چاقی خود را با این لباس‌ها پنهان کنید

۴
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یکی از ناراحت کننده‌ترین مشکلاتی که خانم‌ها در هنگام انتخاب لباس دارند این است که برآمدگی شکم‌شان دیده شود.
پنهان کردن چاقی با لباس

پنهان کردن چاقی با لباس یکی از راه حل‌هایی برای راحتی افراد است. در برخی از مواقع می‌توان مشکل چاقی را با رژیم و نخوردن برخی از غذاها حل کند، اما این روش همیشه جواب نمی‌دهد چون یا برخی نمی‌توانند از خوردن غذاهای مورد علاقه خود چشم‌پوشی کنند یا این که برخی حتی به قول معروف وقتی آب هم می‌خورند چاق می‌شوند. همراه مجله دلتا باشید.

پنهان کردن چاقی با لباس

  • لباس‌های خیلی تنگ نپوشید

یکی از راه‌ها برای پنهان کردن چاقی با لباس آن است که لباس تنگ نپوشید. اگر فکر می‌کنید با پوشیدن لباس‌های تنگ مثل تی شرت  یا تاپ‌های تنگ می‌توانید خود را جمع و جور و لاغرتر نشان دهید سخت در اشتباهید. به جای پوشیدن این لباس‌ها توصیه می‌کنیم که از لباس‌های گشادتر یا لباس‌هایی که پارچه آن حالت افتاده دارند استفاده کنید.

  • کمربند را بالاتر از شکم خود ببندید

یکی دیگر از تکنیک‌هایی که توصیه می‌شود که در پوشیدن لباس‌های خود به آن توجه داشته باشید این است که کمربند خود را بالاتر از شکم خود ببندید. برخی از خانم‌ها علاقه دارند که از کمربندهای پرزرق و برق استفاده کنند و آن را درست روی شکم خود می‌بندند.

این کار اشتباه است چون باعث می‌شود که باعث جلب توجه شود و شکم شما چاق‌تر دیده شود. به جای این کار بهتر است که کمربند خود را کمی بالاتر از شکم خود ببندید.

  • پوشاندن شکم مانند حرفه‌ای‌ها

یکی دیگر از کاره برای اپنهان کردن چاقی با لباس این است که مانند حرفه‌ای‌ها شکم خود را بپوشانید. شما می‌توانید این کار در زمستان راحت‌تر انجام دهید. برای مثال می‌توانید زیر پولیور خود از تونیک‌هایی که پارچه لطیف‌تری دارند استفاده کنید.

پنهان کردن اضافه وزن

  • از پیراهن‌هایی که در قسمت پایین تنگ می‌شوند استفاده نکنید

یکی دیگر از مواردی که باعث می‌شود که افرادی که دارای شکم هستند، شکمشان بیشتر دیده شود این است که افراد از پیراهن‌هایی استفاده کنند که در قسمت پایین تنگ می‌شوند.

به جای پوشیدن این‌گونه لباس‌ها توصیه می‌کنیم که از پیراهن‌هایی استفاده کنید که در قسمت پایین آزاد و آویزان هستند، این کار باعث می‌شود که شکم فرد اصلا دیده نشود و مخصوصا اگر فرد از پارچه‌های طرح دار استفاده کند می‌تواند در پوشاندن شکم خود بیشتر موفق باشد. اگر دوست دارید گونه‌های برجسته داشته باشید، به مطلب گونه‌های خود را در خانه برجسته کنید مراجعه کنید.

  • استفاده از لگ و ساق شلواری

لگ‌ها می‌توانند بهترین کمک برای پنهان کردن چاقی با لباس باشند، مخصوصا لگ‌هایی که می‌توانند تا بالای شکم بیایند می‌توانند تا حدی شکم و پهلوهای فرد را نیز جمع و جور کنند.

در کنار این لگ‌ها می‌توانید از یک تونیک یا تاپ گشاد استفاده کنید تا در پوشاندن شکم خود بیشتر موفق باشید. در فصل‌های گرم سال می‌توانید از لگ‌هایی استفاده کنید که تا زانو می آیند. این لگ‌ها می‌توانند باعث شوند که هم لاغرتر دیده شوید و هم این که در آن ها احساس راحتی بیشتری می‌کنید.

  • استفاده از خطوط عمودی

خطای دید یکی دیگر از راه‌هایی است که می‌تواند باعث شود که لاغرتر دیده شوید، برای این کار می‌توانید از یک شال یا پولیورهای بلند استفاده کنید و زیر خطوط عمودی چاقی خود را پنهان کنید.

پنهان کردن چاقی

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب این ۶ هدیه، زنان را شوکه می‌کند را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۳ آبان ۱۴۰۱ در ۳:۲۸ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۳ آبان ۱۴۰۱ در ۰:۵۲ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۲ آبان ۱۴۰۱ در ۶:۰۸ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۲ آبان ۱۴۰۱ در ۶:۰۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…