پاییز امسال شیک‌تر از هر سال تیپ بزنید

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر شما هم می‌خواهید در پاییز امسال جزو خانم‌های شیک‌پوشی که همیشه برای ست کردن لباس الگو هستند باشید، بهتر است این ست‌های پیشنهادی را امتحان کنید.
شیک ترین تیپ برای پاییز امسال

شیک ترین تیپ برای پاییز امسال را با ما تجربه کنید. از آن جایی که پاییز آب و هوای متنوعی دارد، لباس‌های متفاوتی هم در این فصل وجود دارند. به همین دلیل به سادگی و با دانستن اصول لازم می‌توانید شیک پوشی را در این فصل زیبا تجربه کنید. همراه مجله دلتا باشید.

شیک ترین تیپ برای پاییز امسال

 کاپشن پفی جذاب

از جمله ترندهای جذاب امسال، کاپشن‌های پفی هستند. این کاپشن‌ها برای روزهای سرد فوق‌العاده هستند و به شدت احساس خوبی به شما تزریق می‌کنند. از خوبی این کاپشن‌ها، این است که برای هر سنی مناسب هستند و اگر یک بار آن‌ها را بپوشید دیگر آن‌ها را از تنتان در نمی‌آورید. رنگ‌های نمایشی و خاص برای کاپشن‌های پفی بهتر هستند. اما کاپشن خود را چگونه ست کنیم؟ از آنجایی که این کاپشن‌ها بیشتر حالت کژوال دارند، با شلوار مام استایل ترکیب عالی و جذابی می‌سازند. این استایل همراه با یک جفت بوت نظامی بسیار جذاب و خواستنی می‌شود.

جین تیره و جذاب

شلوارهای اسکینی و جذب خود را کنار بگذارید و به جای آن شلوارهای بگی را وارد کمدهای خود کنید تا شیک ترین تیپ برای پاییز امسال را داشته باشید. با توجه به این جمله می‌توان نتیجه گرفت که شلوارهای بگی پاییز امسال هم مثل بهار و تاستان ترند هستند و حالا حالاها قصد رفتن ندارند. پس با خیال راحت به پوشیدن آن‌ها ادامه دهید و ست‌های جذاب پاییزی خود را بسازید. البته کت جین تیره هم در این فصل بسیار کاربردی است.

بافت رنگی و جذاب

بافت‌ها از جمله لباس‌هایی هستند که همیشه مد هستند و باعث شیک ترین تیپ برای پاییز امسال شما می‌شود. شما همیشه می‌توانید با خیال راحت بافت‌های خود را بپوشید. اما برای امسال که کلاً تم رنگی دارد، بافت‌های رنگی بیشتر ترند هستند. بافت رنگی خود را با شلوار جین و بوت جیر، نبوک یا چرم بپوشید و ست پاییزی زیبایی برای خود بسازید. اگر قصد رفتن به یک مهمانی خودمانی را دارید، بافت خود را با دامن کوتاه و جوراب شلواری ست کنید که ترکیب جذابی می‌شود.

تیپ های پاییزی شیک

کت و دامن‌های کوتاه جذاب

دامن‌های کوتاه یا به اصطلاح «مینی»، به دامن‌های خیلی کوتاهی گفته می‌شود که شاید در کمدهای خیلی از ما جایی نداشته باشند. اما پاییز امسال، این دامن‌ها را برای دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه‌ خود در نظر بگیرید. می‌توانید آن‌ها را به صورت کت و دامن یا دامن تک همراه با شومیز بپوشید. همچنین می‌توانید با جوراب شلواری و نیم بوت یا بوت بلند، استایل خود را تکمیل کنید.

 آستین‌های خیلی بلند

از دیگر ترندهای امسال که شیک ترین تیپ برای پاییز امسال است، لباس‌های اورسایز با آستین‌های بسیار بلند هستند. البته این مورد هم کمی عجیب به نظر می‌رسد! شاید طراحان این مدل را با هدف رعایت پروتکل‌های بهداشتی طراحی کرده‌اند که دیگر نیازی به دست زدن به سطوح مختلف و دستگیره‌ در نباشد. اگر به این استایل علاقه‌مند هستید، می‌توانید یک هودی یا بافت با آستین‌های بلند را با شلوار بگی یا مام استایل و بوت نظامی ست کنید.

 لباس‌های راه راه ترندی

لباس‌های راه راه برای پاییز امسال ترند شده‌اند. اگر هنوز بلوز یا بافت پاییزی مناسبی پیدا نکرده‌اید، طرح‌های راه راه را امتحان کنید که از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد.

کاپشن اورسایز ترندی

همان‌طور که در جریان هستید، لباس‌های اورسایز در پاییز نیز همچنان ترند هستند. البته این لباس‌ها استایل زیبا و جذابی برای شما می‌سازند. این روزها ما شاهد تغییرات اقلیمی هستیم که باعث تغییرات آب و هوایی شده است. این تغییرات پیش بینی هوا را تقریباً غیر ممکن کرده است. از این رو این کاپشن‌ها انتخاب‌های مناسبی به شمار می‌روند و شما را برای این شرایط خاص آماده می‌کنند.

تیپ پاییزی

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب گونه‌های خود را در خانه برجسته کنید را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۲ آبان ۱۴۰۱ در ۲:۱۹ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۱ آبان ۱۴۰۱ در ۷:۴۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…