این لباس‌ها را حتما بخرید، ارزش هزینه کردن دارند

1
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
همه‌ ما در کمدمان تعداد زیادی لباس داریم که بعضی از آن‌ها را بیشتر از بقیه می‌پوشیم و کاربردی‌تر هستند. بهتر است که موقع خرید لباس سعی کنید این لباس‌های کاربردی را از جنس‌های باکیفیت انتخاب کنید تا دوام بیشتری داشته باشند.

خرید لباس های بادوام و ماندگار را حتما جزو برنامه و هزینه‌های خود قرار دهید. ما در طول سال لباس‌های زیادی می‌خریم و با خریدن لباس‌های تازه، بعضی از لباس‌های کهنه‌تر را دور می‌اندازیم. پدیده‌ای به نام مد سریع یا فست فشن هم باعث شده که سرعت خرید لباس‌ها و دور انداختن آن‌ها بیشتر از قبل باشد. صنعت مد یکی از آسیب‌زاترین صنایع دنیا برای طبیعت و محیط زیست است. بهترین راهکار برای مقابله با چنین مشکلاتی، خرید لباس‌های بادوام و ماندگار است. همراه دلتامگ باشید.

خرید لباس های بادوام و ماندگار

لباس‌ های بادوام معمولا قیمت‌های بالاتری دارند ولی برای مدت طولانی‌تری می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و ظاهر شکیل‌تری دارند. البته اگر منابع مالی محدود دارید، لازم نیست تمام لباس‌های خود را از برندهای گران و باکیفیت بخرید.

کت و شلوار

یک دست کت و شلوار شیک و خوش‌دوخت برای هر مردی لازم است و ظاهری جذاب و مردانه به استایل آقایان می‌دهد بنابراین جزو خرید لباس های بادوام و ماندگار است. کت و شلوار ارزان‌قیمتی که پارچه‌ خوبی ندارد و خوش‌دوخت نیست شما را بیشتر شبیه پسربچه‌ها در یک مراسم عروسی می‌کند. پولی که بابت خرید کت و شلوار می‌پردازید صرف دو چیز می‌شود؛ یکی جنس پارچه و دیگری دوخت و طراحی لباس. اگر کت و شلوار ارزان بخرید معمولا یکی یا هر دوی این موارد قربانی می‌شود.

اگر جنس پارچه خوب نباشد، کت و شلوار شما خوب نمی‌ایستد و احتمالا پلاستیک زیادی خواهد داشت که باعث عرق کردن شما می‌شود. اگر کتی که می‌خرید خوش‌دوخت نباشد و طراحی دقیق نداشته باشد، دور بدن شما می‌چرخد، سرشانه‌های آن در جای درست قرار نمی‌گیرد و در مجموع به‌جای اینکه ظاهری شکیل و جذاب ایجاد کند، باعث می‌شود که شلخته به نظر برسید.

اگر برای خرید کت و شلوار خوب هزینه کنید و البته اندام شما هم دستخوش تغییرات متعدد نشود، یک دست کت و شلوار بیشتر از ده سال قابل پوشیدن است.

لباس‌ های بادوام

ست لباس ورزشی

لباس ورزشی مناسب برای اینکه آزادی عمل بیشتری داشته باشید و پوست شما موقع ورزش کردن نفس بکشد، ضروری است. سعی کنید لباس‌هایی بخرید که کاملا قابل تنفس و از جنس الیاف‌های طبیعی باشند. ست لباس ورزشی جزو خرید لباس های بادوام و ماندگار است. لباس ورزشی از آن دسته لباس‌هایی است که زیاد شسته می‌شود. شستن لباس به مرور باعث خراب شدن الیاف آن می‌شود. پس هر چقدر که لباس ورزشی شما کیفیت بالاتری داشته باشد، دیرتر خراب می‌شود و مجبور نیستید دائم لباس نو بخرید.

علاوه بر این، جنس لباس ورزشی مستقیما روی سلامت پوست شما تاثیرگذار است. وقتی لباسی از جنس‌های ملایم و طبیعی بخرید، عرق کردن زیاد در این لباس، باعث آسیب رسیدن به پوست نمی‌شود.

