با قیمت پایین چیدمان خانه را نو کنید

۳
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برای جذاب کردن خانه هیچگاه دیر نیست. تغییرات کوچک و ساده می‌تواند به خانه حس و حال ساحلی یا آرامش کلبه‌های کنار دریاچه را بدهد.
ایده ‌های جذاب و خاص در چیدمان منزل

همه انسان‌ها تمایل دارند که خانه‌ای زیبا و ایده‌آل داشته باشند تا بعد از یک روز پر مشغله و پر استرس در منزل خود استراحت کنند و به آرامش برسند. یکی از عوامل تاثیر گذار برای رسیدن به آرامش چیدمان وسایل منزل و طراحی منزل است. در این مطلب از مجله دلتا به بیان ایده ‌های جذاب و خاص در چیدمان منزل می‌پردازیم.

ایده ‌های جذاب و خاص در چیدمان منزل

طراحی منزل بر روی روحیه شما و افراد خانوادتان تاثیرگذار است و اگر منزل شما از طراحی دکوراسیون زیبایی برخوردار نباشد ممکن است در روحیه شما تاثیر منفی بگذارد.

طرح‌های گل گلی از ایده ‌های جذاب و خاص در چیدمان منزل

بازار طرح‌های گلی این روزها بسیارداغ است. از کاغذ دیواری و کوسن گرفته، تا پرده حمام هر گوشه‌ای می‌توان از طرح‌های گلدار استفاده کرد و به راحتی می‌توان در هر گوشه از خانه تکه‌ای از طبیعت را آورد. با استفاده از این روش دیگر هرگز نگران پژمرده شدن گل‌ها نخواهید بود.

رنگ سبز را در چیدمان خانه جای دهید

از چند سال پیش که سبز رنگ سال شد، شیفتگان آن بیشتر و بیشتر شدند. این رنگ تازگی و شادابی می‌آورد و به راحتی فضای خانه را به‌روز می‌کند. یک دیوار را رنگ بزنید یا وسایل قدیمی را بازسازی کنید با این کار احساس خواهید کرد که در طول فصل در تپه‌های تابستانی گشت و گذار می‌کنید. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب تنها یک قدم تا چیدمانی شیک فاصله دارید! سر بزنید.

ایده ‌های جذاب و خاص در چیدمان منزل

گیاهان رونده از ایده ‌های جذاب و خاص در چیدمان منزل

شما حتما این گیاهان را در فضای باز و آلاچیق دیده‌اید اما این گیاهان در فضای داخلی خانه هم بسیار چشمگیر هستند. می‌توانید در اتاق پذیرایی از گیاهان رونده به شکلی بسیار خلاقانه مثل یک اثر هنری، پشت مبلمان استفاده کنید. گیاهی مثل پیچک درختی می‌تواند در هر فضایی حال و هوای آرامش‌بخش جنگل را تداعی کند.

در چیدمان خانه جایی برای پروانه‌ها باز کنید

ممکن است در نگاه اول غیر معمول به‌نظر برسد، اما به پروانه‌ها می‌توان اعتماد کرد، آن‌ها کار خود را خوب می‌دانند. از کاغذ دیواری گرفته تا فرش، طرح پروانه‌ای همواره به‌روز و بسیار فانتزی است. این طرح فوق‌العاده راهی امن برای اجرای این طرح است، بی‌آنکه زیاده‌روی کنید. این تابلوها را بالای تخت، مبل یا حتی سرویس بهداشتی آویزان کنید تا قسمتی از طبیعت به خانه وارد شود.

انتخاب درست پارچه

مخمل و جیر برای ماه های سرد و کرباس و لنین بهترین انتخاب برای تابستان هستند. می‌توانید به راحتی تاج تخت را پارچه‌ای کنید و در اتاق خواب قرار دهید تا حس وحال کلبه‌های ساحلی را القا کند.

ایده ‌های جذاب و خاص در چیدمان منزل

پیشنهاد مطالعه: مطلب بهترین روش چیدمان مبل در خانه کوچک را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۶ آبان ۱۴۰۱ در ۵:۲۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۴ آبان ۱۴۰۱ در ۸:۲۰ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۳ آبان ۱۴۰۱ در ۱۰:۲۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…