این تیپ مردانه را امتحان کنید

۳
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یکی از زیباترین تیپ‌هایی که نه از مد افتاده و نه کهنه می‌شود، تیپ اسپرت است. تفاوتی که این سال‌ها استایل اسپرت داشته، در اضافه شدن اکسسوری‌هایی است که تا قبل نادیده گرفته می‌شد.
تیپ اسپرت مردانه

اگر می‌خواهید یک تیپ اسپرت مردانه جذاب بزنید، در نظر داشته باشید که این تیپ زدن با پوشیدن لباس‌های پسرانه‌ای که شما را کم سن و سال نشان دهد متفاوت است. در واقع اگرچه، مدل اسپرت مردانه، یک استایل غیررسمی است، اما قرار است در عین جذابیت مردانه‌تان، شیک لباس بپوشید. در این مطلب از مجله دلتا به موضوع تیپ اسپرت مردانه می‌پردازیم.

راهنمای ست کردن استایل اسپرت مردانه

بیش از هر چیز، تفاوت تیپ اسپرت مردانه ۲۰۲۲، با سال‌های قبل، در لوازم همراه لباس است مانند دستمال سر، ساعت، دستبند و … ست کردن لباس اسپرت لزوما به معنای داشتن لباس‌های فاخر و برند نیست. بلکه با همان لباس‌هایی که دارید، می‌توانید ترکیب و هارمونی جذابی ایجاد کنید، که تیپ و سلیقه‌تان را به رخ همه بکشاند.

مدل‌های اسپرت مردانه ۲۰۲۲

اسپرت پوشیدن، لزوما به معنای پوشیدن گرمکن، لباس ورزشی، کفش ورزشی یا امثال این‌ها نیست. بلکه یک استایل راحت و آزاد است که در بین استایل کژوال و رسمی، گزینه راحت‌تری محسوب می‌شود. در واقع، اگرچه استایل اسپرت ناخودآگاه یادآور ورزش و باشگاه است، اما حقیقتا ربطی به باشگاه رفتن یا نرفتن ندارد. در ادامه چند تیپ اسپرت مردانه می‌بینیم که می‌توانید از آن برای استایل خود دلخواه‌تان بهره بگیرید.

شلوار مناسب تیپ اسپرت مردانه

انتخاب‌های پروپاقرص اسپرت پوشان، شلوارهای جین است. انواع و اقسام شلوار لی مردانه در رنگ‌های مختلف وجود دارد که می‌تواند هارمونی زیبایی با استایل‌تان به وجود بیاورد. در نظر داشته باشید که پوشیدن شلوار جین با کت جین چندان زیبا نیست. اگر کت جین می‌پوشید بهتر است شلوارتان کتان باشد. شلوار کتان با رنگ‌های خنثی همچون کرم، مشکی، خاکستری و … می‌تواند گزینه مناسبی باشد. شلوارهای جیب‌دار نیز می‌تواند ظاهر زیبایی به شما ببخشد که البته بیشتر جوان پسند است. شلوارهای چهارخانه نیز با یک کالج خوشرنگ گزینه دیگری برای تیپ اسپرت است.
 تیپ اسپرت مردانه شیک

پیراهن مناسب تیپ اسپرت مردانه

پیراهن یا کت جین یکی از جذاب‌ترین مدل لباس مردانه اسپرت ۲۰۲۲ است که در روزهای گرم و سرد می‌توانید به راحتی آن‌ها را با هر چیزی ست کنید. اگر اهل پوشیدن کت هستید، تیپ اسپرت‌تان را با یک کت تک رنگ مثل سرمه‌ای، با شلوار کتان یا جین تکمیل کنید.

برای انتخاب تیشرت مردانه هر رنگ و مدلی، آستین کوتاه یا بلند را می‌توانید انتخاب کنید. تیشرت‌های یقه گرد، یقه هفت و یقه‌دار نیز انواع مختلفی است که در انتخاب آن آزاد هستید. در انتخاب پیراهن مردانه نیز مدل‌های چهارخانه با شلوار جین ساده، تیپ جذابی برایتان ایجاد می‌کند. البته در این مورد قد و تناسب آن را در نظر بگیرید.

ژاکت و سویشرت برای داشتن تیپ اسپرت مردانه

پاییز و زمستان از فصل‌هایی است که گاهی از شدت سرما، پوشیدن چند لباس روی هم جواب نمی‌دهد. در عوض همچنان می‌توانید با کمی سلیقه، لباس‌ها را با هم ست کنید. اگر سویشرت، پلیور مردانه یا ژاکت مردانه می‌پوشید در نظر داشته باشید آن را با شلوار کتان خود ست کنید. بهترین رنگ برای سویشرت آقایان، رنگ‌های نارنجی، سبز، کرم، مشکی یا قرمز است که بسته به سلیقه و رنگ پوست‌تان می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید.

کفش مناسب برای تیپ اسپرت مردانه

بهترین کفشی که می‌توانید برای تیپ اسپرت‌تان انتخاب کنید، رنگی است که با شلوارتان ست کنید. مثلا اگر شلوار زیتونی پوشیدید، با کفش قهوه‌ای هارمونی زیبایی ایجاد می‌کند. فراموش نکنید که یک کفش آکسفورد یا مجلسی و رسمی با تیشرت یا تیپ اسپرت، کمی خنده‌دار است. کفش‌های کالج که ظاهر غیررسمی‌تری دارند، می‌تواند گزینه بهتری باشد.
یک تیپ مردانه شیک
بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی بدتیپ‌ترین مردان کدامند؟ را مطالعه کنید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۷ آبان ۱۴۰۱ در ۹:۴۳ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۵ آبان ۱۴۰۱ در ۹:۳۹ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۵ آبان ۱۴۰۱ در ۷:۴۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…