هیجان‌انگیزترین مراکز تفریحی اصفهان کجاست؟

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
برای گشت و گذار در مراکز تفریحی باید علاقه و سلیقه خود را اولویت‌بندی کنید. با بازدید از مراکز تفریحی اصفهان متوجه می‌شوید که دلیل شهرت این شهر به نصف جهان چیست.
مراکز تفریحی اصفهان

اگر برای دیدن جاهای تاریخی اصفهان به آن سفر می‌کنید و از تفریحاتش بی‌خبر هستید باید بگوییم که بخش بزرگی از سفر را از دست داده‌اید. این شهر می‌تواند بسته‌ کاملی از زیبایی‌های طبیعی، تاریخی و تفریحی را به گردشگران ارائه کند. مراکز تفریحی اصفهان سال‌ها است که با کیفیتی بالا در حال گسترش است و با بازدید از آن‌ها می‌توانید خاطره‌ای تکرار نشدنی را ثبت کنید. با مجله دلتا همراه باشید.

با مهم‌ترین مراکز تفریحی اصفهان آشنا شوید

پارک جنگلی ناژوان

پارک جنگلی ناژوان جایی است که می‌توانید برای پیک‌نیک‌های خانوادگی، پیاده‌روی، دوچرخه سواری و تفریحات دیگر آن را انتخاب کنید. اصفهان به دلیل وجود کارخانه‌ها و صنایع حومه آن، یکی از شهرهای آلوده ایران به حساب می‌آید. پارک جنگلی ناژوان دومین میراث طبیعی اصفهان بعد از زاینده رود است. پارک ناژوان بخش‌های مختلفی مانند تله سیژ ناژوان، شهربازی، پارک آبی و موزه‌های طبیعی دیدنی دارد.

پارک جنگلی ناژوان

آکواریوم اصفهان

آکواریوم یکی از مراکز تفریحی اصفهان است که اگرچه مرکزی نو به حساب می‌آید اما طرفداران بسیاری دارد و یکی از متفاوت‌ترین تفریحات در شهر است. این مجموعه که در پارک جنگلی ناژوان قرار دارد، شامل یک تونل زیرزمینی است که با قدم‌گذاشتن به آن خود را در جایی به وسعت دریا تصور می‌کنید. برای رسیدن به تونل باید حدود ۷ متر زیر زمین بروید تا محفظه‌های غول‌پیکر و آبی آکواریوم‌ها با ۶۵۰۰ موجود زنده را ببینید.

آکواریوم اصفهان

باغ پرندگان اصفهان

این باغ یکی از پرطرفدارترین مراکز تفریحی اصفهان و یکی از بخش‌های مهم پارک جنگلی ناژوان است. این باغ در سال ۱۳۷۵ ساخته شده و از همان زمان تا امروز رونق زیادی دارد. با بازدید از این مجموعه می‌توانید در منطقه‌ای وسیع قدم بزنید و ۴ هزار پرنده از ۱۳۰ گونه‌ مختلف را تماشا کنید. اگر دوست دارید در اصفهان منزلی اجاره کنید، مطلب آپارتمان‌های ارزان قیمت در اصفهان را در سایت ملکی دلتا بخوانید.

باغ پرندگان اصفهان

شهر رویاها، بزرگ‌ترین شهربازی خاورمیانه

شهربازی همیشه یکی از گزینه‌های تفریح خانواده‌ها و به خصوص کودکان است. اما شهر رویاها علاوه‌بر آنکه مکانی سراسر لذت را برای کودکان فراهم کرده است، تفریحات بی‌نظیری برای بزرگسالان هم دارد. این شهربازی بزرگ‌ترین شهربازی خاورمیانه است که در ساخت آن از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها استفاده شده‌است. بنابراین عجیب نیست که امن‌ترین وسایل بازی و تفریح را می‌توانید در آن پیدا کنید. اگر به تفریحات هیجان‌انگیز علاقه دارید، مجتمع تفریحی سورتمه دربند را بخوانید.

شهر رویاها از مراکز تفریحی اصفهان

پیشنهاد مطالعه: برای دیدن مطالب بیشتر از گردشگری قدیمی ترین تمدن جهان کجاست؟ را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۲ آبان ۱۴۰۱ در ۹:۳۷ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲ آبان ۱۴۰۱ در ۶:۵۶ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…