دکور خانه را به آسانی تغییر دهید!

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
این عقیده ناخودآگاه در ذهن ما جا افتاده که برای تغییر دکوراسیون به پول زیادی نیاز داریم. اما باید بگوییم می‌توانید بدون ورشکست کردن حساب بانکی خود یک زندگی نو و تازه به خانه خود هدیه بدهید.

گاهی اوقات ساده‌ترین راه‌حل‌ها می‌توانند بیشترین تغییر را در پی داشته باشند. در این مطلب از دلتامگ به بیان راهکارهای تغییر دکور ارزان در منزل می‌پردازیم.

راهکارهای تغییر دکور ارزان در منزل

ایده‌های ساده زیر را برای تغییر دکوراسیون ارزان خانه خود امتحان کنید تا به این حرف ایمان بیاورید.

با رنگی نو دیوارها را بیارایید

با یک سطل رنگ و فقط رنگ کردن یک دیوار یک تغییر دکوراسیون ارزان و اساسی داشته باشید. اگر می‌خواهید یک دیوار متمایز داشته باشید از یک رنگ چشمگیر و جیغ استفاده کنید یا دیوار را به دو رنگ دربیاورید.

راهکارهای تغییر دکور ارزان در منزل

تعویض کوسن و بالشتک‌ها از راهکارهای تغییر دکور ارزان در منزل

بودجه خرید یک مبل جدید را ندارید؟ دریایی از کوسن وجود دارد که با خرید آن‌ها می‌توانید به راحتی ظاهر مبل و فضای اتاق را عوض کنید. اگر مطمئن نیستید کوسن‌های خود را باید به چه رنگی تهیه کنید از پالت‌های رنگی دیوار یا کف خانه خود الهام بگیرید.

لباس نو به مبل بپوشید

به جای خرید یک مبل تک جدید می‌توانید پارچه رو مبلی خود‌ را عوض کنید. ارزان‌تر و راحت‌تر از آن یک روکش مبل نو است.

پنجره‌ها را عوض کنید

با عوض کردن پنجره‌ها یک نقطه متمایز دیگر در اتاق‌تان داشته باشید. یک گزینه مقرون‌به‌صرفه دیگر تهیه برچسب‌هایی است که پنجره را می‌پوشانند. این برچسب‌ها بدون جلوگیری از ورود نور، حریم شخصی را که به آن نیاز دارید، به شما می‌دهند. همچنین اگر از طرح آن‌ها خسته شدید می‌توانید به راحتی عوضشان کنید، بدون این‌که روی پنجره لکه یا اثری به‌جا بگذارند. در ضمن این برچسب‌ها یک راه‌حل عالی برای اجاره نشین‌ها هستند.

مطلب پیشنهادی:  4 ایده جذاب برای شیک‌تر شدن اتاق خواب

نورپردازی خود را هوشمندانه انتخاب کنید

یک نورپردازی ساده با هزینه‌ای بسیار کم می‌تواند حال و هوای اتاق را عوض کند و یک تغییر دکوراسیون ارزان باشد. پس چرا یک چراغ ساده با طیفی متفاوت تهیه نکنید؟ چراغ‌های رومیزی مختلف را بردارید و به جای آن‌ها از چراغ‌های ست و هماهنگ استفاده کنید تا یک اتاق یکدست داشته باشید.

راهکارهای تغییر دکور ارزان در منزل

خلق تابلوهای هنری از راهکارهای تغییر دکور ارزان در منزل

حتی اگر یک اثر هنری ارزان پیدا کنید باید هزینه‌ای زیاد برای قاب آن بپردازید. پس به جای آن می‌توانید اثر هنری خودتان را داشته باشید. یکی از ترندهای روز ساختن تابلوهایی به شکل سنگ مرمر است که در آن چند رنگ را با هم روی بوم مخلوط می‌کنید، بعد به آرامی بوم را تکان می‌دهید که با این کار یک تابلو به شکل سنگ مرمر دارید. حتی می‌توانید ریش و قیچی را به کودکتان بدهید و تابلوهای هنری آن را به دیوار آویزان کنید.

از برچسب‌های کفپوش استفاده کنید

کفپوش‌های ونیل همان برچسب‌های پلاستیکی برای کف هستند که در انواع طرح‌ها عرضه می‌شوند. طرح یا رنگ مورد علاقه خود را انتخاب و کف خانه را به کلی عوض کنید. کفپوش‌های ونیل گزینه‌هایی عالی برای تغییر دکوراسیون ارزان هستند.

از برچسب‌های کفپوش استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

با کابینت‌های مدرن آشپزخانه ای زیبا داشته باشید

کابینت‌های مدرن نوعی کابینت آشپزخانه هستند که با خطوط تمیز، سطوح صاف و عدم وجود جزئیات مشخ…