این ۳ مانتوی جذاب را پاییز امسال بخرید

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
فصل پاییز یکی از فصل‌های مورد علاقه طراحان خارجی و ایرانی است، چرا که تنوع رنگ، جنس و مدل لباس زنانه در این فصل بیشتر می‌شود. البته کمتر خانمی پیدا می‌شود که به لباس پاییزه علاقه‌ای نداشته باشد، چرا که لباس‌های پاییزه ظاهر به‌شدت جذابی دارند.
جدیدترین مدل مانتوهای پاییزی

در این مطلب از دلتامگ سعی داریم به یکی از لباس‌های جذاب، یعنی مدل مانتو پاییزی جدید و شیک دخترانه بپردازیم. تنوع در این مدل لباس زنانه زیاد است، چرا که برندهای خارجی نیز از مانتو پاییزه زنانه به عنوان روپوش یا بارانی در فصل پاییز بهره‌مند می‌شوند. از این جهت، شما با هر سلیقه‌ای می‌توانید مانتو پاییزی جدید و شیک دخترانه را تهیه کنید و پاییز امسال، استایل دلخواه خود را داشته باشید. همراه ما باشید تا جدیدترین مدل مانتوهای پاییزی را به شما معرفی کنیم.

جدیدترین مدل مانتوهای پاییزی

کت زنانه پاییزه

جدیدترین مدل مانتوهای پاییزی

کت زنانه که در این دو سال اخیر مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است، در پاییز امسال نیز در گروه لباس‌های منتخب استایلیست‌های برتر دنیا قرار دارد. اما تفاوتی که کت زنانه پاییزه با تابستانه دارد، در آستر است. معمولاً کت زنانه پاییزی را همراه با آستر طراحی و تولید می‌کنند که گرمای نسبتاً مناسبی نیز به همراه داشته باشد.

با این حال خرید کت زنانه پاییزه بسیار هوشمندانه خواهد بود، چرا که با استایل جدید پاییز امسال همخوانی بسیاری دارد. برای مثال، پاییز امسال شلوار زنانه فاق بلند و دم‌پا گشاد مورد توجه استایلیست‌ها و طراحان مد و فشن قرار دارد که با کت زنانه پاییزه نیز جذاب‌تر می‌شود.

حضور کت زنانه در مد و فشن پارسال تا امسال، باعث شکسته شدن بسیاری از قوانین نانوشته مد و فشن شده است. کت پاییزه زنانه، ظاهری رسمی و مجلسی دارد و بسیاری از خانم‌ها در سال‌های گذشته آن را با کفش پاشنه بلند و شلوار پارچه‌ای مجلسی زنانه ست می‌کردند.

مانتو پاییزه فوتر

مانتوهای پاییزی شیک

اگرچه جنس فوتر چندان جدید نیست اما همچنان به عنوان یکی از پرفروش‌ترین جنس پارچه در فصل پاییز به شمار می‌رود. مانتو پاییزه فوتر تنوع بسیاری دارد. برای مثال اگر به مانتو پاییزی دخترانه بلند علاقه دارید، خرید مانتو پاییزه زنانه فوتر را به شما توصیه می‌کنیم.

مطلب پیشنهادی:  چطور دوام رژلب را افزایش دهیم؟

این مدل مانتو را می‌توانید به دو صورت مجلسی و اسپرت ست کنید. اگر به مانتو اسپرت پاییزه دخترانه علاقه دارید، می‌توانید مانتو فوتر را در رنگ‌های زرشکی، طوسی، سبز و آبی تهیه کنید و آن را با شلوار جین زنانه و کفش اسپرت زنانه ست کنید.

اما اگر به مانتو پاییزه مجلسی دخترانه علاقه دارید، این مدل مانتو قابلیت تغییر ماهیت دارد. در این صورت شما می‌توانید آن را با یک شلوار مجلسی و بوت زنانه ست کنید. در واقع انتخاب رنگ و لباس‌های دیگر، تأثیر به‌سزایی در ظاهر و زیبایی استایل شما خواهد داشت.

پانچ پاییزه دخترانه

مانتوهای پاییزی شیک و جذاب زنانه

اگر به استایل متفاوت علاقه دارید و می‌خواهید برای امسال پاییز یک مدل مانتو جدید و جذاب تهیه کنید، خرید پانچ پاییزه دخترانه را توصیه می‌کنیم. این مدل مانتو جدید در مد و فشن اروپا طرفداران بسیاری دارد، چرا که با انواع مدل لباس زنانه به سادگی ست می‌شود.

معمولا مدل پانچ پاییزه دخترانه ظاهری اسپرت دارد اما شما می‌توانید با کمی خلاقیت استایل اسمارت کژوال را همراه با این مدل مانتو اسپرت پاییزه دخترانه تجربه کنید. برای مثال شما می‌توانید این مدل مانتو را همراه با بلوز زنانه، شلوار جین و چکمه زنانه ست کنید.

در واقع ترکیب چند لباس اسپرت و مجلسی، استایل اسمارت کژوال را تشکیل می‌دهد که بسیار خلاقانه است. از دیگر لباس‌هایی که می‌توانید همراه با پانچ پاییزه ست کنید، پلیور دخترانه، شلوار کتان و کفش اسپرت است که این استایل نیز خاص و مناسب قرارهای دوستانه در فصل پاییز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

این مدل‌ کراپ‌ و نیم‌تنه زنانه امسال مد هستند

یکی از مدهایی که امسال مشاهده می‌کنید استفاده از مدل‌ کراپ‌ و نیم‌تنه زنانه است. لباس کراپ…