این رنگ خانه شما را لوکس و مدرن می‌کند

۷
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
آیا می‌دانید با استفاده از رنگ نقره‌ ای در بخش‌هایی از خانه خود می‌توانید دکوراسیون آن را متحول کنید؟
تاثیر رنگ نقره‌ای در دکوراسیون منزل

تاثیر رنگ نقره ای در دکوراسیون منزل موضوعی است که در این مطلب از مجله دلتا به بررسی آن می‌پردازیم. آیا می‌دانستید اگر از رنگ نقره‌ای در خانه خود استفاده کنید، هر شخصی که به خانه شما وارد شود حس می‌کند به یک خانه لوکس وارد شده است؟

تاثیر رنگ نقره ای در دکوراسیون منزل

بهترین کار برای کسانی که در دکوراسیون شجاعت و جرات بالایی ندارند ولی دوست دارند تغییر و تحولی به دکوراسیون منزل خود بدهند، استفاده از رنگ نقره‌ ای در مقیاس کم است.

گلدان یا جام شمعی نقره‌ ای، تاثیر رنگ نقره‌ ای در دکوراسیون منزل

برای اضافه کردن رنگ نقره‌ ای در دکوراسیون داخلی خانه حتما نیاز نیست دیواری را به رنگ نقره‌ای بکنید یا حتما مبلمان نقره‌ ای بخرید و هزینه زیادی متحمل شوید. فقط کافی است به چند مغازه لوکس فروشی یا دکوری سری بزنید و به سلیقه خودتان چند گلدان یا شمعدان نقره‌ای انتخاب کنید.

تاثیر رنگ نقره ای در دکوراسیون منزل

کوسن نقره‌ ای

یکی از فضاهایی که می‌توانیم از رنگ نقره‌ ای در آن استفاده کنیم اتاق خواب است. پس اگر شما جزو طرفداران و دوست داران رنگ نقره‌ ای و شکوه و جلال آن هستید می‌توانید چند وسیله از اتاق خواب خود مانند کوسن یا روتختی را به رنگ نقره‌ ای انتخاب کنید. روتختی نقره‌ای ظاهری بسیار شکیل و لوکس به تختخواب شما می‌دهد.

91 این رنگ خانه شما را لوکس و مدرن می‌کند

پرده نقره‌ ای

اگر دوست دارید که تاثیر رنگ نقره ای در دکوراسیون منزل را ببینید و خانه ای لاکچری و لوکس داشته باشید یکی از راه‌های آن استفاده از پرده‌های نقره‌ ای براق یا مات است. بهتر است برای زیباتر دیده شدن پرده حتما چوب پرده را هماهنگ با رنگ پرده یعنی نقره‌ ای بگیرید. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب بهترین مدل کمد دیواری برای منزل شما سر بزنید.

تاثیر رنگ نقره ای در دکوراسیون منزل

مبلمان و میزناهارخوری نقره‌ ای، تاثیر رنگ نقره‌ ای در دکوراسیون منزل

انتخاب و خرید مبلمان نقره‌ ای می‌تواند دکوراسیون پذیرایی شما را متحول و از حالت کلیشه‌ای خارج کند. شما با خرید یک ست میز ناهار خوری نقره‌ ای یا مبلمان نقره‌ ای می‌توانید خانه خود را متمایز و خاص کنید. همچنین شما می‌توانید صندلی اپن نقره‌ ای پایه کوتاه یا پایه بلند را برای اپن آشپزخانه خود استفاده کنید.

مبلمان و میزناهارخوری نقره‌ ای

کاغذ دیواری نقره‌ ای

یکی از سخت‌ترین مراحل طراحی داخلی خانه یا فضای اداری انتخاب رنگ دیوارها است. شما هم اگر به نصب کاغذ دیواری در خانه علاقه دارید با انتخاب کاغذ دیواری نقره‌ ای کلاسیک می‌توانید یکباره یک تغییر و تحول بسیار تاثیرگذار را در خانه ایجاد کنید. به این موضوع توجه کنید که کاغذ دیواری نقره‌ ای چیزی نیست که شما بتوانید برای کل دیوارهای پذیرایی یا اتاق استفاده کنید. پس بهتر است در استفاده از آن احتیاط کنید. به‌عنوان مثال می‌توانید از یک کاغذ دیواری گلدار نقره‌ ای فقط برای یک دیوار در دکوراسیون سالن پذیرایی استفاده کنید.

کاغذ دیواری نقره‌ ای در منزل

استفاده از پاف یا مبل شنی نقره‌ ای، تاثیر رنگ نقره ای در دکوراسیون منزل

این روزها به شدت استفاده از پاف و مبل‌های کوسنی یا مبل شنی راحت در دکوراسیون خانه‌ها طرفدار پیدا کرده است. پس برای استفاده از یک وسیله نقره‌ ای در دکوراسیون پذیرایی یا حتی اتاق خواب از پاف نقره‌ ای استفاده کنید.

استفاده از پاف یا مبل شنی نقره‌ ای

آینه در دکوراسیون خانه لوکس و مدرن

استفاده از آینه‌ها از قدیم در دکوراسیون خانه‌ها بسیار طرفدار داشته است و این روزها هم افراد بسیار زیادی برای افزایش روشنایی و دلبازی خانه‌ها و اتاق‌های خود دوست دارند از آینه‌ها در دکوراسیون استفاده کنند. بنابراین برای لوکس شدن خانه و  افزایش شکوه و جلال فضای سالن پذیرایی و اتاق خواب از رنگ متالیک نقره‌ای برای قاب آینه‌ها استفاده کنید و تاثیر رنگ نقره ای در دکوراسیون منزل را ببینید.

آینه با قاب نقره ای در دکور منزل

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۵ وسیله‌ای که اتاق خواب باید داشته باشد را بخوانید.

۷ دیدگاه

  1. بااحترام بشما : سوزان

    ۱۸ آبان ۱۴۰۱ در ۹:۴۵ ق٫ظ

    خانم الهامی با تسکر از مطالب ، عکیها از زحمات شما متشکرم اما بعضی موارد مثل تزیین با وسازل نقره ای ، چند عکس بود اما اباژور و جا شمعی همه جا دزده مزشه ولی مبلمان نقره ای ، تخت نقره ای ، یا حتی روتختی نقره ای من ندیده ام و خب فقط با تسور ک دن نه اگر عکس باسد بسیار الهام دهنده میشود ، پرده عکس داست ، اززنه فلزی بود. ایا ایینه چوبی رنگ نقره ای چه سکلی میشود یا با چه چیزی و در. کنار چی ست زیبایی میسود ، کاش مطالب زیبایی که تهیه اس رمان میبرد و سخت هم هست با عکس همراه میشد ، لطفا بی پاسخ نگذارید

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۲۱ آبان ۱۴۰۱ در ۹:۲۷ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما دوست عزیز🌹🌹
      عکس‌ها در تمام بخش‌ها قرار داده شده است.

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۱۰ آبان ۱۴۰۱ در ۴:۳۰ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۰ آبان ۱۴۰۱ در ۱۱:۰۸ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۰ آبان ۱۴۰۱ در ۱۰:۳۳ ق٫ظ

    جالبه مرسی

    پاسخ

  5. ناشناس

    ۱۰ آبان ۱۴۰۱ در ۷:۳۲ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۰ آبان ۱۴۰۱ در ۱:۳۸ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…