این پسران همیشه مجرد می‌مانند!

۹
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر نمی‌خواهید مجرد بمانید این خصوصیات را در اسرع وقت از خودتان از بین ببرید. هیچکس دوست ندارد با چنین آدم‌هایی ازدواج کند.
30 این پسران همیشه مجرد می‌مانند!

تا به حال فکر کرده‌اید چرا بعضی افراد این همه طرفدار دارند؟ چه خصوصیاتی باعث می‌شود دیگران از ما فاصله بگیرند؟ در این مطلب از مجله دلتا به خصوصیات پسران مجرد می‌پردازیم.

خصوصیات پسران مجرد

به نظر می‌رسد که هر روز از تعداد افرادی که ازدواج می‌کنند، کاسته می‌شود و این تمایل برای برپایی زندگی مشترک در مردان حتی کمرنگ‌تر از زنان است.

پسرهای تی تیش مامانی

پسرهای تی تیش همانطورکه از اسمشان پیداست پسرهای حساسی هستند که محتاج مراقبت و توجه دیگران هستند. آن‌ها قدرت زیادی از خود ندارند، اهل ریسک کردن در زندگی نیستند، در هیچ زمینه‌ای استقلال ندارند و در واقع در ازدواج به دنبال یک مامان هستند که آن‌ها را تر و خشک کند و مراقبشان باشد. برای اینکه روابط عاطفی خوبی داشته باشید به مطلب زنان در آرزوی داشتن این مردان هستند سر بزنید.

خصوصیات پسران مجرد

پسرهای اتوکشیده

چون با ادب و تمیز باشی، نزد همه کس عزیز باشی. این شعار پسرهای اتوکشیده است. به خاطر همین هم آن‌ها برای اینکه نزد همه کس عزیز باشند آنقدر در این خصوصیات اغراق می‌کنند که دیگر همه از اطرافشان فرار می‌کنند، چون مردم نمی‌توانند با آن‌ها راحت باشند. درست است که آن‌ها بسیار محترم هستند و همیشه طبق آداب رفتار می‌کنند اما در واقع بیش از حد آقا هستند و برای همین مصاحبت با آن‌ها بسیار سخت است. هیچکس جرات نمی‌کند در حضور آن‌ها لطیفه تعریف کرده یا شوخی کند.

پسرهای دخالت‌گر از خصوصیات پسران مجرد

هیچکس به این اندازه اعصاب خانم‌ها را به هم نمی‌ریزد. این نوع پسرها سر از همه کاری در می‌آورند. آن‌ها در همه چیز دخالت می‌کنند. از آشپزی گرفته تا انواع شیوه‌های لکه بری. البته اشکالی ندارد که آدم اطلاعاتش زیاد باشد اما مشکل آن‌ها این است که در زمینه‌های کاملا زنانه‌ای که اصلا ربطی به آن‌ها ندارد سررشته دارند و این اطلاعات را مدام به رخ خانم‌ها می‌کشند. برای اینکه روابط عاطفی خوبی داشته باشید به مطلب هرگز نباید با این افراد وارد رابطه‌ عاطفی شوید سر بزنید.

پسرهای خودشیفته

آن‌ها تمام مدت از خودشان و موفقیت‌هایشان در دنیای کسب و کار و روابط اجتماعی صحبت می‌کنند. طرف مقابل آن‌ها به هیچ وجه فرصت ابراز وجود ندارد و هرگز نوبت حرف زدن او نمی‌شود. چون خودشیفته‌ها بعد از اینکه دو ساعت تمام از خودشان تعریف کردند، تلاش‌هایشان در زندگی را برشمردند و خوبی‌های خودشان را گفتند می‌گویند: خب، دیگر بس است؛ زیاد از خودم حرف زدم. بگذار در مورد کارم برایت بگویم.

خصوصیات پسران مجرد

پیشنهاد مطالعه: مطلب با این کارها هرگز شکست نمی‌خورید! را بخوانید.

۹ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۰ آبان ۱۴۰۱ در ۶:۵۲ ق٫ظ

    سلام خوبه ولی بچه های مامانی ولی خیلی ترسو خودخوا

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۲۱ آبان ۱۴۰۱ در ۹:۱۰ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما دوست عزیز🌹🌹

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۲۰ آبان ۱۴۰۱ در ۵:۱۰ ق٫ظ

    خوب بود

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۲۱ آبان ۱۴۰۱ در ۹:۱۱ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما دوست عزیز🌹🌹

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۲۰ آبان ۱۴۰۱ در ۱:۳۹ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۸ آبان ۱۴۰۱ در ۱۲:۳۹ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۸ آبان ۱۴۰۱ در ۶:۲۱ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۸ آبان ۱۴۰۱ در ۶:۰۶ ق٫ظ

  7. ناشناس

    ۱۷ آبان ۱۴۰۱ در ۹:۳۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در روانشناسی

همچنین بخوانید

تقویت حافظه با ۶ راهکار ساده

تقویت حافظه دغدغه این روزهای اکثر مردم شده است که برخلاف تصور عامه مردم نه‌تنها ارثی نیست؛…