رنگ موی مناسب پوست شما

0
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
داشتن رنگ موی مناسب چهره تغییرات قابل‌توجهی در ظاهر شما ایجاد خواهدکرد،‌ بنابراین انتخاب رنگ موی مناسب اهمیت بسیار زیادی دارد.

اگر با تئوری رنگ‌ها آشنا نباشید، انتخاب ترکیب رنگ مناسب برای موهای‌تان کار چندان آسانی نخواهد بود. بدترین قسمت ماجرا این است که اکثر آموزش‌هایی که در اینترنت وجود دارند یا گیج‌کننده،‌ مبهم و ناقص‌اند یا به‌طور کلی اشتباه هستند. در این مطلب از دلتامگ به موضوع رنگ موی مناسب پوست شما می‌پردازیم.

رنگ موی مناسب پوست شما

رنگ موی پوست گرم

رنگ موی بلوند و قهوه‌ای برای پوست گرم مناسب است. بر اساس رنگ پوست طیف مناسب رنگ را انتخاب کنید. برای مثال، در صورتی که تن پوست‌تان گرم است، رنگ‌هایی مانند بلوند عسلی و طلایی برایتان مناسب است. برای پوست‌های تیره‌تر، قهوه‌ای تیره مانند قهوه‌ای شکلاتی مناسب است.

رنگ مو برای پوست سرد

رنگ‌های سرد مانند بلوند دودی، پلاتینی، بلوند سفید و قهوه‌ای دودی برای پوست‌های سرد ایده‌آل هستند. اما می‌توانید از تن‌های گرم مانند بلوند طلایی و قهوه‌ای بلوطی روشن هم استفاده کنید.

رنگ موی مناسب شما

بهترین رنگ مو برای پوست روشن

در صورت داشتن پوست روشن از رنگ‌های بیش از حد تیره خودداری کنید. هایلایت‌های روشن می‌تواند ظاهرتان را بهتر کند. اگر موهایتان رنگ قهوه‌ای دارد، مانند بسیاری از افراد، می‌توانید هایلایت‌های قرمز را به آن اضافه کنید. در این صورت چهره‌تان عالی خواهد بود. بنابراین رنگ‌های تیره و روشن را مخلوط کنید.

در حقیقت بهترین راه حل برای رنگ کردن موهای شما هایلایت کردن آن است. طیف‌های بلوند، قرمز و قهوه‌ای روشن یا شکلاتی برای این پوست ایده‌آل خواهند بود.

بهترین رنگ مو برای پوست‌های معمولی

اگر پوست معمولی دارید از رنگ‌ موهای بیش از حد تیره خودداری کنید. رنگ‌های بلوند و قهوه‌ای برای شما مناسب هستند. از رنگ‌هایی مانند زنجبیلی خودداری کنید. می‌توانید از طیف‌های خرمایی تیره و قهوه‌ای استفاده کنید. می‌توانید رنگ‌های روشن را هم به کار ببرید. از مدل مویی استفاده کنید که روشنی موها را نشان بدهد. رنگ‌های قهوه‌ای شکلاتی، قرمز مات، آلبالویی و رنگ‌های سرد تیره مانند آبی یا بنفش هم می‌توانند گزینه خوبی باشند.

مطلب پیشنهادی:  عجیب‌ترین جاده‌های جهان کدامند؟

هترین رنگ مو برای پوست تیره

برای افرادی با موهای تیره رنگ‌های سرد مانند بلوند دودی انتخاب خوبی نیستند. از رنگ‌های گرم مانند عسلی یا قرمز تیره استفاده کنید. اگر پوست‌تان تیره است، از رنگ‌های تیره با تن گرم استفاده کنید. اگر می‌خواهید قسمت اعظم موهای خود را رنگ کنید، بالیاژ می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

اگر موهایتان تیره است و به دنبال تغییر هستید، از طیفی استفاده کنید که به موی طبیعی‌تان نزدیک است. آلبالویی و قهوه‌ای تیره برای تن‌های تیره مناسب‌ هستند.

رنگ موی مناسب

بهترین رنگ مو برای پوست‌های گندمی

قهوه‌ای تیره گرم و قهوه‌ای روشن سرد روی پوست گندمی ایده‌آل هستند. از آنجایی که پوست‌های گندمی در طبقه‌بندی پوست‌های متوسط تا تیره قرار می‌گیرند، بسته به تیره و روشن بودن پوست‌تان می‌توانید از همان قانون استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

فواید و مضرات عجیب باقالی که نمی‌دانید!

باقالی یکی از غنی‌ترین گیاهانی است. این گیاه با سویا و لوبیا سبز از یک خانواده است. اگر تا…