رپورتاژ آگهی

بهترین دانشگاه‌های کانادایی برای اپلای کردن

۰
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
در سال‌های اخیر، تحصیل در دانشگاه‌های بین‌المللی برای دانشجویان به یک معیار مهم تبدیل شده است.
بهترین دانشگاه های کانادایی برای اپلای

به نظر می‌رسد دانشگاه‌های کانادا با فضای چند فرهنگی خود گزینه مناسبی برای این دانشجویان باشد. این دانشگاه‌ها دوره‌های لیسانس و فوق لیسانس را هم به زبان انگلیسی و هم به زبان فرانسه ارائه می‌دهند. علاوه‌براین برخی از دانشگاه‌ها و کالج‌های کانادا جزو برترین دانشگاه های جهان هستند. با بهترین دانشگاه های کانادایی برای اپلای کردن آشنا شوید.

آیا کانادا انتخاب خوبی برای دانشجویان بین المللی است؟

دانشجویان بین المللی از ادامه تحصیل در کشور کانادا استقبال می‌کنند به خصوص که وزارت آموزش کانادا تلاش‌های موثری برای ساده کردن مراحل دریافت ویزای تحصیلی این کشور انجام می‌دهد. شما می‌توانید در دانشگاه‌هایی با رتبه‌های برتر که دوره‌های آموزشی جامعی را در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می‌دهند، در کانادا مشغول به تحصیل شوید.

محبوب‌ترین دوره‌هایی که دانشجویان بین‌المللی انتخاب می‌کنند در حوزه‌های مرتبط با تجارت، علوم اجتماعی، علوم زیست محیطی، پزشکی و مهندسی است. دانشگاه‌ها بر تحقیقات به موقع و مرتبط تمرکز دارند و تجربیات تحصیلی دانشجویان بر اساس شیوه‌های پیشرفته و نوآورانه خواهد بود.

کانادا کشوری چند فرهنگی و از لحاظ زبانی یکی از متنوع‌ترین کشورهای جهان است. این کشور عمدتا یک کشور فرانسوی و انگلیسی زبان است.

همچنین هزینه تحصیل در کانادا نسبت به تحصیل در کشورهایی مانند امریکا و انگلستان کم‌تر است. هزینه‌ها به دوره انتخابی شما بستگی دارد اما هزینه متوسط حدود ۱۵۰۰۰ دلار در سال است. دانشگاه‌های کم هزینه زیادی در کانادا وجود دارند که می‌توانند انتخاب خوبی برای دانشجویان بین المللی باشند. علاوه بر این شما برای هزینه‌هایی مانند غذا، اقامت و سایر موارد در کانادا فقط  ۴۷۰ تا ۶۳۰ دلار امریکا نیاز دارید.

۶ دانشگاه برتر کانادا

دانشگاه تورنتو

دانشگاه تورنتو

این دانشگاه در رتبه نوزدهم جهانی قرار دارد. مجله Times Higher Education دانشگاه تورنتو را به عنوان برترین دانشگاه کشور انتخاب کرده است. دانشگاه تورنتو یکی از برترین دانشگاه‌های دنیاست که متمرکز بر کارهای پژوهشی است. همین تمرکز روی تحقیقات دلیل اصلی موقعیت برتر آن است. علاوه بر این دوره‌ها، برنامه‌ها و شبکه‌های ارائه شده توسط دانشگاه به کارآفرینان کمک می‌کنند تا ایده‌های خود را به پروژه‌های قابل اجرا تبدیل کنند. در پنج سال گذشته بیش از ۱۵۰ استارت آپ مبتنی بر پژوهش از دانشگاه تورنتو راه اندازی شده است.

دانشگاه تورنتو از دانشجویان بین المللی بسیار استقبال می‌کند و دانشجویانی از ۱۶۰ کشور جهان دارد. عوامل جذاب این دانشگاه برای دانشجویان بین‌المللی عبارتند از: رتبه‌بندی بالای بین‌المللی، برنامه درسی جهانی، فرصت‌های یادگیری بین‌المللی، برنامه‌های متنوع و فرصتی برای زندگی در شهر تورنتو. فضای نوآورانه یکی دیگر از مزیت‌های این دانشگاه است.

