رپورتاژ آگهی

اطلاعات کامل درباره بروکر آی اف سی مارکتس یا آی اف سی مارکت

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در این بروکر نرم افزار متاتریدر ۴ برای اسپرد ثابت با یک دهم آغاز خواهد شد.
آی اف سی مارکت

یکی از مهم‌ترین مسائلی که در بروکر آی اف سی مارکت اهمیت دارد میزان اسپرد است. میزان اسپرد این کارگزاری بر اساس نرم ‌افزار معاملاتی که هر یک از تریدرها انتخاب می‌نمایند متفاوت خواهد بود. شما می‌توانید تعیین کنید که می‌خواهید میزان اسپرد حساب‌تان متغیر یا ثابت باشد. در نرم افزار معاملاتی متاتریدر ۵ باید بدانید که اسپرد متغیر ارائه می‌‌شود. شروع اسپرد در نرم ‌افزارهای متاتریدر ۵ از چهار دهم در آغاز می‌شود. هر یک از تریدر‌ها می‌توانند بر اساس استراتژی خود اسپرد متغیر یا ثابت را انتخاب نمایند. به طور کلی میزان اسپرد کارگزاری نسبت به دیگر کارگزاری‌ها مقدار متوسطی دارد.

حساب اسلامی در بروکر IFC MARKET

بیشتر افرادی که می‌خواهند در حساب اسلامی بروکر بازار فارکس فعالیت کنند، مایل هستند در مورد حساب اسلامی این بروکر اطلاعات کافی کسب نمایند. داشتن حساب اسلامی و بدون بهره یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کارگزاری مورد نظر است. تفاوتی که حساب اسلامی با حساب‌های دیگر دارد این است که در حساب اسلامی هر یک از افراد قادر هستند بدون پرداخت بهره شبانه معاملات‌شان را انجام دهند. این حساب موجب شده که بسیاری از افراد برای فعالیت در بازار فارکس از آن استفاده کنند. در واقع حساب اسلامی در بسیاری از بروکرها ارائه خواهد شد. چرا که بسیاری از معامله‌گران بازار فارکس افراد مسلمان هستند.

بونوس در بروکر آی اف سی مارکت

بونوس به عنوان یکی از مهم‌ترین مواردی است که در بروکر آی اف سی مارکت بررسی خواهد شد. یکی از ویژگی‌های جالبی که بروکرها ارائه می‌‌دهند نیازهای متفاوت و جذاب برای سرمایه گذاران است. به دلیل بونوس‌های متفاوت، تریدرها به سرمایه‌ گذاری تشویق می‌‌شوند. بروکر مورد نظر بونوس‌های متفاوتی را به تریدرها می‌‌دهد. با افتتاح حساب در بروکر شما می‌توانید به راحتی از بونوس‌ها استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بونوس‌های بروکر باید به وب سایت اصلی بروکر مراجعه نمایید. اگر در کانال تلگرام وب سایت بروکر عضو شوید بونوس‌های متفاوت را مشاهده خواهید کرد. هر یک از بونوس‌ها ویژگی‌های خاصی دارند و برای معاملات متفاوت به کار گرفته می‌شوند.

مزیت پشتیبان فارسی بروکر IFC MARKET

پشتیبانی فارسی بروکر بازار فارکس کمک می‌کند تا شما به راحتی بتوانید از آن استفاده کنید. این بروکر پشتیبانی فارسی دارد و ویژگی‌های خاصی را پشتیبانی می‌کند. پاسخگویی کارشناسان بروکر بسیار سریع است و آن‌ها پیگیری لازم را انجام می‌دهند. تریدرها به راحتی می‌توانند پاسخ پرسش‌های خود را در کمترین بازه زمانی دریافت نمایند. برای ارتباط با پشتیبان بروکر شما می‌توانید از طریق چت آنلاین وب سایت اقدام نمایید. همچنین در تلگرام و واتس ‌اپ تماس مستقیم تلفنی ارائه می‌‌شود. در وب سایت اصلی بروکر تمامی پرسش‌های خود را می‌توانید مطرح نمایید.

خدمات بروکر آی اف سی مارکتس برای ایرانیان

دقت داشته باشید که بروکر آی اف سی مارکتس از روز دوشنبه تا جمعه برای ایرانیان پاسخگویی لازم را ارائه می‌دهد. مشتریان می‌توانند از ساعت ۹ و نیم صبح تا ده و نیم شب خدمات مربوط به پاسخ دهی را دریافت کنند شما برای فعالیت در پلتفرم‌های معاملاتی بروکر باید از خدمات بروکر اطلاع داشته باشید. متاتریدر ۴ و ۵ و همچنین نت تریدیکس به عنوان پلتفرم‌های معاملاتی بروکر شناخته می‌شوند. برای دریافت و دانلود هر یک از این نرم‌ افزارها باید روی لینک مورد نظر کلیک نمایید. نرم ‌افزارهای مربوط به پلتفرم‌های معاملاتی بروکر برای گوشی و ویندوز طراحی شده‌اند.

بروکر آی اف سی مارکتس و برنامه‌های معاملاتی

این بروکر نیز مانند سایر بروکرهای بازار جهانی فارکس دارای پلتفرم‌های متنوعی است. بنابراین در این بروکر شاهد برنامه‌ای به نام NetTradeX بوده که در کنار پلتفرم‌های پرطرفدار متاترید ۴ و متاترید ۵ است. معامله‌گران امکاناتی از قبیل فناوری‌های PCI را دارند  (Personal Composite Instruments)که معنی آن ابزارهای ترکیبی شخصی است. البته ترید خودکار و بسیاری مزایای دیگر نیز در پلتفرم نکس تریدکس موجود است.

متاتریدرهای ۴ و ۵ از جمله پلتفرهای تحت اختیار شما در بروکر آی اف سی مارکتس هستند که کاربردهای زیادی در معاملات، برای تریدرها از خود نشان می‌دهند.

بروکر آی اف سی مارکتس و برنامه‌های معاملاتی

ترید بوسیله نمادهای موجود در بروکر IFC

عدد (۱۶۰) میزان نمادهایی را نمایش می‌دهد که در این بروکر بوسیله آن‌ها می‌توانید ترید کنید. این نمادها شامل موارد زیر هستند:

  • تقریبا سهام ۳۰ کمپانی قدرتمند در سراسر دنیا را می‌توان یافت که آمازون و بسیاری از شرکت‌های مطرح نیز در آن‌ها یافت می‌شود.
  • اسپردهای متنوع فارکس که تقریبا ۵۰ جفت ارز را نشان می‌دهد.
  • کالاهای زیادی به عنوان نماد در IFC قابل معامله شدن هستند که حدود ۲۵ کالا از قبیل نفت، طلا و غیره را تشکیل داده‌اند.
  • می‌توانید شاخص داوجنز یا NASDAQ که جزو شاخص‌های اصلی هستند را معامله کنید.
  • کریپتوکارنسی‌هایی از قبیل بیت کوین را برای معاملات در اختیار دارید.

نحوه شارژ و برداشت پول بصورت ریالی

در بروکر IFC روش‌های متعددی به‌منظور واریز و برداشت در اختیار مشتریان قرار داده شده است. رایج ترین آن‌ها برای کاربران ایرانی، تاپ چنج است که می‌توانید پول را بصورت ریالی داشته باشید. روش‌های متنوع دیگری از جمله بیت کوین، وبمانی، پرفکت مانی وجود دارند و البته از طریق «Neteller»، «Skrill» و «Bitwallet» نیز می‌توانید مبادلات ریالی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…