قیمت روز مسکن در شهرهای جدید

۲
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
قیمت روز مسکن در شهرهای اطراف تهران: پاکدشت، قرچک، پرند، هشتگرد و ملارد و شهرجدید اندیشه در این مطلب بررسی می‎شود.
قیمت روز مسکن

قیمت روز مسکن در شهرهای جدید نصف کلانشهرها است؛ حتی اگر متقاضی نداشته باشند. اگر در پی خانه به قیمت زیر ۱۰۰‌میلیون تومان در اطراف تهران هستید، می‌توانید در شهرهای پاکدشت، قرچک، پرند، هشتگرد و ملارد و شهرجدید اندیشه جست‎وجو کنید.

معاون وزیر راه‌وشهرسازی گفته است: «واحدهای مسکونی که ۳۰‌درصد پیشرفت فیزیکی دارند و در شهرهای جدید واقع شده‌اند، پیش‌فروش  و  ٢٠٠‌هزار خانه جدید در شهرهای جدید و برای دهک‌های مختلف ساخته می‌شوند.»

قیمت روز مسکن

مظنه قیمت روز مسکن در شهرهای جدید

به گزارش مجله دلتا به نقل از اقتصادآنلاین ، با جهش قیمت مسکن این روزها خرید خانه در حومه کلانشهرها متقاضیان زیادی پیدا کرده است. در ادامه قیمت خانه در شهرهای اطراف تهران را بررسی می‎کنیم.

هشتگرد

با ۵۰‌میلیون تومان می‌توان در هشتگرد صاحب مسکن مهر شد. در دفاتر املاک هشتگرد نیز قیمت آپارتمان از نوع مسکن مهر در فاز ۷ حدود ۶۰‌میلیون تومان تعیین شده است، همچنین در بعضی فازهای پرند مسکن مهر ۶۰ تا ۷۰‌میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پاکدشت

پاکدشت هم گزینه‌ای مناسب برای خرید خانه محسوب می‌شود. در این شهر یک آپارتمان ۵۰ متری، ۱۰‌سال ساخت با قیمت ۷۵‌میلیون تومان برای فروش به دفاتر املاک سپرده شده است. در نقشینه پاکدشت، یک دستگاه آپارتمان ۶۵ متری، ۱۰‌سال ساخت، ۱۳۵‌میلیون تومان قیمت دارد. در شهرک مدائن پاکدشت نیز آپارتمان ۹۰ متری نوساز، ۲۵۰‌میلیون تومان فروخته می‌شود.

اسلامشهر

همچنین یک واحد آپارتمان ۵۵ متری ۱۵‌سال ساخت در واوان اسلامشهر ۱۳۰‌میلیون تومان قیمت‌گذاری شده و در همین منطقه سوییت ۳۳ متری، ۵۸‌میلیون تومان فروخته می‌شود.

قیمت روز مسکن

کرج

در عظیمیه کرج یک آپارتمان ۱۷۰ متری، دوسال ساخت، ۱.۴‌ میلیارد تومان به فروش می‌رسد. قیمت واحد مشابه در مناطق شمالی تهران بالای ۲‌میلیارد تومان است و البته در مناطق جنوبی پایتخت به ندرت بتوان آپارتمان با چنین متراژی پیدا کرد.

شهریار و شهر جدید اندیشه

قیمت آپارتمان در شهریار و شهر جدید اندیشه در جنوب غربی تهران مقداری پایین‌تر از کرج است. با این حال، خانه‌های این منطقه رتبه سوم را از نظر قیمت به خود اختصاص می‌دهند. یک آپارتمان ۶۰ متری، ۱۵‌سال ساخت در شهریار، ۲۲۰‌میلیون تومان قیمت‌گذاری شده و در فاز یک اندیشه آپارتمان ۵۹ متری نوساز، ۲۰۰‌میلیون تومان فروخته می‌شود، همچنین در اندیشه، اگر ۱۱۰ تا ۱۳۰‌میلیون تومان جور کنید، می‌توانید با استفاده از وام و رهن، خانه‌دار شوید.

پردیس

پردیس به دلیل آب‌وهوای خوب و نزدیکی به شهر تهران، عنوان چهارمین شهر گران‎قیمت اطراف تهران را به خود اختصاص داده است. تا همین یک‌سال قبل با رقم‌های حدود ۶۰‌میلیون تومان می‌شد در پردیس مسکن مهر خریداری کرد، اما حالا نرخ‌ها از ۱۶۰‌میلیون تومان به بالا است. قیمت‌ها در فاز ۱۱ بر اساس زمان تحویل واحد از ۱۶۰‌میلیون تا ۲۴۵‌میلیون تومان تعیین می‌شود و فاز ۸ در واحدهایی که متراژ بالاتر دارند، قیمت‌ها بیشتر شده است.

برای آگاهی از آخرین خبرهای روز بازار مسکن، از صفحه‎های خبر و گزارش  و اخبار مسکن  مجله دلتا ، جامع‎ترین مجله ملکی ایران، دیدن کنید.

۲ دیدگاه

  1. سعید آشکاری

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ در ۱۱:۴۸ ق٫ظ

    سلام
    با تشکر از زحمات گروه بسیار خوب مجله دلتا و مدیریت ارشد دلتا جناب آقای تقوی
    هنوز جای کار بسیار دارد و مجله را میتوان پر رونق تر و بهینه کرد.
    بنده نیز پیشنهاداتی دارم که در صورت تمایل در خدمت عزیزان گروه هستم.

    پاسخ

    • زهرا دُرّی

      ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ در ۲:۳۰ ب٫ظ

      سلام و سپاس دوست گرامی. ایده‎های خود را می‎توانید با مدیریت دلتا مطرح کنید.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…