بریتیش کلمبیا

دانشگاه کلمبیا به دلیل فعالیت‌های تحقیقاتی، فارغ التحصیلان برجسته و امکانات پیشرفته برای دانشجویان در رتبه ۳۴ جهان قرار دارد. دانشگاه بریتیش کلمبیا که مرکز تحقیقات و آموزش جهانی است همواره در بین ۲۰ دانشگاه دولتی برتر جهان قرار دارد. تعامل بین المللی برای دانشگاه با دانشجویان، اساتید و کارکنان کشورهای مختلف از اهمیت بالایی برخوردار است.

دانشگاه مک گیل

دانشگاه مک گیل یکی از شناخته‌شده‌ترین دانشگاه‌های کانادا است. دانشجویانی از بیش از ۱۵۰ کشور جهان در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند. دانشگاه مک گیل به عنوان متنوع‌ترین دانشگاه بین دانشگاه‌های پژوهشی کانادا شناخته می‌شود. پیشرفت در برنامه‌های آموزشی و پژوهشی عواملی هستند که دانشگاه مک گیل را متمایز می‌کنند.

این دانشگاه برترین دانشجویان را از سراسر کانادا، امریکا و سایر کشورهای جهان جذب می‌کند. دانشجویان مک گیل بالاترین میانگین ورودی را در کانادا دارند. دانشجویان بین المللی علاوه بر داشتن مدارک تحصیلی بالا باید به زبان انگلیسی مسلط باشند و مدارک بین المللی و نمره‌های بالایی داشته باشند.

دانشگاه آلبرتا

دانشگاه آلبرتا یکی از برترین دانشگاه‌های کانادا در زمینه تحقیقات عمومی در سطح جهانی است. این دانشگاه در رشته‌های علوم انسانی، علوم، هنرهای خلاق، تجارت، مهندسی و علوم بهداشت شهرت دارد. این شهر در ادمنتون شهری پر جنب و جوش با یک میلیون نفر جمعیت در آلبرتا واقع شده است. بیش از ۳۹۰۰۰ دانشجو در این دانشگاه تحصیل می‌کنند و حدود ۷۰۰۰ نفر از آن‌ها دانشجویان بین المللی از ۱۵۲ کشور جهان هستند. هدف این دانشگاه ایجاد یک محیط چند فرهنگی با فضایی مساعد برای تحقیق است.

دانشگاه کلگری

دانشگاه کلگری که یک دانشگاه جامع تحقیقاتی است در بین ۲۵۰ دانشگاه برتر جهان قرار دارد. این دانشگاه به خاطر رشته‌های مهندسی، بازرگانی و رقص شناخته شده است. تقریبا ۱۰ درصد از جمعیت دانشجویان دانشگاه را دانشجویان بین المللی تشکیل می‌دهند.

این دانشگاه دارای چهار پردیس در کلگری، منطقه آلبرتا و پردیس پنجم در دوحه قطر است. در سال ۲۰۱۷ دانشگاه کلگری بر اساس رتبه بندی علمی دانشگاه‌های جهان، مرکز رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهان و رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهان در مجله آموزش عالی تایمز در بین ۲۰۰ دانشگاه برتر جهان قرار گرفتند. این دانشگاه همچنین دارای ۷۶ کرسی تحقیقاتی کانادا در بیش از ۵۰ موسسه و مرکز تحقیقاتی است.

دانشگاه مانیتوبا

دانشگاه‌های برتر دنیا ،دانشگاه مانیتوبا

دانشگاه منیتوبا واقع در وینیپگ بیش از ۹۰ دوره را برای دانشجویان بین المللی ارائه می‌دهد. این دانشگاه که در مرکز کانادا واقع شده است بزرگترین دانشگاه در این منطقه است. مانیتوبا همچنین تنها دانشگاه فشرده تحقیقاتی است که بیش از ۱۰۰ مدرک، دیپلم و گواهی ارائه می‌دهد. نزدیک به ۳۰۰۰۰ دانشجو در این دانشگاه تحصیل می‌کنند و ۱۳ درصد از کل جمعیت دانشجویان آن بین‌المللی هستند که از حدود ۱۰۴ کشور آمده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…