چگونه با مواد دور ریختنی وسایل دکوری بسازیم؟

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برای ایجاد تنوع در دکوراسیون قسمت‌های مختلف منزل بدون صرف هزینه زیاد هم می‌توانید وسایل دکوری زیبا و وسایل کاربردی ایجاد کنید.

با استفاده از وسایل دور ریختنی می‌توان چیزهای زیادی ساخت. در این مطلب از دلتامگ قصد داریم ساخت گلدان با وسایل دور ریختنی را به شما عزیزان آموزش دهیم.

ساخت گلدان با وسایل دور ریختنی

در واقع برای تغییرات حتما نیازی به صرف هزینه‌های بالا و کارهای پرچالش نیست و با وسایل موجود در خانه می‌توان خانه را به زیبایی چیدمان کرده و زیبایی آفرید.

ساخت گلدان با استفاده از قوطی‌های کنسرو و چای

وقتی قوطی چای یا کنسروهای شما خالی شد آن‌ها را تمیز کنید تا به‌عنوان یک گلدان زیبا از آن استفاده کنید. به این ترتیب با پیروی از قوانین بازیافت به حفظ محیط زیست نیز کمک شایانی خواهید کرد. همچنین می‌توانید با استفاده از چوب‌های بستنی یا گیره‌های چوبی قدیمی و حتی کاموا یا نخ‌های رنگی، این قوطی‌ها را تزئین کرده و به جای گلدان از آن‌ها استفاده کنید.

ساخت گلدان با وسایل دور ریختنی

ساخت گلدان با لاستیک پوسیده از ایده‌های ساخت با وسایل دور ریختنی

اگر در انباری خانه لاستیک غیرقابل استفاده‌ای از دوچرخه یا ماشین خود داشتید، حال وقت آن رسیده که از آن یک وسیله کاربردی مفید بسازید. به کمک چند قوطی رنگ لاستیک‌ها را رنگ‌آمیزی کنید. فراموش نکنید که باید در انتهای لاستیک‌ها یک تخته گرد قراردهید تا از این طریق بتواند نقش گلدان را به خوبی ایفا کند.

مطلب پیشنهادی:  8 ایده جذاب برای دکور آشپزخانه کوچک و بزرگ‌تر نشان‌دادن آن

ساخت گلدان با وسایل دور ریختنی

ساخت گلدان با کشو و دراورهای قدیمی

این ایده به راحتی هرچه تمام‌تر قابل اجرا در تراس و منزل است. شما به راحتی می‌توانید در کشوهای قدیمی خاک گلدان بریزید و بعد داخل آن را گل بکارید. برای تزیین آن هم می‌توانید از رنگ‌آمیزی استفاده کنید.

ساخت گلدان با کشو و دراورهای قدیمی

ساخت گلدان با بطری از ایده‌های ساخت با وسایل دور ریختنی

ابتدا یک بطری نوشابه یا آب معدنی تهیه کنید سپس قسمت ابتدایی آن را ببرید. بعد به کمک حرارت اتو می‌توانید قسمت برش زده از بطری را صاف کنید. یک تکه پلاستیک مانند درب یک بطری پلاستیکی بزرگ را تهیه کنید. برای قرار گرفتن بطری نوشابه روی سطح، آن را به بطری نوشابه برش زده بچسبانید. بر اساس سلیقه خودتان می‌توانید اسپری رنگ مورد نظر را تهیه کرده و آن را رنگ‌آمیزی کنید. در این بخش می‌توانید درون گلدان مقداری خاک یا سنگریزه بریزید و گل‌های طبیعی یا مصنوعی خودتان را درون آن قرار دهید. در نهایت شما می‌توانید یک گلدان با بطری نوشابه بسازید.

ساخت گلدان با بطری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

بهترین چیدمان مبل برای پذیرایی مربعی شکل

پذیرایی مربعی شکل، فضایی متناسب و کاربردی برای دورهمی‌ها و استراحت است. با چیدمان و دکوراس…