن سبک و لوازم جانبی بدهید. بالش‌های تزیینی فورا دکور آن را می‌آرایند و به فضا راحتی می‌بخشند. مجموعه‌ای از بالش‌های اصلی را جمع‌آوری کنید و شمع‌ها را جدا کنید تا مبل خود را به‌طور یکپارچه از فصلی به فصل دیگر تغییر دهید. برای داشتن ظاهری دنج، با یک پتوی نرم بازوی مبل را بپوشانید و به سادگی پتو را در اتاق نشیمن یا قفسه کنسول قرار دهید تا ظاهر رسمی‌تری به اتاق نشیمن داشته باشید. لوازم جانبی را با قفسه‌های شناور به دیوارها اضافه کنید. یک یا دو چاپ دیواری با قاب، جلوه‌ای هنرمندانه به فضا می‌بخشد.

لوازم تزیینی و دکوری در منزل

جدیدترین لوازم دکوراتیو منزل

  • سینی دکوراتیو
  • گلدان‌های تزیینی
  • انواع ساعت‌ها
  • آباژورها
  • نردبان چوبی و سبد
  • گل و گیاه
  • شمع و پایه‌های تزیینی
  • میزهای کتابی
  • پاف مبل و کوسن‌های توپکی
  • اشیای دیواری دکوراتیو
  • پارتیشن و جداکننده‌های دکوراتیو
  • اجسام دکوراتیو چوبی

لوازم تزیینی و دکوری در اتاق غذاخوری

همانطور که مبل مرکز اتاق نشیمن است، میز ناهار خوری در اتاق ناهارخوری نیز همین‌طور است. کاسه‌های مرکزی به‌طور طبیعی چشم را به سمت میز می‌کشانند و می‌توانند به‌عنوان تکه‌های مستقل یا جایی برای توپ‌های تزئینی، سنگ‌های صیقلی یا گل‌های مصنوعی، ساقه‌ها و جوانه‌ها عمل کنند. از طرف دیگر، روی میز یک رانر قرار دهید. سپس شمعدان را به‌عنوان قسمت مرکزی روی آن قرار دهید. چند شمع مخروطی دیگر را در ردیف نگهدارنده‌های شمع‌های ایستاده قرار دهید یا چراغ‌های چای‌خوری کوچک را در طوفان‌های شیشه‌ای اضافه کنید. دیوارها را ساده نگه دارید و با یک یا دو قاب تزیین کنید.

مطلب پیشنهادی:  قاتل خاموش گلدان‌های شما

لوازم تزیینی و دکوری در منزل

دکوراتیو اتاق خواب

بالش‌های تزیینی فقط برای مبل نیستند، بلکه می‌توانند تختخواب شما را در طول روز با طرح و بافت آرایش کنند. بالش‌های جلوی تخت خود را بچینید و شمع‌ها و روکش‌هایی را انتخاب کنید که روتختی یا لحاف شما را برجسته می‌کند. آینه‌ها نیز برای دکوراسیون اتاق خواب ایده‌آل هستند. یک آینه بزرگ برای بررسی لباس صبح و عصر تنظیم کنید و آینه‌های دیواری تزیین شده را به‌عنوان دکوری شیک و کاربردی آویزان کنید. کالاهای خانه و لوازم تزیینی مانند ظروف حلقه و جعبه جواهرات را در بالای کمد نگه دارید.

دکوراتیو اتاق خواب

وسایل دکوری و تزیینی در خانه مدرن

دکور خانه خود را درست در ورودی شروع کنید و حال و هوای بقیه فضای خود را تنظیم کنید. میهمانان را با فرش یا قفسه‌ای بپذیرید تا کفش‌هایشان مرتب باشد و ورودی شما تمیز باشد. یک چوب لباسی مدرن در نزدیکی در اضافه کنید تا مهمانان احساس راحتی کنند. اگر ورودی بزرگی دارید، یک بوفه یا نیمکت چوبی به دیوار اضافه کنید که می‌تواند به‌عنوان صندلی یا برای ذخیره‌سازی و نمایش استفاده شود. یک کابینت بوفه می‌تواند وسایل و عکس‌ها را در قاب‌های نقره‌ای براق قرار دهد. آینه‌های دیواری نیز به خوبی با بوفه‌ها کار می‌کنند. همچنین باعث می‌شوند که فضا بزرگ‌تر به‌نظر برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

با کابینت‌های مدرن آشپزخانه ای زیبا داشته باشید

کابینت‌های مدرن نوعی کابینت آشپزخانه هستند که با خطوط تمیز، سطوح صاف و عدم وجود جزئیات مشخ…