دیدنی‌ترین نقاط اصفهان در پاییز

۵
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
زیبایی خیره کننده جاهای دیدنی اصفهان در پاییز، هر فرد علاقه‌مند به سفر را برای یک تجربه فراموش نشدنی، ترغیب می‌کند.
جاهای دیدنی اصفهان در پاییز

آیا تاکنون شاهد جاهای دیدنی اصفهان در پاییز بوده‌اید؟! یکی از بهترین فصل‌ها برای گردشگری در این شهر تاریخی، فصل پاییز است. در این فصل می‌توانید شاهد ترکیب رنگ‌های بی‌نظیر، دلفریب و چشم‌نواز باشید. تصور کنید که ترکیب رنگ‌های فوق‌العاده پاییزی در کنار نقش و نگارهای تکرار نشدنی این شهر، چقدر چشم‌نواز خواهد بود. اگر شما نیز دوستدار سفر کردن به این شهر توریستی هستید، حتما برای یکبار هم که شده، فصل پاییز را برای سفر انتخاب کنید.

جاهای دیدنی اصفهان در پاییز کدامند؟

جاهای دیدنی اصفهان در پاییز، می‌توانند یک خاطره‌ی فراموش نشدنی و باور نکردنی را برای شما به ارمغان بیاورند. شما در این فصل به هر مکان که سر بزنید با یک زیبایی وصف نشدنی مواجه خواهید بود. اگر به نقاط دیدنی اصفهان علاقه دارید، سفر به بهشت استان اصفهان! را در بلاگ ملکی دلتا بخوانید.

باغ پرندگان اصفهان

یکی از بهترین جاهای دیدنی اصفهان در پاییز، باغ پرندگان است. یکی از خاص‌ترین ویژگی‌های فصل پاییز، تغییر رنگ برگ درختان و ریزش آن‌ها است. اگر فصل پاییز را برای سفر به اصفهان انتخاب کردید، حتما به باغ پرندگان سر بزنید. در این مجموعه می‌توانید شاهد بی‌نظیرترین نقاشی و اثر هنری خارق‌العاده باشید. در کنار هم قرار گرفتن زیبایی باغ با زیبایی چشم‌نواز پرندگان، تصویر حیرت‌انگیزی را برای شما در بر خواهد داشت.

باغ پرندگان اصفهان

دریاچه نمک از جاهای دیدنی اصفهان در پاییز

دریاچه نمک آران و بیدگل نیز یکی از جاهای دیدنی اصفهان در پاییز به شمار می‌رود. حتما شما نیز از دیدن غروب دل انگیز فصل پاییز بسیار لذت می‌برید. حال می‌توانید در کنار این دریاچه، شاهد یک غروب تکرار نشدنی و بی‌نظیر باشید. تلالو نور غروب آفتاب بر روی این دریاچه، می‌تواند یک خاطره‌ی فراموش نشدنی و به یاد ماندنی را برای شما رقم بزند.

یکی از جذاب‌ترین خصوصیات این دریاچه، برخورداری آن از شکل هندسی منحصر بفردی است. این دریاچه به شکل مثلث می‌باشد که دارای طراحی خارق العاده‌ای خواهد بود. بر روی سطح این دریاچه می‌توان شاهد رسوبات نمک بود که توسط خاک رس از یکدیگر تفکیک شده‌اند. این دریاچه در فصل پاییز از زیبایی خیره‌کننده و منحصربه‌فردی برخوردار خواهد بود.

شهر زیرزمینی نوش آباد

از دیگر جاهای دیدنی اصفهان در پاییز، شهر زیرزمینی نوش آباد است. در این شهر می‌توانید شاهد آثار تاریخی بی‌نظیر و چشم‌نوازی باشید که نظر هر توریست و گردشگری را به سمت خود جلب می‌کند. این شهر از معماری حیرت انگیزی برخوردار است که از دوران انوشیروان به یادگار مانده‌اند. در این شهر می‌توانید شاهد:

  • شهر زیرزمینی اویی
  • مسجد جامع
  • قلعه خشتی سیزان
  • مسجد امام علی
  • پل تاریخی اسحاق آباد باشید.

شهر زیرزمینی نوش آباد

ابیانه

ابیانه نیز یکی از جذاب‌ترین جاذبه‌ها و جاهای دیدنی اصفهان در پاییز است که با برخورداری از بافت منحصربه‌فرد، بسی چشم‌نواز است. در فصل پاییز این روستا نیز جذابیت دو چندانی خواهد داشت.

در این روستا می‌توانید از یک اقامت دلنشین نیز بهره‌مند شوید. جاذبه‌های گردشگری در این شهر، آب‌وهوای دلنشین و پاییزی را برای شما بسیار دلچسب خواهد نمود.

جذابیت آثار تاریخی و هنری اصفهان

جاهای دیدنی اصفهان در پاییز، جذابیت وصف‌نشدنی را برای مخاطبین به همراه خواهند داشت. اصفهان یکی از شهرهای پرطرفدار و پرمخاطب است که سالانه با خیل عظیمی از توریست‌ها و گردشگران مواجه است. در این شهر می‌توانید شاهد بسیاری از آثار تاریخی و هنری، همچون:

  • کاخ چهلستون
  • بازار قیصریه
  • منارجنبان
  • قلعه سارویه
  • چهارباغ عباسی
  • میدان نقش جهان
  • عمارت عالی قاپو
  • پل خواجو
  • سی و سه پل

و بسیاری از موارد دیگر باشید که در فصل پاییز، زیبایی تکرار نشدنی را به همراه خواهند داشت. ریزش باران، غروب و طلوع دلنشین آفتاب، خنکی دلچسب هوا از مواردی هستند که می‌توانند بر روی سفر دلچسب شما، تاثیرگذار باشند.

جاهای دیدنی اصفهان در پاییز

پیشنهاد مطالعه: برای دیدن مطالب بیشتر از گردشگری دیدنی‌ترین نقاط نمک آبرود را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. عاطفه

    ۲۱ آبان ۱۴۰۱ در ۹:۵۶ ب٫ظ

    اصفهان واقعا همیشه ودرهمه ی فصول زیباس❤️

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۱۷ آبان ۱۴۰۱ در ۲:۳۸ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۶ آبان ۱۴۰۱ در ۱۱:۳۹ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۵ آبان ۱۴۰۱ در ۸:۳۳ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۵ آبان ۱۴۰۱ در ۷:۴۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…