بهترین زمان خرید خانه

۰
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
image 13930618583 3 بهترین زمان خرید خانه

دبیر کانون سراسری انبوه‌سازان مسکن گفت: نرخ تاثیر سود تسهیلات ساخت مسکن بیش از۲۶درصد است و این موضوع باعث شده بخش تولید شرایطی بسیار دشوارداشته باشد.

فرشید پورحاجت افزود: شرایط بازار مسکن تغییری نداشته است و به ‌رغم آن که در فصل تابستان وضع بازارتا حدودی بهتر شد اما هنوز انتظارها  درباره شکسته شدن رکود بازارمسکن برآورده نشده است و شرایط در بازار مسکن شرایط خوبی نیست.

وی گفت: انتظارمی رود میزان معاملات دربازارمسکن بیشتر شود اما معمولا در ماه‌های بهمن و اسفند بازار مسکن رونق بهتری پیدا می‌کند.

دبیر کانون سراسری انبوه‌سازان مسکن تصریح کرد: اگر مردم قصد خرید خانه دارند ، اکنون بهترین زمان است. بهتر است مردم در خرید و فروش مسکن به شکل سنتی عمل نکنند تا به بازار مسکن شوک وارد نشود.

پورحاجت با بیان اینکه بخش تولید شرایط یبسیار سخت دارد و هیچ گونه تسهیلاتی مناسب در بازار مسکن وجود ندارد، و با چنین سیاست‌هایی بسته‌های تقویتی که دولت در پی آن است، اثرگذار نخواهد بود. خاطر نشان کرد: فقط بانک مسکن درحوزه مسکن تسهیلات پرداخت می‌کند و این تسهیلات هم با خرید اوراق پرداخت می‌شود و هزینه‌هایی سنگین برای تولیدکنندگان مسکن دارد.

دبیر کانون سراسری انبوه‌سازان مسکن با بیان اینکه با چنین رویه ‌ای که بانک مسکن پیش گرفته است، رونق اقتصادی در بازار مسکن به این زودی محقق نخواهد شد،: بانک مسکن مشکلاتی دارد که برای سازندگان قابل قبول است اما نباید شرایط را برای صنعتی که پنج سال بحرانی را طی کرده است، سخت کرد.

پورحاجت خاطرنشان کرد: صنعت ساختمان و تولیدکنندگان آن در پنج سال گذشته شرایط یبسیار سخت را تجربه کرده‌اند و نباید این صنعت پیشران را با چالش‌های اساسی روبه روکرد. اقتصاد آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خانه‌های ارزان در کدام مناطق هستند؟

واحدهای مسکونی ارزان‌ و با قیمت کل کمتر از یک میلیارد تومان فقط در چند منطقه پایتخت قرار د…