عطر موی سوخته ایلان ماسک به فروش رفت!

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت‌های تسلا و اسپیس‌ایکس موفق به فروش ۳۰ هزار شیشه عطر خود شد!
عطر موی سوخته ایلان ماسک

ایلان ماسک، ثروتمندترین مرد جهان و مدیرعامل شرکت‌های تسلا و اسپیس ایکس، یک عطر به نام «Burnt Hair» را روانه بازار کرد که به گفته او تنها در چند ساعت ۱۰ هزار بطری از آن فروخته شده و یک میلیون دلار به دست آورده است. با مجله دلتا همراه باشید تا بیشتر درباره عطر موی سوخته ایلان ماسک بدانید.

اعلام ایلان ماسک در توییتر

ماسک چند وقت پیش در توییتر از یک محصول جدید رونمایی کرد و از قصدش برای فروش آن از طریق شرکت حفاری تونل خود یعنی The Boring Company خبر داد. یک ادکلن که Burnt Hair نام دارد و هرچند ابتدا بسیاری افراد فکر می‌کردند همه چیز یک شوخی است اما اکنون این محصول از طریق صفحه‌ای اختصاصی در سایت این شرکت برای خرید در دسترس قرار دارد.

بوی این عطر شوکه کننده است!

بوی عطر ماسک درست مثل این می‌ماند که سر شما در حال سوختن است! به همین دلیل نام «موی سوخته» برخود دارد. چیزی که به ظاهر به عنوان یک شوخی اینترنتی در اواخر سپتامبر شروع شد، هفته گذشته به سرعت به واقعیت تبدیل شده و ماسک عطر خود را روانه بازار کرده و شروع به فروش آن به قیمت ۱۰۰ دلار کرد.

به عنوان عاملی برای افزایش فروش، غول فناوری حتی بیوگرافی توییتر خود را به «فروشنده عطر» تغییر داد و با هیجان اشاره کرد که اگر مردم بخواهند می‌توانند با پرداخت ارز دیجیتال دوج‌کوین این عطر را تهیه کنند. ماسک که شعله‌افکن و لباس زیر مردانه با برند تسلا نیز فروخته، حالا در زمینه فروش عطر نیز موفق ظاهر شده است.

خرید توییتر، دلیل فروش عطر بوی سوخته است

حتی در یک مقطع، او از فالوورهایش در توییتر درخواست کرد که عطر او را بخرند تا بتواند توییتر را بخرد. شرکتی که او موافقت کرده برایش ۴۴ میلیارد دلار بپردازد. او سه‌شنبه هفته گذشته در توییتر نوشته بود: «لطفا عطر من را بخر تا بتوانم توییتر را بخرم».

با توجه به ارزش قرارداد، او باید مقدار زیادی عطر بفروشد. یکی از فالوورها به طور مفید اشاره کرد که برای دریافت ۴۴ میلیارد دلار به اضافه هزینه‌های مختلف باید دست‌کم ۴۴۰ میلیون بطری «موی سوخته» را بفروشد.

با این حال، بانک‌ها پیش‌تر موافقت کرده‌اند که ۱۳ میلیارد دلار بدهی به ماسک بدهند. او نیز قبلا ۷.۱ میلیارد دلار از سرمایه‌گذاران سهام جمع‌آوری کرده است. این بدان معناست که ماسک هنوز در تلاش است تا ۲۲.۴ میلیارد دلار به دست آورد. اگر به کارهای ایلان ماسک علاقه‌مند هستید مطلب نگرانی جدید برای سقوط هواپیماها ! را از دست ندهید.

با این حال مشخص نیست که آیا «موی سوخته» واقعا بوی موهای سوخته می‌دهد یا خیر. با این حال برخی توصیف جالبی از آن داشته‌اند: «درست مثل خم شدن روی یک شمع سر میز شام، اما نه به این سختی.» برخی نیز گفته‌اند که  این عطر بوی خوشی نمی‌دهد.

عطر با بوی موی سوخته ایلان ماسک

پیشنهاد مطالعه: مطلب چرا رگ‌های بدن آبی دیده می‌شوند؟ را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…