بهترین گجت‌های هوشمند ۲۰۲۲ را بشناسید

۴
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
در عصر دیجیتال، گجت‌های بسیار زیادی وجود دارد که رفاه را برای افراد به ارمغان می‌آورند. بهترین گجت‌های 2022 را می‌شناسید؟
بهترین گجت های هوشمند

بهترین گجت‌های ۲۰۲۲ شامل موارد بسیار متنوعی می‌شوند که امسال در نمایشگاه CES معرفی شدند. باوجود این‌که قرار بود این نمایشگاه به‌صورت آنلاین برگزار شود، محصولات بسیار زیادی را به افراد معرفی کردند. اگر شما هم تمایل دارید که در این حوزه اطلاعاتی کسب کنید، ما را تا انتها همراهی نمایید. ما در این مطلب از مجله دلتا، برخی از محبوب‌ترین و بهترین گجت های هوشمند موجود در سال ۲۰۲۲ را به شما معرفی خواهیم کرد.

تلویزیون Sky Glass

تلویزیون Sky Glass یکی دیگر از بهترین گجت‌های هوشمند در سال ۲۰۲۲ محسوب می‌شود که بدون نیاز به دیش هوایی کار می‌کند. این دستگاه دارای کیفیت ۴K بوده و سیستم بسیار جذابی دارد. بسیاری از افراد اعتقاد دارند که این دستگاه به دلیل قابلیت‌های فراوان، با سایر گجت‌های امسال متفاوت است. این دستگاه در سه سایز و پنج رنگ مختلف در بازار عرضه می‌شود و شما می‌توانید آن را به‌صورت ماهانه ۲۴ یا ۴۸ ماهه خریداری کنید.

تلویزیون Sky Glass

هدفون Bang & Olufsen Beoplay Portal

اگر یک گیمر هستید و هدفونی می‌خواهید که صدای بازی‌ها را به بهترین شکل به شما ارائه دهد، هدفون Bang & Olufsen Beoplay Portal یکی از بهترین گجت‌های پوشیدنی ۲۰۲۲ به شمار می‌رود. این دستگاه قابلیت‌های منحصربه‌فردی در اختیار شما قرار می‌دهد. این هدفون با ویژگی‌های فنی فوق‌العاده، باکیفیت‌ترین صداها را تولید می‌کند و شما می‌توانید تجربه متفاوت و جدیدی از بازی‌های ویدئویی داشته باشید.

هدفون Bang & Olufsen Beoplay Portal

پخش‌کننده TEAC TN-280BT-A3 Turntable

پخش‌کننده TEAC TN-280BT-A3 Turntable یکی دیگر از گجت‌های موجود در سال ۲۰۲۲ به شمار می‌رود که طرفداران منحصر‌به‌فرد خود را دارد. شاید بسیاری از افراد گمان کنند که داشتن این پخش‌کننده‌ها، نوعی پسرفت محسوب می‌شود. این در حالی است که این دستگاه‌های کلاسیک هم جنبه تزیینی داشته و هم کاربردهای جذابی در اختیار شما قرار می‌دهند.

لازم به ذکر است که این دستگاه گردان دارای دو سرعت بوده و همچنین شما می‌توانید با استفاده از بلوتوث گوشی نیز به آن متصل شوید. این بدان معنی است که نیازی به سیم‌کشی نخواهید داشت. به بیانی دیگر، این دستگاه تلفیقی از دنیای مدرن و کلاسیک است.

پخش‌کننده TEAC TN-280BT-A3 Turntable

دستگاه کمک خواب Dodow

آیا خوابیدن برای شما سخت است؟ آیا حتی باوجود حجم زیادی از کار و خستگی، هنوز هم نمی‌توانید به‌خوبی بخوابید؟ شاید برای شما جالب باشد که بدانید این مشکل افراد بسیار زیادی در سراسر جهان است و این افراد نمی‌توانند مغز خود را خاموش کرده و بخواند. برای رفع این مشکل، دستگاه کمک خواب Dodow به کمک شما آمده است. البته روش‌های زیادی برای تمرکز کردن در هنگام شب وجود دارد که به خواب شما کمک می‌کند. بااین‌حال، این دستگاه ساده‌ترین و مؤثرترین شیوه به نظر می‌رسد.

نحوه عملکرد این دستگاه بدین‌گونه است که یک نور آبی با سرعت یکنواخت به سقف اتاق شما می‌تاباند و شما باید آن را با نحوه نفس کشیدن خود مطابقت دهید. هنگامی که نور پخش می‌شود، نفس خود را به داخل و وقتی که نور از بین می‌رود، نفس خود را بیرون دهید.

دستگاه کمک خواب Dodow

پارچه آب هوشمند LARQ

پارچ آب هوشمند LARQ یکی دیگر از بهترین گجت‌های ۲۰۲۲ محسوب می‌شود که قابلیت خارق‌العاده‌ای در اختیار شما قرار می‌دهد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید یک پارچ بتواند به طور خودکار، آب را تصفیه کند. این موضوع نشان از پیشرفت فوق‌العاده فناوری می‌دهد.

با استفاده از این دستگاه، شما می‌توانید آب لوله‌کشی را از انواع باکتری‌ها و مواد شیمیایی مضر پاک نمایید. عملکرد این دستگاه بی‌نظیر است و می‌تواند این مواد مضر را تا حد ۹۹.۸ درصد از بین ببرد. تمام این کارها در کمتر از مدت‌زمان ۲۰ ثانیه انجام می‌شود.

گجت پارچه آب هوشمند LARQ

شارژر سریع Tekzone Tiger

شارژر سریع Tekzone Tiger یکی دیگر از بهترین گجت‌های موبایلی جدید به شمار می‌رود که شما می‌توانید به‌راحتی از آن استفاده کنید. اگر به دنبال یک شارژر مقرون‌به‌صرفه با کارایی بالا هستید، این گزینه برای شما کاملا مناسب است. همان طور که از نام آن مشخص است، هنگامی که شما لپ‌تاپ یا تلفن همراه خود را به این شارژر ۳۰ واتی متصل کردید، می‌توانید در کمترین زمان را شارژ کنید. تنها چیزی که در این موردنیاز دارید، یک کابل USB-C است که کارایی آن را به حداکثر برساند.

شارژر سریع Tekzone Tiger

هدفون بلوتوثی Bose Quietcomfort

یکی دیگر از بهترین گجت‌های پوشیدنی ۲۰۲۲ که جذابیت زیادی برای کاربران دارد، هدفون بلوتوثی Bose Quietcomfort است. یکی از مهم‌ترین مواردی که باعث شده این دستگاه در لیست بهترین گجت‌های ۲۰۲۲ قرار بگیرد و آن را از سایر محصولات متمایز کند، قابلیتی است که نویزهای اطراف را از بین می‌برد. این امر موجب می‌شود که کیفیت صدا تا حد قابل‌توجهی افزایش پیدا کند. باتوجه‌به قابلیت‌های ذکر‌شده، هدفون Bose Quietcomfort گزینه بسیار خوبی برای انواع کاربران به نظر می‌رسد. پیشنهاد می‌کنیم با این هدفون فوق‌العاده صدای ترسناک میدان مغناطیسی زمین را بشنوید!

هدفون بلوتوثی Bose Quietcomfort

پیشنهاد مطالعه: مطلب آزمایش قطار مغناطیسی معلق در چین را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۶ آبان ۱۴۰۱ در ۱۲:۳۰ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۵ آبان ۱۴۰۱ در ۸:۳۶ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۵ آبان ۱۴۰۱ در ۵:۱۵ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۵ آبان ۱۴۰۱ در ۱:۲۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…