این ست‌های جذاب پاییزی را امتحان کنید

۲
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
مانند هر فصلی، استایل جذاب و کاربردی پاییزه ویژگی‌های خاص خودش را دارد؛ از آیتم‌هایی که می‌توانید در ست‌های پاییزه‌تان از آن‌ها استفاده کنید تا انتخاب رنگ‌هایی که با برگ‌های رنگارنگ و زیبای درختان در فصل پاییز هماهنگی دارند.
ست‌ های جذاب پاییزی

ست های جذاب پاییزی از آن ست‌هایی هستند که باید امتحانشان کنید. با توجه به شرایط متغیر هوا نوع آیتم‌هایی که برای فصل پاییز انتخاب می‌کنید باید انعطاف لازم را داشته باشند. آیتم‌های انتخابی‌تان باید برای حال و هوای بارانی پاییزی مناسب باشند، بیش از حد ضخیم و گرم و بیش از حد خنک و نازک نباشند تا بتوانید استایل راحتی داشته باشید. همراه مجله دلتا باشید.

ست‌ های جذاب پاییزی

برای درخشیدن در پاییز امسال ما برای شما ۳ پیشنهاد شگفت‌انگیز آماده کرده‌ایم. در ادامه به بررسی ست پاییزه با کت و دامن، استایل مونوکروم پاییزه و استایل پاییزی بوهو با ترکیب قرمز و خردلی می‌پردازیم.

ست پاییزه با کت و دامن

ترکیب رنگی قهوه‌ای و کرم یکی از بهترین ست‌ های جذاب پاییزی هستند. چنانچه در این ترکیب رنگی کمی نارنجی یا خردلی اضافه شود ترکیب رنگی بی‌نظیر خواهد بود. در این ست یک کت پاییزه به رنگ قهوه‌ای انتخاب کرده‌ایم؛ یکی از بهترین آیتم‌های پاییزی برای استایل در این فصل کت‌های پاییزه است. کتی که برای فصل پاییز انتخاب می‌کنید نباید خیلی کلفت و ضخیم یا خیلی نازک باشد تا برای هوای متعادل نسبتا خنک پاییزی مناسب باشد. در استایل کژوال شیک و استایل رسمی می‌توانید این کت‌ها را به همراه انواع شلوارهای مختلف و یا دامن ست کنید.

دامن‌های پاییزی هم یکی از بهترین انتخاب‌ها برای استایل پاییزی هستند، ترکیب دامن پاییزه با جوراب‌شلواری و بوت یا نیم‌بوت بسیار دلنشین است. در این ست پاییزه یک دامن جیر به رنگ کرم کاراملی را با کت قهوه‌ای رنگ ست کرده‌ایم که همراه با بوت قهوه‌ای رنگ ترکیب جذابی را ایجاد می‌کند. در نهایت با اضافه کردن یک شال پاییزه رنگارنگ دارای ترکیب رنگی قهوه‌ای، کرم و نارنجی کمی جلوه‌ پاییزی به این ست اضافه می‌کنیم. برای تقویت رنگ نارنجی در ست، یک کیف چرمی به رنگ نارنجی به ست اضافه می‌کنیم تا جذابیت این رنگ جذاب در کنار ترکیب کرم و قهوه‌ای بیشتر شود و ست بیشتر حال و هوای پاییزه پیدا کند.

در زیر کت یک شومیز به رنگ بژ، سفید، قهوه‌ای و یا کرم می‌توان به این ست اضافه کرد. چنانچه خواستید این ست پاییزه یا استایل مشابهی با آن را امتحان کنید زیورآلاتی به رنگ طلایی، برنجی همراه با سنگ‌ها و تزیینات نارنجی، قرمز، خردلی و زرد در این ست بسیار جذاب خواهند بود. اگر دوست دارید گونه‌‌های برجسته داشته باشید، به مطلب گونه‌های خود را در خانه برجسته کنید مراجعه کنید.

ست پاییزه با کت و دامن

استایل مونوکروم پاییزه

یکی از ست‌ های جذاب پاییزی ترکیب مونوکروم است. ترکیب مونوکروم طوسی، سفید و مشکی ترکیبی شبیه به عکس‌های سیاه و سفید قدیمی پدید می‌آورد. حال اگر به این ست مونوکروم یک آیتم با رنگ بولد و درخشان اضافه کنیم، حاصل کار بسیار خاص و منحصر‌به‌فردخواهد بود. یکی از قابلیت‌هایی که استایل پاییزی در اختیار ما قرار می‌دهد امکان ست کردن آیتم‌هایی با بافت‌های مختلف در کنار یکدیگر است؛ بنابراین در استایل‌های مونوکروم امکان ست کردن تناژهای مختلف رنگی در بافت‌های مختلف ترکیبی جذاب و خاص پدید می‌آورد.

در این ست پاییزی یک رویه‌ بافتنی به رنگ طوسی روشن را با یک دامن چهارخانه سیاه و سفید پشمی ست کرده‌ایم. یک بوت جیر طوسی فیلی، یک شال بافت با ترکیب رنگی سفید و طوسی این ست جذاب را تکمیل می‌کنند. در نهایت همراه با این ست مونوکروم می‌توان با کمی خلاقیت یک رنگ بولد اضافه کرد. در این ست پاییزه ما رنگ بولد را در غالب یک کیف کوچک چرم زرد‌رنگ به استایل اضافه کرده‌ایم. شما می‌توانید با اکسسوری‌هایی مانند کیف یا زیورآلات این رنگ بولد را به ست اضافه کنید؛ به عنوان مثال یک گردنبند مهره‌ای بلند به رنگ کهربایی به گردن‌تان بی‌اندازید.

در زیر رویه‌ بافت بسته به سلیقه و البته دمای هوا، می‌توانید یک تیشرت، بلوز و یا شومیز به رنگ‌های سفید، طوسی و یا مشکی را به ست اضافه کنید.

ست پاییزه

استایل پاییزی بوهو با ترکیب قرمز و خردلی

رنگ خردلی یکی از درخشان‌ترین رنگ‌ها برای استایل شیک در فصل پاییز است، ترکیب این رنگ فوق‌العاده با قرمز، تداعی‌کننده‌ برگ‌های قرمز و زرد و نارنجی درختان است. در این استایل پاییزی به سبک بوهو، از آیتم‌های قرمز، کرم و خردلی استفاده کرده‌ایم. این ترکیب رنگ جزو ست‌ های جذاب پاییزی هستند.

یک کت قرمز و یک دامن پاییزه به رنگ خردلی، آیتم‌های اصلی این ست پاییزه هستند. یک نیم‌بوت خردلی چرم و یک روسری ترکمن با ترکیب رنگی سیاه، قرمز، خردلی و طلایی این استایل جذاب را تکمیل می‌کنند. برای کیف انتخاب‌های زیادی وجود دارد، از کیف‌های رودوشی خردلی و کرم‌رنگ یا قهوه‌ای روشن و عسلی گرفته تا چرم و یا جیر قرمز. با توجه به این که این ست پاییزه‌ خوش‌رنگ به استایل بوهو نزدیک است، زیورآلاتی که با این ست دوست‌داشتنی انتخاب می‌کنید بهتر است شلوغ و رنگارنگ باشند.

ست جذاب برای پاییز

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب بوی بد پا را با این ۵ راهکار ساده از بین ببرید را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۶ آبان ۱۴۰۱ در ۱:۳۹ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۳ آبان ۱۴۰۱ در ۱:۱۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…