مطلب پیشنهادی:  با چند مدل کیف جذاب زنانه آشنا شوید

کت زمستانی

به دو دلیل بهتر است که برای خرید یک کت خوب زمستانی هزینه کنید. یکی اینکه معمولا این جور لباس‌ها تابع مد روز نیستند و وقتی لباسی می‌خرید می‌توانید چند سال بدون نگرانی از اینکه از مد می‌افتد، بپوشید. دوم اینکه وقتی یک کت زمستانی باکیفیت می‌خرید، برای تمام طول فصل یک لباس گرم و عالی برای پوشیدن دارید که شما را گرم نگه می‌دارد و در عین حال، زیبا و جذاب است.

برای اینکه لباسی که می‌خرید کاربردی‌تر باشد، سعی کنید مدل‌های کلاسیک را تهیه کنید. همچنین می‌توانید آن را از رنگ‌های خنثی بخرید که با رنگ‌های مختلف به‌راحتی ست شود.

تیشرت

تیشرت یکی از لباس‌هایی است که تنوع بسیار زیادی دارد و این تنوع را در کیفیت و قیمت آن هم می‌توانید ببینید. تیشرت‌ هم مثل لباس ورزشی، زیاد شسته می‌شود و هر چقدر که باکیفیت‌تر باشد، دوام بیشتری خواهد داشت. پس تیشرت با کیفیت بالا بخرید تا جزو خرید لباس های بادوام و ماندگار باشد. تیشرت‌هایی که جنس خوبی دارند هم از نظر ظاهری جذاب‌تر هستند و هم از نظر راحتی، بسیار راحت‌تراند.

بیشتر ما تعداد زیادی تیشرت داریم. اگر تیشرت باکیفیتی بخرید، می‌توانید تعداد کمتری بخرید. با این کار، یک کمد خلوت‌تر و کاربردی‌تر دارید و می‌توانید سبک زندگی مینیمال را هم تجربه کنید. یعنی با کمترین تعداد لباس، شیک‌ترین ظاهر را داشته باشید.

خرید لباس های با کیفیت

لباس‌های جین

لباس‌های جین هیچ وقت از مد نمی‌افتند. سال‌هاست که مردم انواع شلوار، پیراهن، کت و دامن جین را با خیال راحت استفاده می‌کنند بدون اینکه نگران قدیمی شدن آن باشند. علاوه‌بر‌این، لباس‌های جین معمولا بسیار کاربردی هستند و با هر استایلی تناسب دارند. لباس‌های جین را با انواع رنگ‌ها و لباس‌های دیگر می‌توانید ست کنید و مطمئن باشید که همیشه آراسته هستید.

لباس جین اگر باکیفیت باشد و پارچه‌ای محکم و ریزبافت داشته باشد، جزو خرید لباس های بادوام و ماندگار است. این لباس‌ها به این راحتی‌ها خراب نمی‌شوند. جین‌های بی‌کیفیت معمولا بافت‌های درشت دارند یعنی در بافت پارچه از تعداد کمتری نخ استفاده شده است. این بافت‌ها بعد از مدت کوتاهی زیبایی و دوام خود را از دست می‌دهند. ولی وقتی باکیفیت باشند و بافت محکمی داشته باشند، بر اثر شست‌وشو و استفاده‌ زیاد خراب نمی‌شوند.

برای خرید انواع لباس جین از دامن و پیراهن گرفته تا شلوار و کت، با خیال راحت هزینه کنید و باکیفیت‌ترین گزینه را بخرید چون تا مدت‌های طولانی مهمان کمد لباس شما خواهد بود.

یک نظر

  1. روشنک

    30 دی 1402 در 0:00 ق.ظ

    خوب و موثر است

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

درباره بیماری کیت میدلتون، عروس خاندان‌سلطنتی، بریتانیا چه‌می‌دانیم؟

کمتر دو ماه پس از آنکه چارلز سوم، پادشاه بریتانیا از ابتلای خود به سرطان خبر داد، کیت میدل…