تنها با یک وسیله رنگ خانه را عوض کنید

۳
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
این روزها بسیاری از افراد از رنگ‌های خنثی در دکوراسیون خانه‌ خود استفاده می‌کنند. همین مساله باعث می‌شود که بعضی از خانه‌ها بی‌روح باشند و حس و حال یک خانه‌ی دنج و گرم را نداشته باشند.
اضافه کردن رنگ به دکوراسیون خانه

با اضافه کردن رنگ به دکوراسیون خانه می‌توانید حال‌وهوای آن را حسابی عوض کنید. البته این اضافه کردن رنگ به دکوراسیون منزل باید طبق اصول و قواعدی باشد که در ادامه می‌خوانید. با مجله اینترنتی دلتا همراه باشید.

اضافه کردن رنگ به دکوراسیون خانه

اگر بیشتر رنگ‌های به‌کار رفته در دکوراسیون اتاق‌های شما رنگ‌های خنثی است، از یکی از روش‌های زیر برای اضافه کردن کمی رنگ و جذابیت به دکور اتاق استفاده کنید.

اضافه کردن آثار هنری

برای شروع می‌توانید از آثار هنری استفاده کنید. آثار هنری وسایل تزیینی جذابی هستند که تنوع بسیار زیادی دارند. اگر وسایل اتاق شما رنگ‌های خنثی دارد، اضافه کردن یک تابلوی زیبا با رنگ‌های زنده و روشن می‌تواند جذابیت اتاق را دوچندان کند و کمی انرژی و روح زندگی به اتاق اضافه کند.

اضافه کردن رنگ به دکوراسیون خانه

اضافه کردن یک وسیله‌ رنگی از ایده‌های اضافه کردن رنگ به دکوراسیون خانه

بسیاری از افراد در استفاده از وسایل اتاق مثلا مبل‌ها که به رنگ‌های جیغ و پررنگ دارند، تردید دارند و معمولا این رنگ‌ها را انتخاب نمی‌کنند. اما اگر فضای اتاق شما و دیوارهای آن رنگ‌های خنثی دارد، اضافه کردن وسایل رنگی می‌تواند حسابی حال‌وهوای آن را تغییر دهد. اگر تا به حال از وسایل رنگی در خانه استفاده نکرده‌اید و هنوز در خرید آن‌ها تردید دارید، ابتدا با وسایل کوچک شروع کنید. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب برای گیاهان آپارتمانی در خانه گلدان بسازید سر بزنید.

اضافه کردن رنگ به دکوراسیون خانه

استفاده از کاغذدیواری‌های رنگی

ساده‌ترین توصیه برای اضافه کردن رنگ به دکوراسیون اتاق این است که یک سطل رنگ بردارید و دیوارها را رنگ کنید اما شاید نتیجه‌ نهایی، آن چیزی که دوست دارید نباشد. به‌جای این کار، یک کاغذدیواری رنگی با طرح‌های جذاب برای اتاق انتخاب کنید.کاغذدیواری‌ها به‌زیباترین شکل ممکن، اتاقی با دکور خنثی را به اتاقی پررنگ‌ولعاب تبدیل می‌کنند.

استفاده از فرش‌های رنگی از ایده‌های اضافه کردن رنگ به دکوراسیون خانه

این روزها فرش‌هایی با رنگ‌های خنثی مد شده‌اند و برعکس زمان‌های قدیم، بسیاری از فرش‌ها طرح‌های مینیمال با کمترین رنگ دارند. اما اگر فضای اتاق شما غالبا خنثی و بدون طرح و رنگ است، برای این اتاق نباید فرشی با رنگ خنثی و طرح ساده بخرید. درعوض، فرشی با رنگ‌های متمایز بخرید که حال‌وهوای اتاق را به‌کلی عوض کند. فرش‌های طرح‌دار و رنگی، به اتاق شما عمق می‌دهند و باعث می‌شوند گرم‌تر و دنج‌تر به نظر برسد. رنگ‌های روشن و متمایز را انتخاب کنید و از امتحان کردن رنگ‌های جدید نترسید.

هاستفاده از فرش‌های رنگی

وسایل تزیینی

کم‌هزینه‌ترین و کم‌دردسرترین روش برای اضافه کردن رنگ به دکور اتاق استفاده از وسایل تزیینی است. وسایل تزیینی تنوع بسیار زیادی دارند و هر آنچه که فکر کنید مطابق با سلیقه‌ی خود پیدا می‌کنید. این وسایل تزیینی بسته به چیزی که انتخاب می‌کنید، ابعاد مختلفی دارند. اگر می‌خواهید رنگ موردنظرتان به چشم بیاید و تفاوتی در اتاق ایجاد کند، باید وسایل تزیینی بزرگ‌تر را انتخاب کنید. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب این وسایل دکوری خانه را زیبا می‌کنند! سر بزنید.

وسایل روشنایی از ایده‌های اضافه کردن رنگ به دکوراسیون خانه

این روزها لوسترها و وسایل روشنایی، تنوع بسیار زیادی دارند. ابعاد آن‌ها هم بسیار متغیر است و اگر روشنایی‌ها و لوسترهای رنگی در ابعاد بزرگ تهیه کنید، می‌توانید ظاهر خانه را حسابی تغییر دهید. البته لوسترها معمولا گران‌قیمت هستند و روش‌های ارزان‌تری هم برای اضافه کردن رنگ به دکوراسیون اتاق وجود دارد.

اضافه کردن قفسه‌های رنگی

قفسه‌ها یا شلف‌ها این روزها در بیشتر خانه‌ها پیدا می‌شوند. با اضافه کردن شلف می‌توانید فضای بیشتری برای قرار دادن کتاب و وسایل تزیینی در اتاق ایجاد کنید. این قفسه‌ها غیر از اینکه کاربرد زیادی دارند، می‌توانند از نظر تغییر دکوراسیون هم نقش مهمی در اتاق بازی کنند.

اضافه کردن قفسه‌های رنگی

پیشنهاد مطالعه: مطلب با این ترفندها وسایل قدیمی منزل را نو کنید را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۱ آبان ۱۴۰۱ در ۶:۳۳ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۸ آبان ۱۴۰۱ در ۱۱:۰۶ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۸ آبان ۱۴۰۱ در ۱۱:۰۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…